Den 6.

42 4 1
                                    

Dneska je opět pondělí. Opět škola. Opět utrpení. Opět bolest.

Vstal jsem z postele a šel se (jako každý jiný den) nasnídat. Cestou jsem potkal mamku, která mi podala snídani.

Po snídani jsem si vzal batoh a šel do školy. Bohužel.


Když jsem byl před školou, tak jsem si všimnul Mingiho, který stál u hlavních dveří školy.

Chtěl jsem kolem něho projít, tak aby si mě nevšiml. Bohužel si mě všimnul.

,,Hele Chany" oslovil mě.

,,Co chceš?" řekl jsem a kouknul se mu do obličeje.

,,Sorry za to všechno" řekl s lítostí.

,,Co?" nechápal jsem.

,,Prostě... Chtěl bych se ti za to všechno omluvit... Jsem hrozný debil, že toto dělám... Přijmeš mojí omluvu a půjdeš se mnou do kavárny po škole?" zeptal se a pousmál se.

Nejdříve jsem tomu nechtěl věřit. On se přišel omluvit zrovna mě? Tak wtf.

,,No dobře" Baekhyun měl přijít kolem pátý hodiny a my končíme kolem čtvrté hodiny, takže dobrý.

,,Díky" to je poslední co řekl než byl zase pryč.

Šel jsem ke svojí skříňce, vzal si věci a začal se psychicky připravovat na nudnou hodinu korejštiny.

Proč, ale najednou Mingi změnil názor?
Chystá něco na Chanyeola a nebo prostě si uvědomil, že to je špatný a přišel se mu omluvit? Kdoví.

==============
Ahoooojky!
Pardon, že mám zpoždění s touto kapitolou, ale moc školy (。•́︿•̀。)

I still want you {ChanBaek} Kde žijí příběhy. Začni objevovat