2055 yılında kuzey ve güney kutuplarında yaşayan iki kabile vardır. Bu kabileler bir birine düşmandır ve atalarından kalma özel güçleri vardır. Atalarının özel güçleri olmasına rağmen öldüler çünkü 2015 yılının nisan ayında güneşte bir patlama olacağından bahseden atalarımız kutup bölgelerde yaşamıyorlardı kutup bölgelerde yaşayan insanlar ölmedi ama atalarımız ölmeden önce son sihirli güçlerini ise bu mesajı kuzey ve güney kutup bölgesine aktarmaktı ve başardılar. Fakat iki kabilenin neden kavga ettiği atalarımız tarafından bile bilinmiyordu. Kuzey kutup bölgesindeki marko ve gapriel küçüklükten beri bilinen avlanma gününde arkadaş oldular fakat yıllarca birbirilerini göremediklerinden avlanma zamanını bekliyordukar .onun kabilesi çok acımasızdı kabileden çıkanlar vuruluyorladı.marko ve gabriel bu düzenden sıkılmıştı bu yüzden kaçmaya karar verdiler fakat birbirilerinden haberleri yoktu. İkiside bu engelleri açaraktan avlanma alanlarına kaçtılar. Fakat kuzey kutup kralı gaprielin ailesi gözü önünde infaz edildi ve o sırada marko gapriel'in farkedileceğini görünce onu yakalayıp armanın içine çekti. Gapriel o acıyla marka hiçbirşey yapmadan bıraktı. Ama onu sürükleyenin marko olduğunu bilmiyordu. Gapriel bayıldı ve marko onu gizli yerine götürdü 2 gün sonra gapriel uyandı ve 40 yıldan beri güneş yüzü görmeyen gapriel güneşin o ışıltısını görmüştü.marko'yu gördüğünde korkmuş ve tanımamıştı. Marko arkadaşlığınızın simgesi olan yarayı gösterdiğinde gapriel bir dakika bile beklemeden marko'nun üstüne sarıldı be ağlamaya başladı........
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sonuncu Şef
Casuale2055 yılında geçmekte olan güzel fantastik ve gizem ile dolu bir öykü