❜ ─ 05 ─ ❛

359 113 571
                                    

6 vote 80 comments ↻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6 vote 80 comments ↻

Ehem rindu aku tak? Atau rindu Aena Kim?
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

"YOW JIMAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH"

' Njing. Aku tengah kerja la! '

Aku tergelak mendengar kata-kata yang dilontarkan Park Jimin sebaik sahaja menyambut panggilan telefon. Ya, Jimin lah satu-satunya member yang aku sayang.

Nak tahu tak kenapa aku suka panggil dia dengan nama Jimah? Sebab Jimin dan Jimah lebih kurang sama sebutannya JAHAHAHAHAAHHAHAHAH

Tapi mesti kau pelik kan? Kenapa member baik aku berjantina lelaki? Ah suka hati aku lah, asalkan aku bahagia. Lagipun, rasanya aku tiada pula mengacau hak milik orang lain ( ͡° ͜ʖ ͡°)

' Call aku kejap lagi boleh tak? Lagi 1 jam aku rehat. Pastu time tu kau nak spill the tea pun kau spill lah. Spill semuanya. Sekarang aku sibuk laaa '

ujar Jimin dalam keadaan yang terburu-buru. Takut Boss nampak dia bergayut dengan telefon mungkin?

"Call nanti? Ahhh oke Jimah! Papaiiiii" aku memutuskan talian.

Jam yang kekal berdetik direnung aku. Cepat la cepat la. Aku teruja teruk ni mahu call Jimin.

5 saat,

4 saat,

3 saat,

2 saat,

1 saat,

AHAAA TEPAT PUKUL 2 PETANG! WAKTU JIMAH REHAT!

PARK JIMAH, TUNGGU AKU JIMAH. AKU NAK CALL KAU NI JIMAH. WAIT FOR ME YEA JIMAHHHH!! (๑ ิټ ิ)

Tanpa melengahkan masa, telefon yang berada di sisi meja dicapai. Nombor telefon Jimin dicari dan terus didail pantas.

Tut Tut Tut ...

Aku kerutkan dahi, tidak suka mendengar bunyi Tut Tut Tut yang hadir menyapa telinga.

YA TUHAN BUNYI TUT TUT TUT TU BUATKAN AKU RASA NAK HEMPAS TELEFON. MENJENGKELKAN BETUL EYYY!

Angkat lah Jimah, angkat lah.

' yeoboseyo? Siapa ni? '

KYAAAA JIMAH DAH ANGKAT TELEFON!

ADUH WEY, KENAPA AKU PUNYA EXCITED MACAM CRUSH ANGKAT TELEFON HAHAHAHAHAHAHAHSGAHAHHAAH

"WEY JIMAH. INI AKU LA AENA! KAU TAU TAK? MAMA AKU SURUH AKU CARI KERJA LA! HIKS KECIAN AKU HAAA. MUDA-MUDA DAH KENA KERJAㅡ"

VSU || Boss ▪KTH▪Where stories live. Discover now