Καθως τραγουδουσαν εγω κοιτουσα συνεχως τον Ross.. και ειχα παρατηρησει οτι οταν κοιτουσα και τα υπολοιπα μελη του συγκροτηματος ο Ross καρφωνοταν πανω μου :) :) επειδη ομως δεν ημουν σιγουρη εβαλα την Ερωφιλη, την Εβελινα, τον Δανη, τον Αλεξ και τον Ηλια να παρατηρουν τον Ross και οντως κοιτουσε συνεχεια εμενα! Γιουπιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!!!!!!♡♡♡♡ Καθως τον κοιταξα καποια στιγμη μου χαμογελασε με ενα τεραστιο και γλυκο χαμογελο και στην συνεχεια μου εκλεισε το ματι!! ;) φυσικα του χαμογελασα και εγω και του ειπα i love you♥.. αυτος μετα μου ξαναχαμογελασε και τελος εγω γυρισα στα παιδια και τους ειπα τι εγινε! Ειχα μεινει εκπληκτη γιατι πραγματικα δεν περιμενα κατι τετοιο, κι'ομως συνεβει!
Ειχε φτασει σχεδον το τελος της συναυλιας οι R5 θα ελεγαν το τελευταιο και αγαπημενο τους τραγουδι αλλα και αγαπημενο μου το <<One Last Dance>> καθως συνεχιζε ο Ross να με κοιταει και να τον κοιταω και εγω!!!!! Ηταν μια υπεροχη στιγμη βλεποντας το αγορι που αγαπω να με κοιταει επιμονα! Αρχισε να τραγουδαει και εβλεπα τα ματια του βουρκωμενα! Ηταν ετοιμος να κλαψει δεν ηξερα ομως γιατι.. βλεποντας τον Ross να ειναι ετοιμος να κλαψει αρχισα να κλαιω εγω! Εγω ομως ηξερα γιατι εκλαιγα.. ηταν δυο λογοι πολυ σημαντικοι για μενα: ο πρωτος ηταν οτι βλεποντας τον Ross μου να κλαιει στεναχωριομουν και ετσι αρχισα να κλαιω και εγω και καλα για συμπαρασταση και ο δευτερος και κυριοτερος λογος ηταν οτι ζουσα το ονειρο μου!! Την στιγμη που παντα περιμενα να συμβει: να δω απο κοντα τους R5 αλλα και περισσοτερο τον Ross. Δεν μπορουσα να πιστεψω οτι στα αληθεια τον εβλεπα μπροστα μου να τραγουδαει και ποσο μαλλον να με κοιταει!
Μετα το τελος του τραγουδιου ο Riker ξεκινησε να μιλαει και να ευχαριστει το κοινο που ηρθε και τους ειδε καθως γινοταν αυτο ο Ross με κοιταξε μου χαμογελασε με τα ακομα βουρκωμενα του ματια και εγω του ανταποκριθηκα με το αντιστοιχο χαμογελο και τα ηδη δακρυσμενα μου ματια!.. Η συναυλια ειχε τελιωσει οι R5 κατεβηκαν απο την σκηνη κ εγω παρακαλεσα τους φιλους μ να κατσουμε εκει στο σημειο που ηδη βρισκομασταν και να περιμενουμε μηπως οι R5 περασουν απο εκεινο το σημειο και ετσι να τους δω και απο ακομα πιο κοντα.. και ναι ευτυχως δεχτηκαν, ετσι κ αλλιως δν μπορουσαν να μ χαλασουν χατιρι ηξεραν οτι ηταν η μοναδικη μ ευκαιρια να τους γνωρισω κ δν ηθελαν να μ το χαλασουν! Ετσι καθομασταν και περιμεναμε μεχρι πουυυυυ...........................................
VOUS LISEZ
Ταξιδι στο ονειρο!
Roman d'amourΕνα ταξιδι.. στο ονειρο, θα την φερει αντιμετωπη με ΑΥΤΟΝ! Αυτον που παντα ηθελε οσο τπτ αλλο να ειναι μαζι του! Και θα τα καταφερει.. την αγαπησε περισσοτερο απο οποιαδηποτε αλλη κ τον αγαπησε πιο πολυ και απο τον εαυτο της! θα ζησει μαζι του τις...