4. Bölüm

214 17 7
                                    

Fethi telefonunun çalmasıyla oturma odasında ilerledi. Sehpadan telefonu alacağı sırada ekran da yazan isimle gözleri irice açıldı ardından boğazını temizleyip telefonu açtı. "Alo... Abi." Dedi karşıdan gelen bağırma sesiyle gözlerini sıkıca yumdu. "Abi ya abi ben sana gelince göstericem abi kimmiş." Fethi tek elini ensesine götürüp sıkarken derin bir nefes aldı. "Abi bahsettiğin her neyse bunu sen gelince konuşsak." Dedi "Merak etme Fethi bey bol bol konuşcaz... He bu arada sen iki gündür Rüya'nın yanına niye  gitmiyorsun? Kadın hamile lan hamile." Dedi sert bir sesle. Fethi kendini kapana kısılmış hissetti. "Haklısın ama işlerim vardı bir kaç kez Barlası gönderdim yanına." Dedi. "Ulan hamile bir kadından daha önemli ne işin olur... Bir de dalga geçer gibi Barlas'ı gönderdim diyorsun." Dedi Fethi abisinin tek kendisine sinirli olmadığını anladı. "Ama bekle sen beni... Ben gelince senin ağzına sıçıcam." Dedi ve telefonu Fethi'nin suratına kapattı.

Fethi telefonu kulağından indirdi ve kanepeye fırlattı. "Bunun gene damarına basmışlar bende tuz, biber oldum çok güzel... Bu da demektir ki daha pis sıçıcak." Pencereye doğru ilerledi. Elini eşofmanın ceplerine sokup yağan yağmurun şiddetini izledi.
Bir süre sonra mutfağa gidip el çabukluğuyla kahve yaptı. Eline kupasını alıp oturma odasındaki orta sehpaya koydu. Bilgisayarını da açtıktan sonra klasik bir müzik açıp kahvesini eline aldı ve tekrardan pencerenin önüne ilerledi. Kahvesinden son yudumu alırken yağmurun dinmesiyle kanepeye oturdu. Televizyonun kumandasını eline alıp her zamanki gibi spor kanallarında gezerken basketbol maçı gösteren bir kanalda durdu.

Bakışlarını kolundaki saatine kaydırdı. Koltuktan kalkıp telefonunu cebine koyarken televizyonu kapattı. Dış kapıya ilerleyip portmantodan kot ceketini eline alırken ayakkabılarını da giyip dışarı çıktı. Anahtarı kapının kilidine sokup kilitledikten sonra arabasına doğru ilerledi. Korumalar baş selamı verirken Fethi de aynı şekilde baş selamı verip yanlarından ayrıldı. Arabasına binerken bir yandan da elindeki  telefonu ilr Ateş'i arıyordu. Arabanın gaz pedalına basmasıyla araba hareket ederken, Ateş ise telefonu üçüncü çalışta açtı.

"Efendim." Fethi yoldan gözlerini ayırmadan konuştu. "Bugün bir farklılık yok mu sence Ateş?" Dedi. "Bilmem var mı?" Fethi hafif bir şekilde gülümsedi. "Var hem de baya büyük bir farklılık var. Mesela bugün evime damlamadınız ve ben aramadığım, sürece aramadınız." Dedi ekrana kısa bir bakış atıp tekrar yola odaklandı. "Abartma be, bu hafta kızı alıcaz diye diye tutturan her şeyden haberdar olucam diyen sendin." Fethi tek kaşını kaldırırken konuştu. "Ben kızı alıcaz ve her şeyden haberdar olucam diye sabah, akşam benim evime damlayın demedim." Deyip kıkırdadı. "Tamam Fethi bey bir daha gelmeyiz hatta sadece Eylem için ararız." Dedi alınmış taklidi yapılan bir sesle. "Şaka lan şaka canım sıkıldı evde. Diyorum bu bir kaç gün içinde bara gidip çalışalım." Dedi ve Ateş'in cevap vermesini bekledi. "Tamam, en azından hemen aradan çalışıp çıkarmış oluruz iyi olur." Fethi kafasını onaylar şekilde Ateş görecek gibi salladı. "O zaman kuzen sen Barlasa haber ver bende bara geçiyorum." Deyip direksiyonu sağ tarafa doğru çevirdi. Ateş onaylayan bir mırıltı çıkardıktan sonra konuştu. "Tamam dayıoğlum." Dedi ve aramayı sonlandırdı.

------

Fethi merdivenlerden inerken içeride bir kaç kişi hariç başka kimsenin olmamasıyla barın tam ortasına gelip barmene müziği kesmeleri için işaret verdi. "Mekanı boşaltalım lütfen grup çalışması olacak." Dedi ve müşterilerin çıkmasını beklemeyip odasına ilerledi. Sonra aklına gelen şeyle tekrar arkasını döndü. "Demir kapıları kapatıyorsun kimse girmiyor hatta... Bu bir kaç gün içinde gündüzleri mekana kimseyi alma çalışma yapacağız." Deyip odasına yöneldi. Hızlı adımları ile odasına ulaşıp kilitli olan kapıyı açtı. Masasının yanına ilerleyip koltuğuna oturdu. Bu seferde kilitli olan çekmeceyi açıp içinden bir dosya çıkardı. Dosyanın kapağını açınca karşına ilk çıkan fotoğrafla gülümsedi. "Bakalım bizleri neler bekliyor Eylem hanım." Dosyasının bir kaç sayfasını çevirirken bir kağıdın eklenmiş olmasıyla  kaşlarını çattı. Okumaya başladığı sırada kapının çalmasıyla bakışlarını dosyadan ayırmadan boğazını temizleyip "Gir." Dedi. Barlas kapıyı yavaşça açarken kafasını uzattı. "Biz geldik." Dediği sırada arkasından itilmesi ile gözlerini devirdi. "Ne korkarak giriyorsun lan yiyecek sanki." Dedi Barlas Fethi"nin elindeki dosya  dikkatini çekerken Ateş'le uğraşmak istemedi.

RitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin