Evden çıkarken babası ikisinide yakalar marko yaralı olduğundan hiçbirşey yapamadan muhafızlar markoyu yakaladı ve zindana götürüp dövdüler. Gapriel ise odasına ömür bayu kapatıldı. Annesi gaprielin yanına giderekten ona daha önceden söylemesi gereken önemli bir konu olduğunu belirtti. Gapriel çök merak etmiş ve direkman annesine sormuş annesi ona yıllar önce kuzey kralını sevdiğini ve güney kralı onları ayırmış ve zorunan tecavüz etmişti. Annesi gururundan birdaha kuzey kralına birdaha bakamadı. Bu yüzden güney kralıyla mutsuz bir hayat geçiriyordu. Annesi bu yaşadıklarından sonra kızına yardım etmek istedi fakat tek bir şartı da vardı. Kendisi de onlarla gidecekti,annesi hiçkimseye birşey çaktırmadan 2 çanta tıbbi eşya ve yiyecek ihtiyacı almıştı zindana gizlice gidip,markoyu kurtardılar orda kısa bir bakım yaparaktan hızlıca zindandan kaçtılar. Evden çıktıklarında sıkı sıkı kıyafet giymişlerdi çünkü orman bu aylarda çok soğuk ve ıslaktı. Hızlı adımlarla gizli tünellerinden ormana giden bir oatika buldular. Ormanın ortalarına yakın bir yerde gövdesi ve kendisi çok büyük'tü. Üst tarafta bir ağaç ev vardı. O eve girdiklerinde ev büyük ihtimal bir iki asırlıktır dedi. Ev çok kötü kokuyor ve girilmiyordu. O yüzden bir gece kalabildiler. Birazdaha ilerde ormanlık alan bitiyordu hızlıca ormanı çıktılar emin adımlarla marko eski avlanma bölgesindeki sığınağa gittiler sığınak buzdan olmasına rağmen içi sıçaktı.gapriel'in annesi yemek hazırlıyor,marko balık avalamaya çalışıyor,gapriel yatak hazırlamaya çalışıyordu.marko malesef birtane balık tutabildi ve bölüşmek zorunda kaldılar.güneş ağarınca erkenden erzak taplayıl yala çıktılar,günlerce durmadan yürüdüler,ikinci ormanda çok fazla vahsi kabile ve hayvanlar vardı. Ormanın hemen başında bir elma ağacı yeni yeni meyvesini vermeye başlamıştı marko ağaca çıkarak bir sepet dolusu elma topladı,biraz ileride bir leş sürüsünün aşlıktan ve susuzluktan gözleri dönmüştü,marko bıçağını çıkarıp korkutmaya başladı gapriel ağaca çıkmaya çalışırken bir leş yeğen gaprieli bacağından ısırdı gapel yere düşüp kafasını çarpmıştı,annesi ona yardım etti ve ağaca çıkardı,marko korkusunu içinde saklayıp savaşmaya devam etti. Bir anne aslan gapriele annesini nasıl baktığını görünce leş sürüsünü uzaklaştırdı ve markonun yanına gelip zarar vermeyeceğini gösterdi gaprieli yalamaya başladı. Aile biraz ilerleyip mola verdi,çünkü gaprielin durumu çok apırdı bir kamp kurup geceyi orada geçirdiler yanındaki ilaçlarla annesi gapriel'e pansuman yaptı. gündüz olunca beklenmeyen bir durum ile karşılaşan marko.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuncu Şef
Random2055 yılında geçmekte olan güzel fantastik ve gizem ile dolu bir öykü