1

2.1K 126 112
                                    

Merhaba!!

Tiktok da paylaştığım bir video sayesinde bir fic yazmaya karar verdim🥳

Çok ani oldu, bolca seversiniz umarım <33

İyi okumalar!

Bölüm şarkısı “Feel Speical.”
_

“Günaydın Taehyungie! Bir an hiç uyanmayacaksın sandım.”

Ne komik espri ama.

“Günaydın Momo.”

Gözlerim Momo'nun üzerinde ki tişörte kaymıştı, yıkmaya bile kıyamadığım, benden koparılan sevgilimin tişörtüydü o, Jungkook kokuyordu.

“Bir sorun mu var Taehyung?”

“Evet var,

Gözlerim ile tişörtü işaret edip, konuşmaya devam etmiştim.

Çıkar o üzerinde ki tişörtü.”

“Ne?”

“Çıkar dedim, çıkar ve dolabıma koy, ben işe gidiyorum.”

“Ama kahvaltı?”

“İstemiyorum.”

Sinirliydim, uyuyamadığım her gece o bez parçasına sarılıp koklardım, bana yasak olan adamın kokusu beni her şeyden korurdu.

Giyinme odasına girip, elime ilk gelen pantolon ve gömleği giymiştim, ardından hızlıca dişlerimi fırçalayıp evden çıkmıştım.

Telefon ekranımda ki manzaraya bakıp gülümsemiş ve arabama binmiştim, tüm bu yaşananlardan Momo sorumlu değildi, onu cidden seviyordum, fakat beni sinir edecek şeyler yapması hoş olmuyordu, belki elinde değildi, belki sadece ailelerimize iyi gözükmek için yapıyordu, Jungkook ile olan ilişkimi biliyordu, hatta eve ilk taşındığımız gün ona sarılıp ağladığımı hatırlıyorum.

Aklımda ki düşünceleri silmiş ve çalan telefonuma bakmıştım, arayan Momoydu.

“Alo?”

“Özür dilerim Taehyung, Jungkook'un tişörtü olduğunu unuttum ama elime gelen ilk şeyi giymiştim.”

“Sorun değil, sende hazırlan geç kalacaksın.”

“Tamam, görüşürüz.”

“Görüşürüz.”

İnsanları üzmekte bir dünya markasıydım cidden.

_

Uff bittii

Umarım sevmişsinizdir biraz amatör'üm...

Her neysee

Taehyung'un duvar kağıdı ^^

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Taehyung'un duvar kağıdı ^^

No More Love | TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin