𝓓𝓪𝓷 𝓣𝓲𝓬𝓴𝓽𝓾𝓶
x
𝓑𝓵𝓪𝓴𝓮 𝓗𝔂𝓵𝓪𝓷𝓭
1238 wordsOlaszország nem csak a nyelvtudásomat, hanem az idegzetemet is erősen próbára tette. Az emberek futrinka stílusa, gyors beszéd, gesztikulálás nagyon nem akart a szívemhez nőni még úgy sem, hogy leginkább a hotel és a pálya közti szakaszt csodálhattam. Dan próbált különösen nagy figyelmet fordítani a kényelmemre, ami a maszkok és visszalélegzett széndioxid mellett nehezen akart sikerülni. A tegnapi verseny után vegyes érzelmekkel feltöltve tért vissza hozzánk már az overálból kivetkőzve. A hetedik hellyel meglehetősen sok értékes pontról maradt le, ellenben a mai sprintversenyen második helyről indult, ami jó stratégiával előnyt jelentett. Már az első kanyar előtt átvette a vezetést, miközben a sárga zászló hamar felkerült. Egy ideig még a gyorskörért járó pont is az ő zsebében volt, de az hamar elúszott, amikor a Prema kezébe vette az irányítást. A verseny szépen ment végig, Drugovich kipörgésekor nem küldték be a biztonsági autót, így a sorrend nem változott boxkiállások hiányában. Egy szépen vezetett futam után Danielt intették le, mint a 2020-as F2-es olasz nagydíj győztese. A koronavírust elfeledve ugráltak a szerelők egymás nyakába és minden okuk meg is volt rá addig, amíg a 2-es számmal ellátott kocsi meg nem állt a kettes szektorban a kavicságyban.
-Édes fiam, mit csinálsz?-fogta mellettem a fejét Eric, aki a barátom édesapja
-Mi történt?-vettem le a fejhallgatót és vártam, hogy érkezzen valami válaszszerűség
-Nem húztatott volna ott félre. Ez ütközik a szabályzattal. Az is lehet, hogy kizárják egy ilyenért. És neki ugyebár volt már eddig is néhány nyomdafestéket nem tűrő megjegyzése rádión keresztül.
-Na ne!-kaptam szájam elé kezem és a képernyőre meredtem, amin épp csak azt nem akarták mutatni, ami engem érdekelt
-Ennek rossz vége lesz. Örüljön, ha néhány pontvesztéssel megússza ezt a húzást.
-De ezért tényleg elvehetik tőle a győzelmet? Ez nem igazság, végig szépen tartotta a helyét.
-Ez már csak azon múlik Blake, hogy találnak e hibát a kocsin. Ott nem állíthatta volna meg, ha nincs semmi baja, mert a szabályzat szerint az összes versenyben maradt kocsit vissza kell hozni a boxutcába. Persze lehet váltóhiba vagy egyéb, de ha nincs semmi döntő, akkor a büntetésre számíthat.
-Bassza meg.-csaptam a homlokomra és le is pergett a szemeim előtt Dan kiakadása és az, hogy ma újra fel kell vennem a pszichológusa szerepét-Hát én azt hiszem kimegyek gratulálni neki. Hadd maradjon meg szegénynek ez az öröme, amíg még lehet.
-Igen, jövök én is mindjárt.-bólogatott a fiú édesapja
A maszkok miatt nem láttam senki arcát rendesen, így a pólókat kezdtem szemügyre venni. A férfi, aki mellett sikerült helyet találnom a DAMS csapatfőnöke volt, aki szintén a pilótája érkezését várta.
-Maga szerint is kizárják ezért?-kérdeztem miközben szemeimet takartam a nap sugarai elől. A férfi feje tetejére lökte a napszemüvegét és úgy nézett le rám.
-Ha nem tévedek ön Dan barátnője.-nézett végig rajtam, majd tanácstalanul vállat rántott-Tudja Miss Hyland, mint a csapat főnöke azt szeretném, hogy mindig minden jól alakuljon. Épp ezért különleges ez az alkalom, mivel most azt szeretném, hogy baj legyen a kocsijával. Gondolom tudja, hogy miért.-Bólintottam, majd az épp érkező biztonsági autóra kaptam tekintetem, amiből a győztes boldogan szállt ki és iramodott meg felénk. Ahogy azt szokás először a szerelők nyakába szökött, majd kezet fogott a mérnökökkel és a csapatfőnökkel, ezek után pedig előttem állt meg és szorosan magához ölelt. Megütögettem sisakját gratulációképpen és próbáltam boldognak mutatni magam. Részben végülis az voltam, mellette pedig mérhetetlenül büszke, mivel kitűnően produkált a verseny alatt. El is képzeltem milyen fájdalmas lesz neki más kezébe adni a trófeát, amiért keményen megdolgozott.
VOUS LISEZ
Formula 1 One Shots
Historia CortaSziasztok! Igazából ez a könyv már egyszer fent volt, de sokkal másabb formában. Megrendelésre is írok reszéket, de inkább saját kis röpke ötleteket találhattok majd benne. Nem tudom mennyien fogjátok olvasni a kis szösszeneteket, amiket leírok...