Selamm
Bu bölüm bizi ağlak biri yapacak..
Bölüm şarkısı “Play date.”
İyi okumalar 🥳
_
jjun9o0k7e0n:
TaehyungKonum atar mısın
kimtaehyung:
*Konum*görüldü.
***
“Hyung, sen biraz hava falan almaya çıksana.”
“Ne?”
“Duydun, biraz hava falan al, hem canım tteokbokki çekti, onuda alırsın.”
“Taehyung bir derdin bitiyor diğeri başlıyor, tamam çıkayım madem, umarım arkasında bir iş yoktur.”
“Yok Hyung, merak etme.”
Hoseok Hyung dışarı çıktığında rahatlamış bir şekilde koltuğa oturmuş ve telefonumu elime alıp Jungkook'a yazmıştım.
***
kimtaehyung:
Hoseok Hyung'u dışarı çıkarttımHızlı ol 13:34
jjun9o0k7e0n:
Zili çalıyorum 13:36görüldü.
***
Otomatiğe basarken, diafon'dan gördüğüm kadarıyla saçı sarıydı, resimlerde her ne kadar kahverengi saçlı olsa da sanırım yanıma geleceği için saçlarını sarı yapmıştı.
Sırtında ki çantası ile merdivenlerde görünmeye başlayınca, 1 buçuk yıldır hasret olduğum adamı görmemin şoku ile gözlerim dolmuştu.“Merhaba.”
Soluklanmasını beklemeden sıkıca sarılmış ve burnumu boynuna gömmüştüm, sadece bir sarılmayı bile bu kadar özleyeceğimi hiç düşünmemiştim.
“Saçlarım nasıl olmuş?”
“Çok, çok güzel olmuş Jungkook.”
“Hala aynısın, en büyük yanlışı bile yapsam beni savunacak gibisin Taehyung.”
Söylediği şey ile gülümsemiş ve konuşmuştum;
“İçeri gel.”
Kafasını sallamış ve ayakkabılarını çıkarıp içeri girmişti çantasını ise girişte ki masaya bırakmıştı, buraya ilk gelişi değildi, Hoseok Hyung'un eski ev arkadaşı Yoongi Hyung varken daha çok gelirdik ve bol bol eğlenirdik, fakat o evlendiği için Daegu'dan, Seoul'e taşınmıştı, hayatını aşkı Park Jimin ile evlenmişti, benim yapamadığımı o yapmıştı.
“Taehyung?”
“Hm? Efendim bebeğim?”
“Yiyecek bir şeyler var mı?”
“Hoseok Hyung'a tteokbokki almasını söyledim ama istersen bir şeyler hazırlayabilirim.”
“Ah, öyleyse tamam, bekleyebilirim.”
Gülümsemiş ve yanına oturup kafamı omuzuna yaslamıştım.
“Momo nasıl, iyi mi?”
“İyi, o çok pozitif ve bu sinirimi bozuyor Jungkook.”
“O pozitif, sen negatif, cidden çok zıtsınız.”
“Öyleyi-.”
Sözümü kesen şey çalan kapı olmuştu, tam yerimden kalkacaktım ki Jungkook bileğimden tutup oturmamı sağlamıştı.
“Ben açayım.”
“Tamam~”
Jungkook, kapıya yönelip otomatiğe basmış ve beklemeye başlamıştı, Hoseok Hyung kapıya tıkladığında ise hızlıca açmıştı.
“Jungkookiee!! Görüşmeyeli uzun zaman oluyor.”
“Hyung, seni cidden çok özledim.”
“Bende seni Kookie, daha doğrusu bizde seni, Taehyung benden daha fazla özledi.“
Jungkook bana bakarak gülümsediğinde aklımı kaybetmiş gibi hissetmiştim, işte o zaman Jungkook'u ne kadar çok özlediğimi bir kere daha anlamıştım.
_
Umarım sevmişsinizdir ♥️
Normalde Yoonmin yapmayacaktım çünkü nammin shipliyorum ama yoonmin bebeklerimsiz olmayacağını düşündüm😻
Bu arada Seme Uke konusunda hala kararsızım, siz isteklerinizi yazın bende ona göre aklımda değerlendireyim..😋
Kendinize iyi bakınn🥳🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No More Love | TaeKook
FanfictionTaehyung, homofobik ailesi yüzünden, sevdiği adamdan koparılıp, bir kadınla evlendirilmiştir. 07.01.21