Den 9. pt2

40 3 1
                                    

Upozornění : 15+



































Byli jste varováni

Najednou jsem uslyšel zvonění. Hned jsem vystartoval ke dveřím a otevřel je.

,,Ehm.. čau" zasmál se nervózně Baek.

,,Doufám, že nevadí nevadí, že jsem vzal nějaké jídlo k filmu nebo seriálu" usmál se.

,,Ne nevadí" usmál jsem se a vzal ho dovnitř.

,,Vem si nějakou misky a nasyp do nich brambůrky a já zatím udělám popcorn" řekl jsem.

Když bylo všechno připravené, tak jsme si sedli na gauč a začli se koukat na televizi.

Naschvál jsem tam pustil gay k-dramu, aby byla zábava.

Polovičně jsem se kouknul na Baeka, který byl moc zažraný do toho seriálu.

Dal jsem mu ruku na stehno a jemně ho masíroval.

Najednou se na mě otočil. Koukl jsem se na tv, kde se odehrávala 18+ scénka. Kouknul jsem se zpátky na Baekhyuna, který se na mě udiveně díval.

Nahnul jsem se k němu a políbil ho. Velmi mě překvapilo, když spolupracoval. Jakoby... Byl jsem rád, že mě neodstrčil.

Po chvilce jsem polibek prohloubil. Začal jsem ho dravě a hlavně s chtíčem líbat.

On mi omotal jeho ruce kolem mého krku a já ho opatrně položil na gauč tak, aby byl pode mnou. Odtáhl jsem se od jeho rtů a přesunul své rty na jeho krk, kde jsem udělal pár láskyplných flíčků.

Začal jsem mu sundávat tričko, které jsem odhodil někam pryč. Poté jsem mu sundal nohavice, které byli také hned pryč.

Dával jsem mi polibky na hruď, bříško a na podbřišek. Tam jsem mu udělal pár flíčků a poté jsem pár flíčků udělal i na vnitřní straně stehna.

Když jsem se od něho odtáhnul, tak jsem se na něho kouknul.

,,Jsi nádherný" řekl jsem a celého si prohlédnul.

,,D-děkuji" zčervenal. Ooooo kawaii!!

Usmál jsem se. Stáhnul jsem si tričko a nohavice. Stáhnul jsem Baekhyunovi boxerky a natáhnul se k polštáři. Z pod polštáře jsem vzal lubrikant a ještě jsem vzal i polštář.

Polštář jsem dal Baekhyunovi pod zadeček, abych k němu měl lepší přístup. Vlezl jsem si mezi jeho nohy a vymáčknul si na prsty lubrikant.

Koukl jsem se na Baeka, který na mě koukal trochu smutným pohledem.

,,Všechno dobrý?" optal jsem se ho s menším úsměvem. Přikývl.

,,Připravený?" opět jenom přikývl.

Sklonil jsem se k němu pro polibek. Když jsem ho začal líbat, tak jsem do něho vnikl jedním prstem.

Trochu zakňučel.

,,Dobrý?" zašeptal jsem mu do rtů.

,,A-asi jo" pousmál se.

Strčil jsem do něho další dva prsty a začal ho roztahovat.

Po chvilce jsem usoudil, že přípravy bylo dost, tak jsem si nanesl lubrikant na dlaň a rozstřel si ho po mém penisu.

,,Můžu?" opět jsem se ho zeptal. A opět přikývnul.

,,Kdyby to moc bolelo, tak řekni" ujistil jsem a já pomalu do něj vniknul.

,,Auuuu t-to bo-lí" zakňučel Baekhyun.

,,Pssst... To bude dobrý, lásko" políbil jsem ho a dal mu čas si zvyknout.

Po pár minutách se ozval.

,,M-můžeš" vyhrknul ze sebe.

Začal jsem pomalu přirážet. Po nějakých chvilkách se tempo zrychlovalo.

,,C-chanyole, ahh" zavzdychal Baekhyun když jsem přirazil na to slastné místečko.

Moje přírazi se zaměřovali na to jedno a to samé místo.

,,C-chanyole, j-já už b-budu" řekl Baekhyun.

Rychle a tvrdě jsem přirážel to místečko.

,,Aahh!" zavzdychal Baek a udělal se na svoje bříško.

Samozřejmě já nebyl výjimkou. Udělal jsem se přímo do něj.

Vyndal jsem z něho mého kamaráda a udýchaně se svalil na jeho hruď.

,,Tohle bylo dokonalý" řekl udýchaně Baekhyun.

,,To bylo" usmál jsem se.

Přikryl jsem nás dekou, kterou jsem našel a pak jsme oba usnuli.

==========
Ježíši co jsem to napsala (๑•﹏•)
Omlouvám se za chyby, ale psala jsem to na rychlo❤️

I still want you {ChanBaek} Kde žijí příběhy. Začni objevovat