3. Bölüm

268 20 13
                                    

Selammm... Fazla geç kaldığımın farkındayım okumadan yayımladım umarım güzel olmuştur :)

İyi okumalar efendiiimm :)

---------------

 Fethi Güneşin doğuşunu izlerken sigarasını alıp balkona doğru ilerledi. Dışarıya gözlerini gezdirdikten sonra balkonun kapısını açtı. Balkona çıkıp ellerini balkon demirlerine yaslarken beyninde çoğu zaman yaşadığı gibi karmaşalar yaşanıyordu. Ellerini demirden çekip cebine soktu sigara paketini cebinden çıkarıp içinden bir sigara alırken dudaklarının arasına koydu. sigara paketini kapatıp tekrar cebine koyarken diğer eliyle çakmağını çıkarıp dudaklarının arasındaki sigaraya yakınlaştırdı. Üçüncü basışında yanan çalmakla sigaranın ucunu yaktı ardından derin bir nefes çekti. Güneşin etkisiyle ılıyan havayla içinin ısındığını hissederken çektiği zehirli dumanı dışarı üfledi. Bir süre balkonda durup sigarasını içerken Güneş ışıklarının odasını esir almasını izledi.

Çıplak ayaklarla elindeki kupayla merdivenlerden inerken Ateş'in koltuğa yayılarak uyumasına gözlerini devirdi. Mutfağa girip elindeki kupayı tezgahın üstüne koydu. Mutfaktan çıkıp Ateş'in yattığı koltuğa ilerledi. "Ateş kalk lan." Deyip üstündeki ince pikeyi çekti. Ateş umursamayıp yüzünü buruştururken bir şeyler mırıldanıp kafasını diğer tarafa çevirdi. Fethi "Ya sabır." Deyip Ateş'in kafasının altından yastığı çekip Ateş'in yüzüne vurdu. "Ulan Fethi ulan Fethi." Deyip kanepeden hızlıca doğruldu. Fethi elindeki yastığı tekrar Ateş'in yüzüne atıp mutfağa ilerlerken gülerek. "Topla oraları." Dedi Ateş yere düşen yastığı alıp sinirle Fethi'nin arkasından fırlatırken, Fethi hızlı adımlarla mutfağa girip kapıyı kapattı. Ateş pikeyi alıp katlarken Barlas'ın da merdivenlerden inmesiyle bakışlarını merdivenlere çevirdi. "Günaydın" Dedi Barlas mutfağa ilerlerken "Hiç Gün aymadım ama sana aymış gibi" Dedi yastığı attığı yerden aldı. Barlas omuz silkip mutfağın kapısını açtı.

"Günaydın kardeşim... Uf mis gibi kahvaltı ya."

Peynirlerden birini ağzına attı. "Günaydın da bir kez de beni şaşırtın ya valla bak bir kez diyorum... Hep Fethi nereye kadar?" Dedi Fethi tavayı masaya koyarken. "Hem sizin eviniz var ama iki de bir bende kalıyorsunuz" Dedi elini iki yana açıp tekrar tezgaha dönerken "Sen gene uyumadın demi ondan bu huysuzluk?" Dedi Ateş mutfağın kapısının önünde deri ceketini giyerken "He uyumadım Ateş... Sen nereye?" Dedi. Tek kaşını kaldırırken "Nazlıyla konuşcam beklemeyin beni siz o zamana kadar bara geçerseniz  zaten." Fethi ve Barlas aynı anda konuştular. "Tamam barda görüşürüz." Ateş gülümseyip mutfaktan çıktı. Cebinden telefonunu çıkarıp Nazlıya mesaj atana kadar evden çıkmıştı.

-------

Telefona gelen bildirimle telefonun eline alıp kilidini açarken kahvaltı tabağında kalan son peynirini çatalına batırıp ağzına attı. Mesaj kutusuna girerken mesajın Ateş'ten olmasıyla adamın ismini yazan yere tıkladı. "Beş dakikaya ordayım." Mesajı okuyup telefonunun kilit tuşuna basıp ekranın kapanmasını sağladı. Çay bardağına uzanıp ince parmaklarını bardağa doladı. Bardağı dudaklarına yaklaştırıp yavaş yavaş yudumlarken Ateş'in kendisiyle ne konuşacağını iyi bildiği için kendi söyleyeceklerini düşündü. Eylem'in dalgın bir şekilde parmaklarıyla oynadığını görünce. "Eylem?" Dedi soru sorar gibi ses tonuyla Eylem Nazlı'nın seslenmesiyle bakışlarını daldığı parmaklarından çekip Nazlı'ya baktı. "Efendim." Dedi başını yana yatırarak. "İyi misin?" Dedi Eylem gülümseyip oturduğu sandalyede doğruldu. "İyiyim canım neden böyle bir şey sordun?" Dedi "Bilmem dün geceden beri dalgınsın anlamak zor değil şuan parmaklarınla oynamanda bunun bir kanıtı." Dedi gözleriyle parmaklarını işaret etti. Eylem sessiz kalırken dışarıdan gelen korna sesiyle genç kadın başıyla bahçeyi işaret etti. 

RitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin