Sabahtan bütün eşyaları kamp malzemeleri kayıptı annesi ise ortalıkta yoktu Marko Aslan ve Gabriele uyandırdı. Ormanda başka kabile olasılığı göz önünde bulundurdu ve hemen ormandan kaçması gerektiğini anladı.aslan geri dönmek zorundaydı gapriel buralarda bir liman olduğunu ve babasıyla eskiden geldikleri bölgeye yakın olduklarını söyleyerek limana doğru yürüdüler.limanda iki kabilenin askerleri gabriel ve marko"yu arıyorlardı gemi ise 1 saat içinde kalkacaktı diğer gemi ise bir hafta sonra gelecekti ya şimdi binerlerdi yada yakanırlardı,köşedeki kuru baklagil kutularının içine girdiler başka şansları yoktu bütün yiyecekler aynı gemiye gitmeyecekti yarısı başka bir gemiye gitti.iki side yanlış gemiye bidiler bunu yola çıktığında fark etmişlerdi fakat geri dönemezlerdi çünkü karadan epeyi uzaktaydılar artık başka bir ülkeye gitmek zorundaydılar yanlarına hiçbirşey almamışlardı üstündekiler ile gitmişlerdi marko yanına biraz para almıştı.ikisini bukadar para yetmiyordu ancak gemi parasını ödeyebilirdi,başka yolu yoktu bu yüzden ödemek zorunda kaldı.karaya yaklaştığında kaptandan biraz erzak rica ettiler.
Kaptanın sözü tam olarak şuydu"sizin gibi çulsuzlara verecek param yok benim"diyerek başından attı bizim genç aşıkları.
Marko ve gabriel yılmadılar direndiler zamanla sokakta kendilerini geçindirecek kadar para kazandılar gabriel sokakta gazete satıp,marko ise müzik yapıp para kazanıyordu uzun zaman böyle geçindiler sonra marko bir darphanede çalışmaya başladı gabriel ise bir barda çalışıyordu sonunda ikiside bir işe girdiler.ve bir müddet sonra yeterince paraları olmuştu bir ev aldılar ve nikah kıydılar artık bir karı ve kocaydılar.
Bu olaylardan tam olarak iki sene sonra........
Gabriel dünyaya nur topu gibi ikiz oğlan çocuk getirmişti,isimleri jeff ve jeff artık dünya eskisi gibi değildi heryerde yaşam vardı ve çok zengindiler .fakat markonun unutmadığı bir olay vardı,gemideki kaptana ağzının payını vermek istiyordu kaptanı buldu.
Marko: Beni hatırladınmı
Kaptan: Çok özür dilerim çıkartamadım
Marko: Bundan tam 3 sene önce gemine binmiştik ve paramız olmadığından senden biraz yiyecek istemiştik
Kaptan: A,Hatırladım
Marko: buda paran belki bundan sonra aç gözlü olmazsın
Kaptan: çok özür dilerim efendimBütün bunlardan 20 yıl sonra-2080 yılında jeff ve jeffy iki kardeş güzel iki kızla evlenmiş ve torunları olmuştu.
Gabriel ve marko için unutulmaz bir hayattı büyük aşktan doğan güzellikler.
The End
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuncu Şef
Random2055 yılında geçmekte olan güzel fantastik ve gizem ile dolu bir öykü