6. Bölüm

71 5 0
                                    

2 Gün Sonra;

Fethi elini ensesine atıp sıkarken salonda volta atmaya devam ediyordu. Sehpanın önünde dururken derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalıştı ama pek bir etkisi olmamıştı. Önündeki cam sehpanın ayağına sert bir tekme geçirdi. "Onu yapanı bir bulursam sikicem belasını hiç kimsede bir bok yapamayacak." Dedi Ateş Fethi'nin bağırmasıyla elinin içindeki yumruğunu daha çok sıkıp gözlerini yavaşça kapattı. "Abicim bir sakin olsak. Sen böyle sinirle işe kalkarsan nasıl bulmayı düşünüyorsun." Fethi Barlas'ın ilk cümlesiyle gözlerini irice açıp Barlas'a baktı "Sakin mi?" sonra histerik bir şekilde gülüp ellerini iki yana açtı. "Tabi abime komplo kurulsun ve ben burda sakin olayım öyle mi Barlas " Barlas hızlıca ayağa kalktı. "Bana bak Fethi senin abinse benimde kardeşim dediğim adam ben ister miydim böyle olmasını ha. Şimdi git" Fethinin yanına ilerledi. "O siktiğimin öfkesini sigarayla mı, koşu yaparak mı dindiriyorsan dindir. Yusuf iyi. Adamın tek kolu kırıldı bu kadar. Evet daha kötüsü de olabilirdi ama olmadı Fethi. Sen böyle öfkeyle hareket edersen çözemeyiz anladın mı beni?" Fethi olumlu anlamda kafasını sallarken merdivenlere yöneldi. "O sigarayı da çok kaçırma." Fethi eliyle merdivenin trabzasını sıkarken bağırdı. "Emrin olur." Ateş kısık bir şekilde kahkaha attığı sırada Barlas'ın sert bakışlarının kendisine çevrildiğini görünce kafasını 'Ne var' anlamında salladı. "Siz unuttunuz galiba karşınızda bölüm şefi Barlas Atay duruyor sizi çok serbest bıraktım çok. Şu olaylar bir bitsin kök söktürcem size." Ateş çarpık bir şekilde güldükten sonra "Fethi geçmiş olsun bize kardeşim başladık yine o abi tavırlarına." diyip bağırdıktan sonra Barlas'a döndü.

"Barlascım biliyor musun bize kök söktürürken çok seksi oluyorsun sert bakışlar falan. Sana merkezdeki kızların ağzının suyu aka aka baktığını o zaman anlıyorum."

Dedikten sonra kahkaha attı. "Çok komik Ateş." Deyip ellerini cebine soktu. Bahçe kapısına ilerleyip omuzunu pervaza yasladı.

Fethi merdivenler inip yönünü kapıya çevirdi. Ateş Fethi'nin dışarı çıkacağını anlayınca seslendi. "Şş Fethi nereye?" Fethi hiç duraksamadan evin anahtarını avucunun içine aldı. "Koşu yapmaya." Dedikten sonra kapıyı açıp dışarı çıktı. Barlas Fethi'nin bahçenin önünden geçmesini bekledikten sonra omuzunu pervazdan çekip Ateş'e doğru döndü. "Umarım o telefonun her şeyi açıktır." Dedi kollarını göğsünde bağlayıp. "Açıktır merak etme bazen deliliği tutuyor ama böyle anlarda tedbirli biliyorsun. Hava da iyi kendine gelir biraz." Barlas başını sallarken kendi kendine mırıldandı. "Bir boklar yapmazsın inşallah Fethi." Ateş anlamadığını belirten şekilde kaşlarını çattı. "Ne?" Dedi. "Ne değil efendim Ateş. Ayrıca Fethi bir boklar yapmaya kalkışmaz dedim." Ateş mavi gözlerini kısmakla yetindi.

Fethi ormanlık alana varmasıyla koştuğu adımlarını biraz daha hızlandırdı. Tam her şey bitecek derken bu sefer yine ve yeniden her şey altüst olmuştu. Bu döngü bir an önce bitsin istiyordu yoksa ani öfke nöbetlerinden delirecekti ki, bir yanı bu döngünün bitmeyeceğini gayet iyi biliyordu. Koşudan sonra mutlaka abisinin yanına gitmeliydi her şeyi saliyesine kadar bilmek istiyordu. Kendisinin bildiği kadarıyla bu aralar kendileriyle bir sorunları olan kişi yoktu. Düşündükçe daha çok sinirleniyor ve adımlarını daha hızlı atıyordu. Kafasında hala kimin yaptığına dair bir düğüm oluşmuş onu çözmeye çalışırken nefesleri artık çok fazla sıklaşmış bir iki kere nefes alamamıştı. Adımlarını yavaşlattıktan sonra elini yanında durduğu ağaca yasladı, ardından yavaş bir şekilde oturup sırtını ağaca yasladı. Derin nefesler alıp, verirken kulağında kendisini sakinleştirmek için açtığı müziği hatırladı. Sesini bu sefer son ses yaparken gözlerini kapattı. Yarım saatin sonunda kendini az da olsa sakinleşmiş hissetti. Fermuarlı cebini açıp sigarasıyla çakmağını çıkardı. İçinden bir dal sigara çıkarıp dudaklarının arasında sabitledi çakmağını çakıp sigarasını yakarken içine derin bir nefes çekti. Telefonun melodisini işitirken çektiği dumanı üfledi. Kafasını ağaca yaslarken gözlerini kapatıp bir nefes daha çekti sigarasından. Telefonu ısrarla çalmaya devam ederken, elini cebine sokup telefonunu çıkardı. Ekranda yazan isimle aramayı anında cevapladı. "Abi bir şey-" Konuşmasını bitirmeden Yusuf'un sert ve yüksek sesi susmasını sağladı. "Niye açmıyorsun lan telefonunu bir şey oldu sandım." Fethi kafasını ağaca vururken konuştu

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 27, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

RitimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin