47

21 1 0
                                    

Na visszatértem. Idő közben rengeteg új képpel gazdagodott a gyűjteményem, így az elkövetkezendő időben már lehet rám számítani ilyen heti egy, legfeljebb két hetente részekre.

Két új sorozat!

Hannibal 2013-as sorozat.

Elkezdtem nézni, és nekem nagyon megtetszett.
Ajánlom szokásosan minden kedves vagy gonosz, földi halandó vagy természetfeletti, élő vagy halott wattpadosnak.

Nem szeretnék róla sok mindent elárulni, de pár dolgot muszáj.

Csakis erősebb idegzetűeknek!!
Ugye Hannibalról már gondolom sokan hallottatok, mint gyilkosról. Akár filmből, akár töri órán.
Ez alapján tudhatjátok miért is figyelmeztetlek.
A sorozat minden részében brutális, kiakasztó dolgok történnek, melyek ha nem lennének elegek az érzékeny emberek számára, még emberek belső szerveit is láthatjuk különböző módokon elkészíteni, meg -sütni, -főzni, melyeket később el is fogyasztanak. Kannibalizmus.
Már már kreatívnak és sokkolónak nevezhető, érdekesen végiggondolt halálnemek sorakoznak arra várva hogy a gyilkos tudtunkra adja mennyire más és ijesztőbb mint a többiek.
Erősen 12 felett. Bár lehet az akár 18 is.
Az én családomban, én vagyok az egyetlen aki végig bírja nézni, sőt őszintén szólva engem érdekel is a történet és sokszor még nevetek is rajta. De a szüleimet és a testvéremet már attól is a hideg rázza ha megemlítek valamit ami még a legnormálisabb dolgok közé sorolható.
A brutalitást vegyétek komolyan, nagyon durva dolgok vannak benne.
Engem ez nem tántorított el, mondom, van hogy nevetek rajta, és tényleg érdekesnek találom, de sokan nem, sokakat nagyon megrémiszt.

Na akinek ezek után is maradt kedve hozzá, vagy csak ez után jött meg, jó szórakozást!

A történetről pedig nem szeretnék sok mindent, majd látják úgyis a vakmerőbbek.
De azt azért még elmondom, hogy a pszichológia és ember viselkedésének értelmezése, és agyába férkőzése is helyet kapott. Mások manipulálása, kihasználása és átverése.

Pár kép szemléltetés*kép*p.  Spoileresek is lesznek köztük.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.
Stupid thingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora