Ηταν η μερα που θα εφευγα.. ξυπνησα μεσα στην αγακαλια του Ross και προσπαθησα να μεινω εκει οσο πιο πολυ μπορουσα γτ δν ηξερα ποτε θα ειχα ξανα αυτην την ευκαιρεια!!
R. ξυπνησες μωρο μ?
Ν. ναι.. καλημερα!!!!!!
R. καλημερα!!♡♡♡ παμε για πρωινο?
Ν. αχαα!
Πηγαμε για πρωινο και μετα ετοιμαστηκαμε ολοι για το αεροδρομιο... :/ θα ερχοντουσαν ολοι μαζι μ.. και οι R5 και η Laura και ο Brad!♥ :) μπηκαμε στα αμαξια κ ετσι ξεκινησαμε.. εκει στο αεροδρομιο βρικα τα παιδια κ πηγαμε κ κατσαμε μαζι τους! ολοι μαζι.. μετα απο κανενα μισαωρο ακουσαμε απο το μεγαφωνο μια γυναικα να λεει πως οι επξβατες της πτησης Los Angles-Θεσσαλονικης θα επρεπε να επιβιβαστουν στο αεροπλανο!! ημουν τοσο στεναχωριμενη που αρχισα να κλαιω.. το ιδιο και ο Ross!♥ πρωτα πηγα και χαιρετησα τους R5 ολοι μ ελεγαν οτι θα τους λειψω.. :'( δν ηθελα να τους αποχωριστωωω! μετα πηγα στην Laura και στον Brad... και τελος στον Ross!
R. λοιπον.... αυτο ηταν!
Ν. μαλλον εδω πρεπει να πουμε αντιο!
R. ετσι νομιζω
Αρχισαμε να κλαιμε και οι δυο και επεσα κατευθειαν στην αγκαλια του! ενιωθα την καρδια μ μα χτυπαει τοσο δυνατα κ γρηγορα.. ακουγα κ τους χτυπους της καρδιας του Ross που πηγαιναν με τον ιδιο ρυθμο των δικων μ χτυπων!!
R. θα μ λειψεις μικρη μ
Ν. και εμενα αγαπη μ
R. σε αγαπαω γαμωτο♥♥♥♥♥
Ν. κ εγω δν φαναταζεσαι ποσο!♥
Μετα με πηρε απο το χερι η Ερωφιλη και κατευθηνομασταν προς το αεροπλανο και ακουσα τον Ross να μ λεε: "Μην με ξεχασεις" και εγω του απαντησα: "ΠΟΤΕ".... ανεβαινα σιγα-σιγα την σκαλα για να μπω μεσα στο αεροπλανο μεχρι που καποια στιγμη μ ηρθαν στο μυαλο ολες οι αναμμησεις μ με τoν Ross: την πρωτη μας συναντηση στην συναυλια, την πρωτη μας κουβεντα που αναταλλαξαμε, την πρωτη μας αγκαλια, το πρωτο μας φιλη, το πρωτο μας ραντεβου κ γενικα ολα οσα ειχα περασει μαζι τ ολες αυτες τις μερες που ημουν εκει! Εκει που ανεβαινα τα σκαλια γυρισα και το κοιταξα ακομα κλαιγοντας! τον ειδα να μ χαμογελαει ακομα κ αν ηξερα οτι αυτο το χαμογεκο ηταν ψευτικο βλεποντας τα δακρυσμενα τ ματια!
Κοιταξα και τους φιλους μ και σκεφτικα για λιγα δευτερολεπτα τι πηγαινα να κανω! Θα εχανα το μοναδικο αγορι που με εκανε να νιωθω λες κ ημουν σε παραμυθι!! Εκεινη την στιγμη ηξερα τι θα εκανα.. αρχισα να τρεχω προς το μερος που ηταν ο Ross και επεσα στην αγκαλια του... μετα κατεβηκαν και τα παιδια απο το αεροπλανο και ηρθαν να δουν τι εγινε!
BẠN ĐANG ĐỌC
Ταξιδι στο ονειρο!
Lãng mạnΕνα ταξιδι.. στο ονειρο, θα την φερει αντιμετωπη με ΑΥΤΟΝ! Αυτον που παντα ηθελε οσο τπτ αλλο να ειναι μαζι του! Και θα τα καταφερει.. την αγαπησε περισσοτερο απο οποιαδηποτε αλλη κ τον αγαπησε πιο πολυ και απο τον εαυτο της! θα ζησει μαζι του τις...