Güneşin Ağarması

65 3 1
                                    

Marko ve gapriel bir birlerini bulduktan 1 ay sonra güneş gök yüzünde ağardı.normal bir güne benziyordu fakat ardından birden gökyüzü kapkaranlık bir yere döndü marko sonumuz geli dedi ve birbirlerine sıkıca sarıldılar fakat bu eski mısı bölgesinden gelen bir yağmur bulutuydu. Marko,gapriel'in ona sarıldığı an çok mutlu olmuştu. Bu güzel an kısaydı iki kabilenin askerleri her tarafta onları arıyordu. Sonunda marko gapriele onu sevdiğini söyleyecekti ki muhafızlar marko'yu yakaladılar gapriel gizli sığınaklarına saklanmaz kuzey bölgesi şefi geldi. Gapriel küçük bir delikten onları izliyor ve korkuyordu. Fakat Gapriel marko'nun kuzey bölgesinin şef çocuğu olduğunu bilmiyordu. Babası m Markoya iki seçenek sundu ya bu ormanda ebediyen kabileye dönmemek şartıyla kalırsın yada kabileye geri gelirsin. Marko bu sefer kendi olgunluğu ve iradesi ile babasına cevap verdi. "Ben senin gibi kötü değilim ben iyilerin tarafındayım"diyerekten babasına ormanda kalacağını belirtti babası bunu düşünerekten ona ceza olaraktan bütün güçlerini elinden aldı ve onu çok kötü bir şekilde dövdürttü. Marko çok kötü durumdaydı baabsı kaçtığında gapriel bulunduğu yerden çıktı ve ona sarıldı marko bayılmıştı. Gapriel ona hemenden su ve biraz da bant bulmuştu ve marko uyandığında gapriel dayanamadı onu dudağından öptü ve aşkını ikan etmiş oldu. Gapriel markoya ilaç alması gerektiğini biliyordu ve güney tarafa yani geldiği yere gitti. Marko gapriel'el bir açıklama borçluydu marko "eyer sana babam kuzey tarafın şefi ve sizin kabileden çok kişi öldürdüğünü beni sevmeyebilir benden uzaklaşırdın dedi" gapriel ben seni her türlü severim dedi ve markoyu susturdu. Gapriel güney tarafına yaklaştığında oda açıklamak zorunda kaldı ve dedi ki marko ben babam güney kabilesinin şefi.marko çok şaşırdı ve bir yandan da sevindi gapriel eve girerek sesizce odasına çıktı. Büyük dedesi onu yakalamıştı ama onu çok sevdiğinden hiçkimseye bir şey söylemedi ve suskun bir şekilde geri gitti. Gapriel ve marko tam evden çıkıyorken...........

Sonuncu ŞefHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin