Selamm
Bu bölüm çok soft olacak baştan söyleyeyim 😋
Bölüm şarkısı “Oxygen.”
İyi okumalarr 💝
_
kimtaehyung:
302 kişi bunu beğendi.
kimtaehyung:Birilerine ufak bir sürprizimiz var..✨*Yorumlar kapalı.*
_
Jungkook ile taksiye binmiş, Gangnam'a yani Yoongi Hyung ve Jimin'in evine gidiyorduk, adreslerini biliyorduk ve bu sürprizimizi daha eğlenceli hale getirecekti.
Yoongi Hyung, Jungkook ve benim ayrılığıma en az bizim kadar üzülmüştü.
Bizi o tanıştırmıştı yeni bir hayat kurmamızı sağlamış ve elinden geldiğince de bizi desteklemişti, o evlenip buradan gidince Jungkook ve ben yalnız kalmış gibi hissetmiştik, ikimizin de aileleri ilişkimizi desteklemiyordu ve biz Yoongi Hyung'u bir ebeveynimiz gibi görüyorduk.
“Geldik.”
Şoförün sesini duymamla başımı sallamış ve parayı uzatıp arabadan inmiştik, Jungkook elimi sıkıca tuttuğunda gülümsemiş ve bloğu bulup apartmana girmiştik, asansöre binip 4. Kata çıktığımız da Jungkook elimi daha sıkı tutmuş ve hızlıca daire'nin önüne getirmişti
Gülümseyip kapıyı çaldığında, 3 seneye yakındır görmediğimiz Yoongi Hyung'umuz kapıyı büyük bir sakinlikle açmış ve bizi el ele görmesiyle gözlerini büyükce açmıştı.
“Neler oluyor bir saniye, daha uyanamadım mı yoksa?”
“Hayır hyung, gayet uyanmışsın, izin verde içeri girelim.”
“Siz ne ara tekrardan birlikte oldunuz?”
“Yoongi kim gelmi-”
Ve işte şanslı Jimin'imiz de uyanmıştı, Jimin'i sadece bir kaç kere görmüştük, fakat dünyanın en tatlı insanlardan biri olduğuna hem fikirdik.
“Ahh, Yoongi sizi anlatıp ağlıyordu biliyor musunuz?”
“Sus Jimin.”
“Heyy~ onlara doğruları söylemelisin, her neyse içeri gelin, kahvaltı yaptınız mı?”
“Evet, sadece sizi görmeye gelmiştik.”
“Harika, gelin.”
Ayakkabılarımızı çıkarıp içeri girdiğimizde gözüme salonda ki minik puset çarpmıştı, Jungkook'un elini hızlıca bırakıp pusetin yanına gittiğimde içinde uyuyan bir bebek olduğunu görmüş ve gözyaşlarımı tutamamıştım.
Bebeğe bakarken, Jungkook yanıma gelmişti, oturmuş ve başını omuzuna yaslamıştı.“Çok tatlı değil mi?”
“Hmhm, çok tatlı.”
Karşımızda ki koltuğa oturan Yoongi Hyung ve Jimin'in, bizi izlemeye başladığını fark etmemizle düzelmiş ve bakışlarımızı onlara çevirmiştik.
“Adı Lia, 1 buçuk yıldır bizimle.”
“Hyung önceden hiç evlat edinme hakkında konuşmamıştık, çok şaşırdım.”
“Jimin'in fikriydi, uzun bir süre hazırlık yaptık, onay alana kadar canımız çıktı fakat artık bizim kızımız.”
Kimsenin onları ayırmaya çalışmadığı, mutlu, huzurlu bir hayatları vardı belki hayatıma Momo'yu almamakta direnseydim şuan Jungkook ve ben böyle olabilirdik.
Hala aynı şeyi düşünüyordum, her şeye ben sebep olmuştum.
_
Umarım beğenmişsinizdir💜
Yoonmin çifti de çok gözükmeyecek olsa da ficimizin tamamen bir parçası artıkk🥳
ŞİMDİ OKUDUĞUN
No More Love | TaeKook
FanfictionTaehyung, homofobik ailesi yüzünden, sevdiği adamdan koparılıp, bir kadınla evlendirilmiştir. 07.01.21