6 vote 115 comments ↻
Bismillah Assalamualaikum astu ello sayang cemuaaa <33
WEY YE DO TADI AKU TER UNPUBLISH KAN FANFIC BODO NI AHAHAHAHAHHAHAHAH TATAU TATAUUUU SALAHKAN JARI AKU!
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃Benda pertama yang aku nampak bila menjejakkan kaki ke dalam bangunan ni adalah sebuah model patung yang lengkap berbra dan berseluar dalam purple.
Aku ternganga seketika, agak teruja dengan apa yang dilihat sekarang ni. Uwaw, menariknya natang tuㅡ
Seluar dalam berwarna purple berbunga-bunga yang dipakai patung tu disentuh-sentuh tanpa sebarang arahan. Bukan setakat sentuh, aku teruskan perbuatan aku dengan memicit barang seksi tu pula.
Selamba saja aku sentuh, buat macam hak milik sendiri ( ͡° ͜ʖ ͡°)
"C-cik? Kenapa cik pegang model kami macam tu? Lawa sangat ke?"
Mataku automatik membulat. Refleks, model patung yang ada di hadapan ditumbuk kuat hingga terpelanting ke bahagian kiri
'KEBLAKBLOKBLOK!'
Sungguh, rasa terkejut dan dan rasa ingin terkentut apabila mendengar suara garau terkepit yang datang menyinggah ke corong telinga.
Aku pandang ke belakang dengan perasaan ragu-ragu. Sumpah la, siapa gerangan manusia yang bersuara jantan terkepit-kepit tadi tu?
Pandangan mata ditajamkan, kononnya ingin berwaspada akan makhluk yang ada di sekeliling. Kang tetiba hantu maknyah datang ke. Terus kejung terkejut aku dekat sini.
DAH LA BELUM APPLY KERJAㅡ
"Eih cik, janganlah terkejut"
aku pandang lelaki yang ada di hadapan. K-KENAPA SUARA DIA MACAM TERKEPIT-KEPIT NI?
Dahi aku berkerut seribu.
"Cik jangan risau. Saya lelaki yang normal. Suara kepit ni memang macam ni sejak lahir em" nada pertuturan lelaki itu merendah. Malu dengan suara pelik yang dimilikinya mungkin?
Tapi kan. Aku perati je, lelaki ni cakap macam malu-malu anjeng. Kenapa eih? Kenapa perlu malu? Aku ni lawa sangat ke eih HAHAHAHAHAHAHAHAH
Relax la, Aena tak gigit orang pun. (・ิ..・ิ)
"ALA JANGANLA SENDU-SENDU GITU. JADI KAWAN AYE JOM? AYE CINGEL" sengihan manis diberikan padanya
YOU ARE READING
VSU || Boss ▪KTH▪
Romance❝Percaya kata aku. Boss kau tu nakal macam jibake❞ @/-MINIMONIMO'S SECOND BABY ! 𝙥𝙧𝙚𝙘𝙞𝙤𝙪𝙨 𝙘𝙤𝙫𝙚𝙧 : @𝙋𝙀𝘼𝘾𝙃𝙊𝙇𝙄𝙄𝘾 ↪started # 22/12/2020 ↪ending # not knowing ↪status # very slow update ↺