❜ ─ 07 ─ ❛

298 101 402
                                    

6 vote 95 comments ↻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6 vote 95 comments

HAPPY 905 VIEWS ASTU 283 VOTES NGEH <333

Maaf kalau chapter ni mengarut. Tapi takpa, awal-awal aku sudah kata kan? Banyak benda yang menyial ngehe. Jadi jangan complain or I will kiss your buttt!
▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

ㅡA e n a' s  p o v   ˊˎ-

"ALAAAAAA JIMAH TAK BAGI AKU KERJA SANAAAAA UWAAAAAA" aku melalak menangis sorang-sorang di atas meja makan. Bontotku ditonggengkan, meratapi kesedihan yang datang melanda diri.

Sebenarnya tadi aku baru lepas makan ramen sebab lapar. Alang-alang dah terkeluar air mata, baik aku nangis terus en.

Sedih tau, Jimah tak bagi aku kerja dengan dia. Padahal dia punya degree sama dengan aku kot. Kepala jambul betul si Jimah tu  ༎ຶ‿༎ຶ

"MENGAPA JIMAH MENGAPAAAAAAA?"

" HIKS SRUT SRUT!"

hingus yang laju mengalir disedut. Aku mengepalkan penumbuk kanan

"OUHHHH. MENTANG-MENTANG KAU DAH KAYA BILA KERJA SITU, ASTU KAU TAKNAK KONGSI KEKAYAAN KAU DEKAT AKU? INI SEMUA DRAMA KEPARAT SEMATA-MATA HIKS SRUT SRUT SRUT"

aku bertindak untuk melompat turun daripada meja makan. Pergh, aku punya gaya lompat macam boboiboy tau ( ͡°╭͜ʖ╮͡° )

Sofa yang berada di ruang tamu utama dituju. Aku ambil bantal yang tersusun elok di situ.

"JIMAH BABIIIIIIIIIIIIIIII" lantas dengan itu, bantal yang ada di tangan dicampak ke dinding dengan penuh geram. Campakkan yang agresif.

"AKU BERDENDAM DENGAN PARK JIMAH NI HA BERDENDAM ERRNGAHHHHHHHHHH"

nafas direngus geram. Aku senyap seketika buat beberapa minit.

Oh. Kau ingat aku sudah habis meroyan? BELUM WEY BELUM. AKU MASIH MARAH DEKAT JIMAH!

"TAKPE KAU JIMAH, TAKPE. NANTI AKU CARI KERJA DEKAT TEMPAT LAIN. JAUH LEBIH KAYA DARIPADA SPENDERKU TAERBAKO HOLDINGS TU!" aku menjerit meroyan sepuasnya di ruang tamu. Air mata yang tersisa dikesat kasar.

'BLUP BLUP PRUOP!'

Refleks, aku memandang ke tepi sofa. Mataku menjegil besar. SIAPA YANG TELEFON AKU NI BODO? AKU NAK MEROYAN PUN TAK SENANGㅡ

VSU || Boss ▪KTH▪Where stories live. Discover now