6. Bölüm

912 47 24
                                    

Başlamadan önce:

Bu hikayeyi yazmaya başladığımda amacım kafamdaki "Ya Böyle Olsaydı"ları doldurabilmekti ki bildiğiniz gibi daha sonra Enkay hikayesi kaldığı yerden devam etmeye başladı.Benim de yazma hevesim yok olduğundan bırakmıştım burayı.Ancak yine ve yeniden Enkay belirsiz bir sonla karşı karşıya.Öncellikle ben Kaya karakteri diziden 2. kez ayrılmadan önce diziyi bırakmıştım.Enkay varken bile diziden zevk alamıyordum dolayısıyla bu yeni sezonda neler var pek bilmiyorum ama Ender'e yeni ve samimiyetsiz bir "aşk" hikayesi yazılıyor gibi görüyorum.Bu yüzden de hem izleyip hem de bu hikayeyi okuyanların bölümleri okurken izledikleri sezonu unutmalarını istiyorum çünkü bu hikaye karakterlerin senaryoya göre iki de bir kişilik değişmeleri ve giden karakterleri hafızalarından anında sildiği özelliklerden yoksun dolayısıyla Enkay'ı gerçekten "her şey düzgün olsaydı" nasıl olurdu temasıyla yazdım.

Yine bölüm atacağım zaman aralıkları uzun olacak,hem motivasyon hem zaman ikisi de önemli.İyi okumalar:)

"Kendim gittim Kaya.Şimdi için rahatladıysa,gider misin?İşlerim çok yoğun."

Ender verdiği cevabın doğru olduğunu umarak dudaklarını birbirine bastırdı.
Kaya Ender'in bu halinden zevk alırmışçasına gülümsedi ve aralarındaki mesafeyi kapattı.

"Gideceğim ama önce dün akşam sorduğun sorunun cevabını vereyim..."

Kaya Ender'e doğru yaklaşıp kulağına fısıldar.

"Ben de."

Ender anlamaz gözlerle Kaya'ya bakar ama durumu çaktırmamaya çalışır çünkü Kaya
verdiği cevaba yanlış dememişti.Kaya geri çekildiğinde gamzelerini çıkartan türde gülümseyip kapıya doğru gider ve tam çıkacakken Ender merakına yenilip arkasını dönüp ve ona seslenir.

"Kaya."

Kaya Ender'e döndüğünde Ender konuşmaya devam eder.

"Ne dedim ben sana da sen cevabını istiyorsun?"

"Hatırlamıyor muydun Ender?"

"Yani Kaya dün gecenin bazı kısımları pek aklımda değil neyse söyler misin?"

"Eğer beni yemeğe çıkmayı davet edersen,neden olmasın."

Bunu dedikten sonra Kaya Ender'i merakı ile baş başa bırakır ve dünden sonra ne olduğunu merak ettiği kardeşini arar.

"A-lo Caner?"

-"Efendim abla."

"Eve gittin mi?"

-"Birazdan evde olurum da inanılmaz bir baş ağrım var."

"Ya ben sana ne demiştim."

-"Ay tamam abla ona başlamadan başka bir şey demeyeceksen kapatıyorum ben."

"İyi hadi görüşürüz."

Caner'in eve gittiğini öğrenince Ender rahatlar ve tam işlerine geri dönecekti ki bu sefer onu arayan Yıldızdı.
Açmak ve açmamak arasında giderken en sonunda açtı.

-"Telefonu Fizan'dan mı açıyorsun bu ne hız."

"Geç duydum neyse n'oldu?"

-"Bir şey olmadı Endo haberler sende."

"Ben de mi?"

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 15, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

"LIMERENCE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin