𝓛𝓮𝔀𝓲𝓼 𝓗𝓪𝓶𝓲𝓵𝓽𝓸𝓷
x
𝓢𝓸𝓹𝓱𝓲𝓪 𝓦𝓸𝓵𝓯𝓯
External point of viewMikor egy pilóta több világbajnoki címet tudhat sajátjának a felelősség is nő ezek miatt. A kritikusok tágra nyílt véreres szemekkel nézik, hogy mely mozdulatokba köthetnek bele, a kiesésekből milyen összeesküvéselméleteket faraghatnak és a magánéleti ügyeket is úgy kezelik, mintha az határozná meg a pályán nyújtott teljesítményt. Lewis nagyon jól tudta, hogy minden lépése megfigyelés alatt áll, mert a következő szezonra még nem állapodtak meg a szerződéséről , így sok kérdőjel repked a levegőben a karrierjét illetően . Ráadásul egy ideje a nőügyei is nagy port kavartak a hírekben és sokak szerint neki már nem is lesz rendes családja utódokkal. Pedig ő szeretett volna, de a megfelelő nő még nem került a szemei elé. Jól megvolt Roscoe társaságában, de mégis hiányzott neki egy társ, aki eltereli figyelmét az elvárásokról. Sokszor viszont a szabályoknak direkt fordított hátat, mint az Osztrák Nagydíj szardáján, amikor 20 perc késéssel érkezett a pálya területére, nyomában a hűséges négylábúval. Mint ahogy mindig, ezúttal is kedvesen köszönt oda mindenkinek, akivel találkozott és kíváncsian közelítette meg a Mercedes garázst, hogy beszélhessen főnökével . Toto meglehetősen titokzatos volt előző este a telefonban és csak annyit osztott meg pilótájával, hogy egy különleges vendég fogja kocsikáztatni a Red Bull Ringen egy azon évi kiadású Mercedes AMG GT 63 s-el. Nem igazán kedvelte az ilyeneket, legfőképp ha nem ő vezetett, de elfogadta a helyzetet, viszont főnökét sehol sem találta. Helyette versenymérnöke, Peter Bonnington, avagy a jól ismert Bono állította meg egy szóra a britet.
-Megint nem olvastad el az e-mailt, amit küldtem, ugye?-várakozott, de csak az idejét pazarolta, mert a válasz egyértelmű volt-Kitalálom, megint épp zuhanyoztál és vezettél és kutyát sétáltattál meg minden egyéb, ami az én üzeneteimtől távol tartott.
-Hupszi.-mosolygott ártatlanul-Ezentúl felírom magamnak valahova, hogy a reggeli rutinhoz az e-mailek átolvasása is hozzátartozik
-Lényegtelen, te már csak ilyen vagy. Amit tudatni akartam veled az az, hogy menj egyből a pályára, ne ide a garázsba, mert a vendégünk már vár rád és néhány kört meg is tett nélküled abban a fekete gyönyörűségben.
-És Toto?-nézett körül a pilóta, de a csapatfőnököt még mindig sehol sem látta
-Ő a vendégünk első számú rajongója. A kedves főnök úr már vár rád a célegyenesben.
Lewis ugyan már nagyon unta az ilyensmiket, de mégis kíváncsi lett, mivel ha a főnök is jelen lesz, akkor csakis valaki nagyon fontos ember látogathatott el a helyszínre. Fejben már kezdte számolni a modelleket, színészeket és énekeseket, akik mellé be kellett üljön és azon agyalt, hogy ki jöhet még. A perzselő nap sugarai sok embert arra ösztönöztek, hogy jegyeket szerezzenek a hétvégére, így a boxutcában kész labirintus keletkezett már szerda reggel. Ugyan még csak a különböző csapatok emberei végezték munkájukat a berendezkedés utolsó méterein, máris túl agglomeráltnak tűnt a Paddock minden szeglete. A pályán a kamerák minden mozdulatot vettek, és amikor Lewis főnöke mellé ért a híres díszvendég vissza is érkezett a kocsival.
-Jó reggel, Toto.-próbálta magára terelni a figyelmet, ami a harmadik szólításra sikerült is
-Ááá, Lewis, nem is vettelek észre.-veregette hátba pilótáját üdvözlésképpen, majd a fekete kocsira mutatott-Tetszik?
-Igazán csinos, de ki vezeti?-próbált belátni az ablakon, de a nap sugarai úgy estek az üvegre, hogy az fizikailag lehetetlennek bizonyult. Abban a pillanatban a kormány felöli ülés hátra nyitódott és két láb után a teljes lány is felbukkant. Egy lány. Forgatta magában a tényt és végignézett a fiatal szépségen. Nem ismeri, biztosan nem találkozott még vele, de mégis valahonnan különösen ismerős volt neki. Kezében sisakjával elindult felé, mármint gondolta ő, mert a fiatal nő egy pillantást sem vetve a pilótára a csapatfőnök előtt állt meg.
VOUS LISEZ
Formula 1 One Shots
Short StorySziasztok! Igazából ez a könyv már egyszer fent volt, de sokkal másabb formában. Megrendelésre is írok reszéket, de inkább saját kis röpke ötleteket találhattok majd benne. Nem tudom mennyien fogjátok olvasni a kis szösszeneteket, amiket leírok...