Merhabaa
Uyarımızı yapalım;
Bu bölüm smut olacak, okumak istemeyenler hızlıca geçebilir 💓Ficimiz Seke, bu bölüm Seme Tae var <33
Bölüm şarkısı "Let me know."
İyi okumalar 🥳
_
"Taehyung, benimle oyun oynama."
"Şuan oyun oynayan sen misin ben miyim? Arabada olduğumuzun farkında değilsin herhalde."
"Ne yani? Alt tarafı boktan bir arabanın içinde bile benimle birlikte olmayı kabul etmiyor musun?"
"Bebeğim, sadece rahat olalım istiyorum."
"Bende şimdi istiyorum."
Jeon Jungkook zordu fakat canı beni çekince çok daha zordu.
Kucağımdayken ellerini gömleğimin düğmelerine götürmüş ve hızlıca açmıştı ardından elini sertliğime götürüp eşofmanımın üzerinden hafifçe okşayıp geri çekilmişti.
"Çıkar altını."
Söylediğim şey ile sırıtıp altında ki her şeyi çıkarmış ve hızlıca benimkileri de çıkarmıştı, üzerinde ki ince kısa kollu tişörtü çıkarmasıyla ikimizde tamemen çırılçıplak kalmıştık.
Dudaklarımızı birleştirdiğimizde çok hızlı davranmıştık çünkü ikimiz de biliyorduk ki, günlerdir, haftalardır hatta aylardır bunun için bekliyorduk.
Jungkook, elini sertliğime atıp biraz dokunduktan sonra, heyecan verici öpücüğümüze ufak inlemelerimide katmış, ardından dudaklarımızı ayırmıştık.
"Beni hazırlamanı istemiyorum."
"Ne? Canın yanacak farkında değil misin?"
"Umrumda değil, canımı yakmayacağını biliyorum."
Gülümsemiş ve kendimi deliğine doğru konumlandırdıktan sonra yavaşça içine girmiştim, Jungkook kollarını boynuma dolamıştı, seslerimiz birbirine karışırken, Jungkook'un ince belini kavramıştım.
"Çok acıyor mu bebeğim?"
"Hayır, devam et."
Başımı sallayıp, yavaş hareketler ile gelgitlere devam etmiştim.
"T-taehyung."
"Hm?"
"Geleceğim."
Jungkook bunları söyledikten 2-3 saniye sonra derin nefesi gelmişti, bende onunla birlikte gelip içinden çıkmıştım.Ardından dakikalarca öpüşmüştük, bu yaşadığım en iyi deneyimlerden biriydi ve bunu Jungkook ile yapmak bana çok daha fazla mutluluk vermişti.
_
Uzun zaman sonra yazdığım ilk smut olduğunu belirtmek istiyorum, yanlışlarım olabilir veya kötü yazmışta olabilirim, üzgünüm.
Sizleri seviyorum💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No More Love | TaeKook
FanfictionTaehyung, homofobik ailesi yüzünden, sevdiği adamdan koparılıp, bir kadınla evlendirilmiştir. 07.01.21