Den 3.

51 4 0
                                    

Ráno bohužel jsem musel vstát. Obléknul jsem se a spáchat ranní hygienu.

Na jídlo jsem ani moc chuť neměl, takže jsem rovnou vyrazil do školy.

Došel jsem do školy, dal jsem si věci do skříňky a šel do třídy.

Když jsem si sednul do lavice a hned tam musel přijít Mingi a opřel se o lavici.

,,Tak včera si měl klid co? Dneska klid nebudeš mít" flusnul mi do tváře a odešel. Utřel jsem tu nechutnou věc co mi přistála na tváři.

Začala hodina a tak odstartoval dnem s dvakrát více mlácení.

Když jsem došel domů, tak jsem si lehl si na postel a čekal kdy přijde ten mrňous.


Asi za půl hodiny zazvonil zvonek. S velkou bolestí jsem vstal a došel dolů mu otevřít.

,,Dobrý den" pozdravil jsem slušně.

,,Ahoj Chanyeole, jak vidím dneska to ve škole bylo docela bolestivé" řekl byla na něm vidět, lítost?

Pomohl mi do obýváku. Sedli jsme si na gauč a Baekhyun vytáhl svůj bloček.

,,A kde máš mamku?" zeptal se.

,,Je ještě v práci" odpověděl jsem.

,,Áha" dal ruku na MOJE stehno.

,,Dobře a co bylo ve škole?" zeptal se a tou rukou mi začal to stehno jemně masírovat.

Abych se přiznal bylo mi to docela i příjemný.

,,N-no docela špatný" řekl jsem popravdě.

,,Hmmm" řekl a dal ruku pryč z mého stehna.

Zakňučel jsem. Já zakňučel?! Co prosím?! Co to vyšlo z mích úst?!

On se na mě překvapeně podíval a dal tu ruku zpátky.

Takhle to bylo celou hodinu, teda spíše tu ruku nesudával jenom tou rukou občas promnul a mě to bylo kurva příjemný .

Jak odešel ocitl jsem se sám v celým domě.

Normálně by mi to nevadilo ale teď? Teď trochu i jo.

No nic. Šel udělat hygienu a pak spát s myšlenkou že zítra je víkend.

I still want you {ChanBaek} Kde žijí příběhy. Začni objevovat