Ve işte o Gun .........

42 2 0
                                    

—Ne diyorsun kiz sen ne diyo bu Fadime doğru mudur bunun soyledigi ha de sen ne halt ettin bu kizin gelecegini nasil calarsin iki gun sonra senin beben buyudugun de onu okutmayacan mi bu kiz cahil kalsin da senin beben mi yesin gezsin ne yaparsin sen ne ha?
—Ya zaten dardayiz biz dardayken bu kiz okusun diye her ay besyuz lira geliyo onunlada mutfak islerini hallediyorum.Sen de iki kurus paranla ev donuyor saniyorsun.

Aman evet aldim harcadim ne yapiyim o sumuklu okusun ben burda onun hizmetciligini mi yapiyim hih baska bir isteginiz var mi?

—Fadime hanim Fadime hanim ne diyorsun sen kacacakmis sevdigine mevdigine Allahim yarabbim gidicem diyorum kurtuluyorsun diyorum anlamadin herhalde ....

Artik her sey bitti gidicem bu izbe igrenc mahalleden kurtuluyordum bu Kayaliktan .

Sonunda hayallerim gerceklesicek ilk once dayima gidicem dayim İstanbul'un sayili zenginlerinden amcamgiller ondan para alir guya beni okutmak icin simdi dayima gidicem ve orada cok guzel yasiycam .Sonra isteklerim var ilkolarak okulumu  bittirirken bir yandanda calisicam para biriktiricem ,kitap yazmak unlu bir sair ,unlu bir yazar olmak en buyuk hayalim istedigim her sey yolunda giderse tabi insaallah gider ve isteklerim gercek olur .Ben bunlari dusunurken esyalarimi topluyordum amcamda yengemle didismekten beni gormeden evden ciktim ve romanimin adini yazdim bir kagida ve yatagimin uzerine koydum"Sildiklerimi Yazsam Roman Olurdu"...

♥Sildiklerimi Yazsam Roman Olurdu♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin