pt18

1.3K 91 1
                                    


"အင္း....."
ေ႐ွာင္တက်န္႔ေတ်ာက္ဘားကေနဘယ္လအိမ္ျပန္ေရာက္လာသည္မသိ..ေနလို႔မေကာင္းတာေတာ့အမွန္...ေသာက္ထားတဲ့အ႐ွိန္ေၾကာင့္..ေခါင္းထဲတြင္ေတာ့မူးေနေသးသည္..

"ကိုကို....ႏိုးပီလား....ဟို..ပ်ားရည္ေလး..ေသာက္လိုက္ဦး.....companyသြားရင္..ေခါင္းကိုက္ေနမယ္....."

"မေသာက္ေတာ့ဘူး....."
ကိုယ္ေသာက္ခ်င္တာေပ့ငယ္ရယ္ဒါေပမယ့္ငယ့္ကိုနည္းနည္းေတာ့အပစ္ေပးရဦးမယ္......

"ကိုကို..ရယ္ေသာက္လိုက္ပါငယ့္မွာ...ကိုကိုမႏိုးခင္ထလုပ္ထားရတာ....."
"မေသာက္ဘူးလို႔ေျပာေနတယ္ေလ......."
"ကိုကို..ငယ္ေတာင္းပန္ပ့တယ္..က်ီြကြၽီက်ဲနဲ႔ပတ္သက္ပီးေျပာမိတာကိုေလ...ကိုကုိရယ္ငယ့္ကိုစိတ္မဆိုးပါနဲ႔ေတာ့
ေနာ္....ဟိုကိုကိုကမေမြးရဘူးဆိုလည္းငယ္မေမြးေတ့ဘူးေလေနာ္.....ငယ့္ကိုအ့လို႔ႀကီးေတာ့စကားမေျပာပဲမေနပါနဲ႔..ဟင့္....အင့္..."

"ဟာ..ငယ္မငိုနဲ႔ေလ...ကိုကိုစိတ္မဆိုးေတာ့ဘူး.....မငိုပါနဲ႔ငယ္ရယ္....."

"ဟင့္..အိ့..တကယ္ေျပာတာလား....."
"အင္းကိုကိုစိတ္မဆိုးေတာ့ဘူး.....ဒါေပမယ့္ငယ္ေနာက္ထပ္ငယ့္ကိုယ္တိုင္ပင္ပန္းေစမယ့္အလုပ္မ်ိဳးကိုလုပ္ခ်င္တယ္ေတာ့မေျပာပါနဲ႔ငယ္ရယ္...."
"အင့္...ျဗဲကိုကိုလူဆိုးႀကီး....သူမ်ားကို..မေျပာပဲဘားကုိေတ်ာက္တည္းသြားတယ္......ဒီကေတာ့....စိတ္ပူပီးေစာင့္ေနတာ.(me:အယ္ရိေပၚနင္ေျပာေတာဒီတစ္ခါေတာ့တယ္...ႀကီးစိတ္ဆိုးတယ္ဆို).(တိ​ေပၚ:နင့္မွာအ့လိုေျပာဖို့လူရွိလိုလား)
သူကေတာ့မူးပီးျပန္လာတယ္...ျဗဲ...မေကာင္းဘူး......"

"အာ...မငိုပါနဲ႔ငယ္....ဟုတ္ပ့ပီကုိကိုမွားပါတယ္...မငိုနဲ႔ေနာ္..ငယ္ေနာ္...."

"ကိုကို...ခ်စ္တယ္.....အရမ္းပဲ"

"ဟင္...အင္းကိုကို လညး္ခ်စ္တယ္အရမ္း."

ေ႐ွာင္က်န္႔ေတ်ာက္တင္းထားသမ်ွစိတ္ေတြ....ရိေပၚရဲ႕မ်က္ရည္စက္ေတြေၾကာင့္ၾကက္ေပ်ာက္ငွက္ေပ်ာက္.....

ဒီေန႔ငယ္ဘြဲ႔ယူမယ့္ေန႔ဆိုေတာ့ေက်ာင္းကိုလိုက္သြားရမယ္..ပီးရင္လိုခ်င္တာဝယ္ေပးရမယ္......

"ကိုကို..ငယ့္ကိုၾကည့္...."
"wow........ေခ်ာလိုက္တာ...တိတိမွဟုတ္ရဲ႕လား....."
"အယ္...ကိုကိုရာပိုလိုက္တာ....."
"တကယ္ေျပာတာ..ငယ္ကဒီေန႔မွ.ပိုခန္႔ေနတယ္...."
"အင္း...ကိုကို႔..ေယာက်ာၤးေလးေလ......"
"ဟား....ဟုတ္ပ့ပီဗ်ာ....လာသြားရေအာင္........ေနာက္က်ေနမယ္...."
"ဟုတ္....."

ကြီးူဆိုးေလးရဲ႕လိမ္မာရာWhere stories live. Discover now