♠️ 2. Bölüm ♣️

24 4 0
                                    


" elif . . . ! "

Nerdeyse herhangi bir insanın haberi bile olmadığı, yeşilin ve kahverenginin en karanlık ve derin rengine büründüğü ormanda genç kızın adı yankılanmıştı.

Oldukça cesur bir bireyin bile iliklerine kadar korkuyu hissettirecek bu orman belkide genç kızın mezar yeri olacaktı belki mezara bile gerek kalmayacaktı. Çünkü genç adam'ın gözünde o kadar bile değeri yoktu .

Genç kız ormanda adının haykırışının 17. Dakikasında yaşayacağına dair tüm umudu kesilmişti ve huzurla ölmeyi hayır dehşet verecek bir şekilde ölmeyi bekliyordu çünkü karşısındaki adam onu gözünü kırpmadan öldürecek sonunda gülümseyecek ve belkide genç kızın ruhsuz bedenini hayvanların önüne atacaktı genç adam bunların hepsini yapabilecek ve bunlardan anlının terini sonunda silecek bir adamdı , genç adamın tüm hücreleri adeta kızı vahşi bir şekilde öldürmek üzerine kurulmuştu o kız ölecekti başka çaresi olamazdı ki .

" ELİF ! Çık ortaya seni eninde sonunda bulacağım ve o zaman da ..."
Genç adamın sesi kendisi gibiydi acımasız , soğuk, kendinden emin ve oldukça gürdü

Bu kızı düştüğü yerde yerinden sıçrartmış ağzından küçük bir hıçkırık çıkmasına sebep olmuştu çok geçti genç adam kızı duymuştu , kız ağzını kapatınca ağzına korkudan döktüğü göz yaşları girmişti .

Genç kız yattığı yerden yuvarladı ve yara bere olan ve nerdeyse hiç bir şey yemediği için kas ve et kalmayan bacaklarını yere bastırdı ve zorlukla kalktı kız yaratığı sesi fark etmişti ve içinden kendine kızmıştı yaprakların hışırtısı sesiz, kuş cıvıltısı bile olmayan ormanda kabak gibi orataya çıkıyordu ve bu da genç adamın hali ile işine geliyordu.

Genç adamın yüzünde zafer kazanmış gibi bir gülümseme ile tetiği çekilmiş ve az sonra birini öldürecek olan silahı kaldırdı.

'FN Five-SeveN' adlı bir silah markasıydı uyruğu belçikaydı ağırlığı 0,618 gram'dı dolu ağırlığı ise 740 garam'dı tam olarak namlu uzunluğu 122,5mm'di atış hızı 650m/s di buda ölümü oldukça hızlı olacak demek oluyordu .

silahı ile tek el ateş etti o bunu yaparken gözünü bile kırpmamıştı .

Ama genç kızın defalarca duyduğu silah patlama sesine alışamamıştı ve olduğu yerden kıpırdamıştı .
Adam adımlarını hızlandırıp sesin geldiği yere doğru yavaş adımlar ile ilerliyordu 43 numara olan botları ile her adım attığında oluşan yaprak hışırtısı kızın kulağına doluyor ve onun daha fazla korkmasına sebep oluyordu sonunda ikisi içinde yolun sonu gelmişti genç adam kızı bulmuştu ve elindeki silahı ile onun karşısında dikiliyordu kız ise yapabileceği tek şey hayatta belki bir ihtimal kalmasını sağlayacak olan şeyi kullanacaktı " katiline yalvarmak"

Genç kız titreyen dudaklarını bitkinden ayırdığında ağzından sesin zorla çıkmasını sağladı.
" lütfen... yalvarırım y- yapma ne istersen yaparım gerçekten " kızın sesi sonuna doğru kısılmıştı ve gözünden yaşlar su gibi tekrar akmaya başlamıştı bu adamı sinirlendirmişti sulu gözlüleri sevemezdi belki şimdi ölümü daha yakındı.

" ölüm vakitin geldi elif "
Sesi tek zerre sıcaklık içermiyordu hatta belki çıkan ses tonundan ormanı bile dondura bilirdi

Kız bir katilin gözlerine bakıyordu acımasız siyah gözlere bu defa yalvaran gözler ile bakıyordu
Genç adam alışkanlık gereği zaten hazır olan silahı bir kez daha hazırladı ve kıza doğrultu o anda . . . .

                     ♠️♦️♣️♦️♠️♦️♣️♦️

Telefonum çalmıştı, okuduğum doğrusu kendimi arkadaşıma affettirmek için onun bana defalarca bahsettiği yeni aldığı elbisesinden hatta yeni sevgilisinden bile daha fazla övdüğü bu kitabı okumak ve sanki yeniden 1. sınıftaymışızda o benim öğretmeninmiş bende onun öğrencisiymiş gibi ona özet verecektim ve gerçekten ilgimi biraz biraz bile çekmeyen bu kitabı çok sevmiş gibi yapacak ve onun gibi bağıra bağıra anlatacaktım yaptığım ihanetten sonra belki beni bu bile ona karşı affetirmezdi.

" Yalnız."Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin