❜ ─ 06 ─ ❛

317 103 453
                                    

6 vote 80 comments ↻

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

6 vote 80 comments ↻

AYE AYE SAYA KEMBALIIIIIII ! Peringatan comel, fanfic ni pendek je tau. Simple iler. Plot entah ke mana. Dah itu je la aku nak kata HAHAHHAHAHAH

Ada yang tunggu aku update ke? Saja tanya ngehe

Btw, aku buat point of view juga tau. Harap faham ♡

▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃▃

n o w a n p o v  ˊˎ-

telelet telelet tutut brup

Jimin yang sedang fokus menaip sesuatu di dalam komputer automatik berhenti. Fokusnya teralih pula ke arah sebuah telefon pejabat yang sedang riuh berdering di tepi meja kerja.

Dahinya berkerut seketika, ragu-ragu dengan bunyi yang datang menyinggah ke cuping telinga

"Ahh bukan la bukan. Bunyi tu cuma imaginasi aku je. Siapa je nak call aku? Aku kan single! Boss yang call aku? Aaaaa tak mungkin benda tu terjadi"

Jimin mengomel sendiri.

Telefon pejabat itu diabaikan dan Jimin kembali menaip seperti tadi. Keadaan sepi seperti tiada apa yang berlaku.

Dua minit kemudian, jari Jimin akhirnya berhenti daripada menaip. Komputer yang ada dihadapan, dimatikan.

Jimin tersengih sendirian, bangga dengan dirinya yang pantas melakukan kerja yang diberi.

BAHAGIANYA RASA, KERJA DIA DAH SELESAI!

"Hahhhhhhhhh" tubuh seksi miliknya direnggangkan sepuasnya. Ke kiri, ke kanan. Ke atas, ke bawah eihㅡ

Kletuk tuk tuk!

Tulang bahu Jimin berbunyi, kesan daripada daripada regangan yang dilakukan.

"Aaaaa puasnya dapat bunyikan tulang ni. Nanti kalau putus tulang, ganti tulang lembu. Eee mesti aku jadi lebih kuat astu sihat" bahu yang lenguh dipicit perlahan.

"Mesti gempak gila kan kalau pakai tulang lembu? Jimin si badang lembu"

Park Jimin tergelak kecil, seronok membayangkan tulang manusia normal yang berada di dalam tubuhnya bertukar menjadi tulang lembu.

Telelet telelet telelet tutut brup

Sedang Jimin bergembira dengan hidupnya, tiba-tiba telefon pejabat berdering semula. Jimin mendenguskan nafasnya kasar. Eee siapa je yang telefon dia!

VSU || Boss ▪KTH▪Where stories live. Discover now