Episode 2(Argo)

21 3 6
                                    

Jimin sabah gözlerini yüksek bağırma sesi ile istemeyerek açmıştı. Başında ona bağıran biri vardı ama hala gözlerini açamadığından kim olduğu hakkında en ufak fikri yoktu. Hızlıca ayıldı ve karşısında kraliyet muhafızını gördü ve ayaklandı.
Muhafız: Prensim baş rahip size bir görev daha verdi.
Muhafız Jimin'e doğru bir defter ve kalem uzattı. Jimin karşırısındaki muhafıza adeta bune mk? Der gibi bakıyordu.
Muhafız:Prensim Baş rahip buraya rastgele bir kişi çizmenizi istedi. Kendi kafanızda oluşturduğunuz bir kişi olmalı.
Jimin defteri eline aldı ve hala uykulu bir şekilde muhafızın dediği şeyi yapmaya başladı.
30 dakika sonra
Jimin elindeki resmi bitirmiş son kez bakıyordu şahreserine. Çok güzel bir kız çizmişti. Kumral rengi omzunun biraz altında saçları, fındığı andıran burnu, kendi tapılası büyük dudakları gibi dudaklar, ince bir bel ve hoş küçük bir yüzü vardı çizdiği genç kızın. Bu kız kim, daha önce gördümü bunu düşünürken muhafız seslendi.
Muhafız: Efendim defteri alabilir miyim?
Jimin:Al al da bu da neydi şimdi neden resim çizdim?
Muhafız defteri aldığı gibi gitmişti... Jimin hiçbirşeyi takmayıp odasından çıkmış, görevlilerin hazırladığı kahvaltıya bakmadan gitmişti. Kolunun tutulması ile arkasına baktı. Bir görevli bileğini tutmuştu. Sinirlenmişti Jimin, çünkü kendinden daha değersiz olan insanlar ona itaat etmeli o onlara değil.
Jimin:Ne var?
Görevli:Prensim...
Ellerini Jiminin göğsüne koymuş yavaşça aşağıya indiriyordu görevli kız.
Görevli:Kahvaltı etmediniz nereye gidiyorsunuz?
Jimin:Senin gibi sürtüklerin olmadığı her hangi bir yere!
Görevli:Benim ismim Yeeun. Ve ben sürtüklük yapmiyorum, ben sadece yıllardır aşık olduğum adama dokunuyorum, bu suçmu?
Yeeun'un elleri Jimin'nin kaslı karnında geziyordu, elleri daha da aşağı gitti.
Jimin:Şimdi YEEUN HANIM (bilerek bastırmıştı ismini) ben sizi zindana göndermeden kendiniz gidin yoksa ben gönderirsem yarın sizi o tahtaya çıkartırlar ve..
Jimin baş parmağı hariç parmaklarınk kapatmış baş parmağını boynuna götürerek sağdan sola "kııırt" Sesi çıkararak iğneleyici bakışlarını karşısındaki kendine göre sürtük olan kıza getirmişti. Kız yutkunmuş ve ordan ayrılmıştı. Jimin memnun bir şekilde sırıttıktan sonra kraliyet meydanına gitmiş ve tahtına oturmuştu.

Ehe bölümü burada bitiyorum biraz eğlencesi olsun dimi mk. LFŞGKEĞFJEĞDJWŞWKGĞD evet neyse vote ve yorum atın. Yoksa sizi 74846373 cin siksin. Rkkgkrprkg
İnstagram:amponkpop
Tiktok:pjmmuiw

Sular Prensi👑•Park Jimin•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin