8.5 16+

241 25 1
                                    

Żeby nie było, jest to 16+
ostrzegałam
Wiem że każdy przeczyta no, ale wiecie.
Tak jakby co napisałam

Wszedłem do łazienki i usiadłem na toalecie.
- Mam dużo czasu, zdążę ogarnąć. - powiedziałem cicho do siebie. Zsunąłem swoje beżowe spodnie, a później bokserki. Gdzieś czytałem, że po masturbacji więcej rośnie, a mu to by się przydało. Wziąłem w rękę swojego przyjaciela i zacząłem nim poruszać cicho pojękując. Co jakiś czas zaciskałem dłoń wydając z siebie trochę głośniejsze jęki. Odchylilem głowę do tyłu zamykając oczy. Zacząłem sobie wyobrażać że to nie moja ręka dotyka kutasa, tylko dłoń mojej przyszłej miłości, która nie miała jeszcze określonej płci ani postury. Przycisnąłem kciuk do końcówki zaczynając jęczeć odrobinę głośniej niż wcześniej. Miałem nadzieję że nikt mnie nie usłyszy, ale przecież byłem sam w domu, a Shoto przyjdzie dopiero za jakiś czas. Przyśpieszyłem ruchy ręką zastapiając jęki głośnym sapaniem. Zabrałem rękę z mojego małego i obsliniłem ją jak mogłem by był lepszy poślizg. Znów chwyciłem mocniej zaciskając, i jeszcze szybciej poruszałem ręką. Moje jęki wypełniły cała łazienkę, a kciuk blokował biała ciecz, która zaczęła wypływać jak mogła. Po kilku głośnych jękach zabrałem kciuk przez co moja sperma zaczęła spływać po moim przyjacielu, a z czasem skapywać i na podłogę. Uśmiechnąłem się lekko otwierając oczy. Wytarłrm ciecz papierem nie zostawiając ani trochę pozostałości. Ubrałem bokserki oraz spodnie wstając. Chwyciłem za więcej papieru toaletowego którym wytarłem spermę z kafelkek. Wyrzuciłem papier do toalety po czym go spłukałem. Podszedłem do umywalki gdzie porządnie umyłem ręce. W końcu nie chciałem mieć pozostałości między palcami lub specyficznego zapachu.  Po ogarnięciu wszystkiego wyszedłem z łazienki jak gdyby nigdy nic i dopakowałem do plecaka kilka również ważnych rzeczy o których wcześniej zapomniałem. Wyrobiłem się idealnie, bo kiedy spojrzałem na zegarek była trzynasta trzydzieści pięć, wiec już za chwilke miał przyjść po mnie Shoto.

Krótki bonusik 💚 życzę miłego dnia

Spektakl ~ TodoDeku ~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz