ŞİMDİ OKUDUĞUN Sular Prensi👑•Park Jimin• Fanfic Sular prensi, yakında kral olucak Park Jimin baş rahipin verdiği görevleri yapıp kral olmak için uğraşıyordu ama son görevi hepsinde daha garipti... #aşk #bts #gençkurgu #jeonjungkook #jimin #kraliyet #kurgu #parkjimin #prens #teahyung Karaket tanıtımı🐱 33 2 2 pjmmuiw tarafından pjmmuiw tarafından Takip Et Paylaş Postar no seu perfil Compartilhar via e-mail Hikayeyi şikayet et Gönder Send to Friend Paylaş Postar no seu perfil Compartilhar via e-mail Denunciar história Prens Park Jimin Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Jeon Jungkook Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Prens Kim Taehyung Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Kim Jiyoo Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin. Kral 3. Park Minhyuk Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.