အခန္းထဲကထြက္လာတဲ့ဆရာဝန္က..ေ႐ွာင္ေမကုိလို္က္ခဲ့ဖို႔ေျပာတယ္...ေ႐ွာင္ေမသတိထားမိသေလာက္Drမ်က္ႏွာမေကာင္းဘူး....
"ဆရာ....ကေလးအေျခအေနေလး...."
"ေကာင္ေလးကအားအရမ္းနည္းေနတယ္....pressureေတြလည္းမ်ားေနတယ္...
သားအိမ္ပါတဲ့ေယာက်ာၤးေလးမလို႔ဒီအခ်က္ေတြကသူ႔ကုိ...နဂို႐ွိတဲ့ေရာဂါကိုစြေပးသလိုဖ္ေနတယ္...ကေလးက...ေတာင့္ခံထားပမယ့္...စိတ္ပင္ပန္းတာတို႔...စိတ္ကသိကေအာက္ဖစ္ရာတို႔႐ွိလာရင္..ေရာဂါကျပန္စလာမွာပဲ""ဘယ္လိုလုပ္သင့္လည္း..ဆရာ...."
"ဒီအခ်ိန္မွာသူ႔နားကေနမခြာပဲ..စိတ္အားတက္စရာေလးေတြေျပာေပးတာေကာင္းတယ္......အမ်ိဳးသားနဲ႔အတူေနတဲ့အခါ..သတိလည္းေျပာခ်င္တယ္...ေသြးကေဆာင့္တက္လာရင္..အသက္အႏၱရာယ္..စိုးရိမ္ရလို႔ပါ....""ဟုတ္ကဲ့ပါ..ဆရာ....ကြၽန္မလည္းတက္ႏိုင္သေလာက္....ျပဳစုလိုက္ပ့မယ္...."
"အန္တီေဒါက္တာကဘာေျပာလည္း...."
"သားဝမ္နင္...သားဒီေန႔ကစပီး...ရိေပၚနဲ႔အတူ..ေ႐ွာင္းအိမ္ေတာ္ႀကီးကိုလိုက္ေနေပးပါ...."
"ဗ်ာ..ဟုတ္..ဟုတ္..ကဲ့.....","အန္တီကေလးေတြဆီသြားလိုက္ဦးမယ္..."
"သားေ႐ွာင္က်န္႔...အိမ္ကိုခနျပန္လိုက္ပါကြယ္....ေရေလးဘာေလးခ်ိဳးၿပီး.မွျပန္လာေလေနာ္...."
"ရတယ္မား...တိတိႏိုးလာရင္...သားကိုေတြ႔ခ်င္မွာ..တိတိႏိုးမွပဲခနျပန္ေတာ့မယ္......."
"ဟင္း....ေအးပ့ကြယ္......"
"အင္း....."
"ငယ္....ငယ္...သတိရလာပီလား.....""သား..ဝမ္ေလး.....မားဝမ္နင္ကိုေခၚလိုက္မယ္....."
"က်န္႔ေကာ......."
"႐ွိတယ္ငယ္...ကိုကို႐ွိတယ္....."
"ကိုကို...."
"အင္းကိုကိုဒီမွာ႐ွိတယ္....."
"အိမ္ျပန္ခ်င္တယ္....ဒီမွာမေနခ်င္ဘူး.....""ဟင္..ငယ္ရယ္...ဟိုဒီတစ္ရက္ေတာ့...ေနလိုက္ပါဦးေနာ္...ညမွကိုကို..ဝမ္နင္တို႔ကိုျပန္လို႔ရလားေမးေပးမယ္...."
."ရိေပၚ....ေနရတာေကာင္းရဲ႕လား....."
"ေကာင္းပါတယ္ေကာ..."
ဝမ္နင္ရိေပၚကိုစစ္စရာ႐ွိတာစစ္ေပးပီးေတာ့အခန္းျပင္ျပန္ထြက္လာေတာ့..
ေ႐ွာင္က်န္႔.ကေနာက္ကလိုက္လာတယ္....