All I Want For Christmas

260 15 5
                                    

𝓜𝓲𝓬𝓴 𝓢𝓬𝓱𝓾𝓶𝓪𝓬𝓱𝓮𝓻
x
𝓑𝓪𝓲𝓵𝓮𝔂 𝓦𝓪𝓵𝓼𝓱

A karácsonyt minden ember másképp látja, ítéli meg és ünnepli. Nekem régebb szenvedést okozott, mert ilyenkor mosolyognom kellett az összecsődült  családtagoknak, barátoknak, szomszédoknak, gyakorlatilag mindenkinek, aki betévedt a túlméretezett nottinghami otthonunkba. Ismeretlenekkel kedveskedni, akik azt hiszik, hogy a kezedben tartott pezsgővel  töltött pohár azért van, hogy ők elvegyék és megigyák helyetted. Magyarán éveken keresztül felszolgálónak néztek az otthonomban, amitől  enyhén fogalmazva megundorodtam és úgy döntöttem, hogy ideje valamit kezdenem kell a szánalmas kis életemmel. Akkor voltam 18, érettségi előtt  álló, gondolatban teljesen elveszett lány, aki tavaszi szünetét a nagyszüleinél töltötte Genfben és környékén. Ott találkoztam a fiúval, aki a még a vizsgák előtt  teljesen megváltoztatott, csakhogy a jó irányba. Rádöbbentett, hogy a lapokra firkantott tudományom bizony nagyban meghatározhatja a jövőmet , így az utolsó megmaradt hónapjaimban gőzerővel  tanulmányoztam a négy év tananyagát, hogy eredményesen hagyjam el a középsulit. Az érdekeltségi körömet tekintve irodalmat kezdtem tanulni tovább. Most így két évvel később  visszatekintve egy döntésemet sem bántam meg, kezdve az egyetemtől , egész az egy éve tartó kapcsolatomig Mick-el. Nem is sejti mennyit köszönhetek neki, pedig ha ő nincs, akkor valószínűleg  egyetem helyet még mindig a szüleimmel élnék és a kanapén tömném magamba az egészségtelen hülyeségeket, miközben maratont tartanék a Karib tenger kalózaiból. Lehet, hogy az egy kényelmesebb út lett volna, de nem származna belőle  diploma, munkahely, és ami mindennél fontosabb, szerető  társ. Az én tanulmányaim és az ő  folytonos utazgatása mellett is találtunk időt  egymásra és ha esélyem adódott, akkor elkísértem néhány versenyére.

Tavaly ilyenkor a szüleimnél próbáltuk átvészelni az ünnep napjait, amivel együtt a nagy bemutatás is sorra került és legnagyobb örömömre megkedvelték a fiút. Persze az ismeretlenek szokás szerint megtöltötték a házat és egy idő után inkább odakint sétálva kézenfogva és hógolyózva töltöttük a karácsony este első  felét. A második fele a szobám négy fala között telt el, de arról már nem szeretnék részletekbe menő  leírást adni. Most pedig Gland várt minket karácsonyra, aminek úgy örültem, mintha legalább örök életet ajánlottak volna nekem. Megkönnyebbültem, hogy ezúttal nem kell műmosollyal fájdítanom arcizmaimat, hanem barátom családjával ünnepelhetek szabadon. A szünetben már haza se látogattam, Genfből, egyből a közel lévő  kisvárosba jöttem, ahol Corinna és Gina vártak engem szeretettel. Mick jövőben  történő  debütálása nagy örömöt okozott, mert így a találgatások végére értünk és hivatalosan is újra lesz Schumacher az F1-ben. A Haas vezetősége  azonban úgy döntött, hogy mielőtt  a pilóták hivatalosan is szétszélednek a két szezon közti szünetre, behívják jövő  évi pilótapárosukat egy megbeszélésre, ami miatt Mick csak ma, azaz december 24-én tud hazajönni.

Reggel szerelmem szobájában ébredtem, aminek ablakából tökéletes kilátás nyílt a Genfi-tóra, így hosszú perceket töltöttem a tájban gyönyörködve. Az ágy kényelmes volt, a hold fénye bevilágított a sötétítők  között és zavartalanul tudtam aludni, csak a pilóta hiányzott mellőlem.  A konyhában jó illatok fogadtak, amikor a nyuszis papucsomban lecsoszogtam és a Schumacher család két női  tagja már az asztalnál várt, de nem kezdtek enni nélkülem.

-Annyira örülök, hogy végre itt tudsz lenni velünk te is!-tőrt rá a lányra újból az ujjongás-Majd ki kell lovagoljunk, ha nem fog hullni a hó

-Gina drágám, ezzel még várj.-csitította édesanyja, amikor már mind megreggeliztünk-Az öcséd ma ér haza és nem látta a barátnőjét  hónapok óta, így gondolom szeretnének egy kis időt  tölteni kettesben.

Formula 1 One ShotsOù les histoires vivent. Découvrez maintenant