Το καλοσωρισμα

30 4 2
                                    

Ειχαμε μολις φτασει στο σπιτι του Ross και εξηγησαμε στους υπολοιπους τι ειχε γινει!

Τους ειπα πως θα εμενα για λιγες μερες στο σπιτι τους μεχρι να βρω εναν δικο μου χωρο να μεινω και μετα θα εμενα εκει! Ηθελα να ειναι κοντα στο σπιτι τους για να τους βλεπω καθε μερα..

Stormie. Λοιπον Νινα.. ελπιζω να πηρες την σωστη αποφαση που αφησες την πατριδα σου για να ερθεις σε μια ξενη χωρα για ενα αγορι..

Ν. Οχι οποιο και ο ποιο αγορι ομως..

M. Οι γονεις σου ειναι ενταξει με αυτο?

Ν. Ναι.. δεν νομιζω να εχουν προβλημα.. θα τους επισκεπτομαι οποτε μπορω

S. Για να εχουμε καλο ερωτημα. Πως λεγονται οι γονεις σου?

Ν. Θενια και Τασος

Μ. Θενια και Τασος?? :/

Ν. Ναι.. Θενια και Τασος Καραγιαννη

................ κανεις δεν μιλησε.. ολοι μεινανε σιωπηλοι...

ο Rocky σηκωθηκε καποια στιγμη ορθιος και ετρεξε στο δωματιο του.. κανεις δεν ειπε τιποτα αλλα μπορεσα και διεκρινα μια εκφραση θυμου στα πρωσοπα του Mark και της Stormie! Δν καταλαβα το εγινε.. οι υπολοιποι δεν εκαναν τιποτα μεχρι που ο Ross με πηρε πανω λεγοντας πως πρεπει να παμε πανω για να τακτοποιηθω..

Προχωροντας διπλα του με πηγε πανω.. στην σοφιτα.. ειχε ενα δωματιακι εκει..

R. Εδω ειμαστε!

Ν. Τι ειναι εδω?

R. Εδω δεν θα μας ενοχλησει κανεις.. Μονο εγω ειχα προσβαση εδω μεσα και τωρα εχεις και εσυ! Εγω και εσυ.. οι δυο μας..

Ν. Μχμ.. ωραιαα;)

R. Ασε τα πραγματα σου εδω στην ακρη και θα τα βολεψουμε μετα μαζι!

Ν. Οταν θα βρω ενα σπιτι εδω κοντα θα ερχεσε καθε μερα και θα ειναι το σπιτι ΜΑΣ! Ο χωρος ΜΑΣ.. να κανουμε ο,τι θελουμε οποτε θελουμεε

R. Ο,τι ο,τι θελουμε?

Ν. Ο,τι ο,τι θελουμε!

R. Παω κατω να σε αφησω να ετοιμασεις.. θα βγουμε ολοι μαζι σε ενα κλαμπ οποτε ντυσου καταλληλα!

Ν. Ενταξει:)

Αφου ετοιμαστηκα βαζοντας ενα μαυρο κοντο κ κολλητο φορεμα με την μαυρη μου γοβα πηγα στο δωματιο της Dely για να συνεχισουμε τις προετοιμασιες μας μαζι..

D. Καλως την... ουαααααα.. τι υπεροχο κοριτσι ειναι αυτο?

Ν. Χαχα υπερβολεςςς:* μπροστα σε εσεναααα..

D. Να'σαι καλααα

Ν. Να σε ρωτησω κτ?

D. Οτι θες

Ν. Τι εγινε στο σαλονι οταν ειπα για τους γονεις μου? Ο Rocky εφυγε μεσα και οι γονεις σου εμειναν αμιλητοι με μια περιεργη εκφραση στο προσωπο τους..

D. Δεν εχω ιδεα.. ισως να μην ειναι τιποτα! Αλλα τελος παντω ελα να φτιαχτουμε εμειςςς να γινουμε κουκλαρεςς

Ν. Οκευ..

Εκεινη την στιγμη δεν εδωσα σημασια σε οτι ειχε γινει πριν λιγο και αρχισα να ετοιμαζομαι με την Dely.. αλλα ισως θα επρεπε να δω αν ηταν ιδεα μου ή στα αληθεια ηταν κτ συγκεκριμενο που εφερε την απολυτη ησυχια και δυσαρεσκια των γονιων και του αδλεφου του Ross... ;)


Πρεπει να ευχαριστησω την ερωφιλη που μου δινει καθε μερα τοσο υπεροχες ιδεες για την ιστορια μου.. μου εχει πει τοσα πολλα που ολα θα τα βαλω! Οποτε αν σας αρεσει η συνεχεια να πειτε τα σχολια σας στην ιδια..!

Επισης... μου ειπε οτι επειδη με βοηθησε πρεπει να της κανω ενα κεφαλαιο με τον Robert.. (Pattinson) οποτεεε...πφφ.. οποτε σορρυ για αυτο! Ευχαριστω που διαβαζετε την ιστορια μου..

Ξερω ειναι πολυ βαρετη μεχρι τωρα και ισως κουραστικη αλλα η συνεχεια θα ειναι τοσο υπεροχηη.. με πολλες ανατροπες, διπροσωπιες, κοροϊδιες και μυστηκα του παρελθοντος που βγαινουν στη επιφανεια! Ευχαριστωωω♥♥:*

Ταξιδι στο ονειρο!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin