Bugünlük derslerinin bitmesiyle çantasını koluna asıp amfiden dışarı çıktı. Çıkışa doğru yürürken arkasından gelen tok ve yüksek sesle kaşlarını çattı. "Eylem." Arkasını dönüp Fethi'yi görmesiyle anlamsızca baktı. Başını etrafına çevirip kısa bir bakış atarken bir kaç kişinin kendisine ve Fethi'ye baktığını fark etti. Fethi hızlı adımlarla Eylem'in yanına ulaşırken Eylem Fethi'nin kolundan çekti. "Napıyorsun burada sen?" Dedi elini kolundan çekmezken çıkışa doğru ilerletti. Fethi kadının bu tavrına karşılık biçimli olan kaşlarını hafifçe çattı. Üst dudağına dişlerini geçirip alt dudağını kıvırdı. "Hiç... öyle görüşemedik geleyim dedim." Dedi Eylem bahçeye çıktıkları zaman etrafa bakışlarını dolaştırdı ardından derin bir nefes verdi. "İyi halt yedin... hem nerden buldun da geldin burayı." Dedi elini Fethi'nin kolundan tekrar çekip bahçe kapısına ilerledi. Fethi başını hafifçe öne eğdi ardından elini saçlarına daldırıp dağınık olan saçlarını daha da dağıttı. "Küçük bir yardım almış olabilirim." Dedi Eylem Fethi'nin bu oğlan çocuğu gibi haline gülmek istese de dudaklarını birbirine bastırdı. "Gece... tabi ya." Dedi kapıdan çıkıp sağa doğru biraz ilerledikten sonra durdu. Fethi ise sadece Eylem'e uyup peşi sıra gitmişti. "Hayır Gece değil hatta Nazlı da değil... Ateş." Dedi Eylem histerik bir şekilde güldü. "Nazlı olamaz zaten bu durumda da Geceden sonra Ateş." Fethi gülümserken konuştu. "Sorgunu bitirdiğine göre bir kahve içmeye gitsek?" Beklentili gözlerle Eylem'e baktı. Eylem ise tek omuzunda olan çantasından şapkasını çıkarıp taktı.
"Belki müsait değilim işim var." Dedi parmaklarıyla kaküllerini düzeltirken. "Eylem yapma hadi bir kahve içicez." Dedi omuzlarını kaldırırken. Eylem düşünür şekilde dudaklarını büktü sonra başını onaylar şekilde salladı. Fethi Eylem'in kabul etmesiyle dudaklarını yukarı kıvrılırken gamzeleri belirginleşti.
Eylem tek eli çantasının askısında tek eli cebindeyken karşıdan gelen kişiyle kısık bir sesle küfür mırıldandı. "Hassiktir ya." Dedi Fethi Eylem'in mırıldanmasıyla yolda olan bakışlarını Eylem'e çevirdi. "Bir sorun mu var?" Eylem karşısında gelen kişinin elindeki telefonla uğraştığı için kendisini fark etmediğini anlayınca. Fethi'nin koluna parmaklarını dolarken, önüne doğru çekeceği sırada karşıdaki kişinin telefonu kulağına götürüp saniyeler içinde kendi telefonunda sesi çantanın içinden yankılanmıştı. Eylem yakalanacağını artık kabullenerek Fethi'nin kolunu serbest bıraktı. Tek omzunda asılı olan çantasını göğsüne doğru çekip çantanın içinden telefonunu bulmaya çalıştı. Telefonunu eline alıp aramayı yanıtladı. "Efendim Yankı." Hala tedirgin gözlerini karşıdan kendilerine doğru gelen Yankı'dan ayırmıyordu. "Nerdesin Eylem?" Dedi Eylem konuşacağı sırada Yankı'nın kendisini ve Fethi'yi görmesiyle bakışlarını ilk önce kendisinin her mimiğini izleyen Fethi'ye ardından karşısından kendilerine anlamsız bakışlarla ve yüzündeki ciddi ifadeyle gelen Yankı'ya çevirip, kulağındaki telefonu indirdiğinde çağrı sonlanmıştı.
Fethi Eylem'in baktığı yere bakarken Yankı'yı görmesiyle dik tuttuğu omuzları çöktü. Kafasında gerçekten bir de bunla mı uğraşacağım düşüncesi geçerken çok uğraşmamayı diledi. Bir saniyeliğine Eylem'e yandan bakış atarken kadının neden bu kadar tedirgin olduğunu anlayamıyordu. Yankının yanlarına gelene kadar Fethi'yi baştan aşağı süzüp sert, anlamsız bakışlar atarken yanlarına gelmesine rağmen bu düzeni sürdürmüştü. Fethi Yankı'nın konuşmasını bekledi. "Eylem?" dedi soru soran gözlerle Eylem'e baktı. "Dur tahmin edeyim yanındaki kim diye soruyorsun bu Fethi. Bahsettiğimiz Ateş var ya onun arkadaşı." Dedikten sonra Fethi'ye dönüp ekledi. "Fethi bu da kardeşim Yankı." Fethi Yankı'nın ters bakışlarını sürdürmesine karşın göz devirecekken samimiyetle elini uzattı. "Fethi." Yankı da elini uzatıp sıktıktan sonra konuştu "Yankı." dedi
"E nereye gidiyordunuz böyle?" Dedi Yankı yalandan bir tebessümle. "Hiç öyle kafeye gidip kahve içecektik de sen arkadaşlarının yanında değil miydin ya ne ara bitti hasret gidermeniz." Dedi gülümseyerek. "Takılacaktık da yarına yapalım dedik istemiyorsan gidebilirim." Dedi arkasına doğru hafifçe dönerken. "Uff Yankı öyle mi bir şey mi dedim ben. Kafede çok durmayacağız sadece bir kahve içicez işlerim var zaten gel sonra beraber eve geçeriz." Fethi kafasını sağa doğru çevirip söylenecekken kabanından dolayı çok fazla hissetmediği tırnaklarla Eylem'e döndü. Yankı ikilinin arsında bakışlarını gezdirirken konuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ritim
AdventureHer şey göründüğü gibi olsaydı, eline aldığın denizin suyu mavi olurdu. ☄