Bizde bir gun hayata merhaba dermiyiz gulebilir miyiz göz yaslarimizla?
Unutabilir miyiz kimsesizliği ?Hayata meydan okurcasina yuruyebilir miyiz attiğimiz her adimdan emin bir yokuşta cika cika ? Her sorunun cevabini bulabilir miyiz bu dunyada diye dusunmeden sorular cozulse hayatta sen ve ben olmasa keske biz olsa olmasiyla kalbimdeki yeri doldursa ölesiye yasatsa keskeler ...
Keşkeler dunyasindan cikip dayima gitmem gerekiyordu artik keskeler gidecek yerine gercekler ,umut olmadan gercek olacak hayaller gelecekti tabi bunlar istemekle olmuyor icraâta geçmek gerekti ve elimde kalan son paramla bir taksiye binip dayimin Etiler'deki evinin adresini tarif ettim cok yazmasa bari diyede dua ediyorum bir yandan ,ayni zamandada insallah dayim beni kabul eder yoksa ne yaparim diye dusunmekten kendimi alamiyordum ....
Ben kalbimle ve beynimle boğuşurken taksi ucreti istiyordu bende
-Efendim duyamadim kac lira dediniz .
-50tl efendim .
-Şey yanimda 45tl var olmaz mi ?
-İyi hadi bu seferlik oluversin.
Aman bu adam ne diyor ya benim yarinim garanti değil bu da "Bu seferlik boyle olsun diyo hihih "icimden kahkahalar atarken bir yandan da acaba dayim beni kabul eder mi diye dusunuyordum?
Artık dayimin yalisinin merdivenlerini çıkıyordum ve icimde cok acayip bir his vardi hem ağlamakli hem sanki butun gun gulebilecekmisim gibi bir mutluluk...Dayimin kapisinin onundeyim ve elimi zile basmakta tereddutteyim acabalar icinde boğuluyorum .
Beni bugun ikinci insan yerine koyan evin hizmetcisiydi :
-Buyurun efendim kime bakmistiniz .
-Immm şey ben Selim Bey'in yiğeniyim Zehra geldi derseniz.
-Peki bir dakika bekleticegim sizi Selim Beye haber vermem gerek.
-Tamam teşekkürler.
Ben kapinin onunde beklerken oradan dayim geldi ve bana koşarcasina sarildi :
-Zehra nerelerdesin ertik okuldada göremez olmuşlar seni neler oluyor hangi ruzgar atti seni ?Hadi gel iceri anlaticak cok seyin olmali .
Dayim Selim
Yasi 37 hic evlenmemis bu yasina kadar hep servetinin pesinde olduklarini dusunmus en sevdigi kiside onu nikah masasinda eski sevgilisinin kursunuyla yanliz birakmis ve o zamandan beri hic kimseye kalbini acmamis dsyim Selim İstanbul'un sayili zenginlerinden cok iyive yardim sever biridir zengin ve simarik bir yapiya sahip degildir annemin olumunden sonra dedemin butun mirasi dayima kalmis ve tutumou bir sekilde genc yasta sayili zenginlerden olmus ...
İceri yavas yavas girerken icim kipir kipirdi hayallerime ilk adimi atmistim ve bana değer veren dayimin yanindaydim beni cok seviyordu ve ben durumu anlatinca benim adima uzuldu ama kendi adina cok sevindi ve bana şu sozu soyledi
-Sen benim canimin parcasi ablamin emaneti babamin gul yuzlu torunusun yani sen benim kiymetlimsin sen benim canparemsin ,senin kiymmetini bilememis o amcan babana hic benzememis o Dogan baban seni gozunden sakinirdi ayni annen gibi neyse artik benimlesin sen ne zaman annenle babanin askini ,sana olan sevgilerini dinlemek istersen izaman ben sana anlatirim neyse sen simdilik misafir odasina gec bir dus al sonra isteklerine gore dizayn ederiz tamam mi ?Ayla kizim Zehraya musafir odasina kadar eslik et ve temiz havlu ver bende sana yesil cay hazirliyim kendi ellerimle ve sana yeni elbiseler bakalim sen banyodan cikinca olur mu ?
-Peki dayida benim elbiselerim var zaten bu kadar seye gerek yok lutfen beni utandiriyorsun ...
-Hadi sen bunlari dusunme ve utancak bir sey yok artik bu ev seninde sayilir hadi doğru banyoya :);)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
♥Sildiklerimi Yazsam Roman Olurdu♥
ChickLitkimi bilir soyler kimi anlatmaktan acizdir.....