Körülbelül 1 hete vagyok itt Dominikán. Minden heti edzésen részt vettem, vagyis majdnem mindegyiken. Az egyik nap eljött hozzám Palik Laci, s elmondta, hogy jövőhét hétfőn fogok bemutatkozni az Exatlon Hungaryban. Van egy aranyos kis kabalám, egy farkas, ami öt éves korom óta megvan. Nemsokára indulok a ceremóniára.
***
- Bajnokok köszöntsétek új csapattársotokat, a Női Európa Bajnok futsal és U19-es freestyle 1x junior bajnokát, Farkas Boglárkát. - szólt a műsorvezető, Palik László, mutatogattva. A Bajnokok mind megfordulva várták az új csapattársukat. Feltüntem. Amikor megláttak mind tapsolni kezdtek, s a Kihívók is. Ahogy odaértem, köszöntem nekik. A lányokkal pacsiztam, a fiúkkal öklöztem. Ez valamiért a nagypályáról átjött. Mind csodálkozva néztek. Elértem a végéhez, majd elfoglaltam a Bajnokoknál a helyemet legelől, egy magas fiú mellett.
- Bogi! - szólított meg Palik, s mikor meghallottam felnéztem.
- Nálad ez megszokott szokás, hogy a lányokkal pacsizol, a fiúkkal köztük velem is öklözöl.
- folytatta.- Ja igen! Bocsi skacok. Megszoktam már. - néztem fel.
- Milyen volt az elöző heted, mivel 1 hete jöttél? - kérdezte Laci megint.
- Nagyon jó! Csak, amikor elmondtad, hogy ma, már jönnöm kell hozzájuk, elkezdtem gyakorolni. - magyaráztam.
- És mit? - szólt ismét.
- Egy új freestyle trükköt. Amit, ha szeretnétek a hét folyamán bemutathatom. - néztem körbe mindenkin.
- Akkor nem húzom tovább a szót. Neked Bogi jó versenyt kívánok. Jöjjön a harctér:
Rajt után 2 labdát kell egy akadálysor alatt átgurítanotok, 2 asztalba bepakolni, majd egy alagúton átjöve érkeztek egy emeletes akadályhoz, ahol a második emeleten egy hatalmas gömböt egy rúddal kell a végpontik tölni és elhelyezni őket a tartójukba. Utána föl egy csúszdára, be egy medencébe, a medencében egy kötelet húzva egy csapóajtót kinyítni, karikát beakasztani, be a második medencébe, és utána akadályokon keresztül érkeztek az ügyességi részhez, ahol labdákkal kell tekebábukat, összesen 10 darabot lábbal, focis stílusban ledöntenetek. Akinek előbb lent van az összes az nyeri a futamot.
A kiválasztási kört ma a Bajnokok kezdik egy percetek lesz rá. Óra indul.Megbeszéltük ki-kivel megy. Ahogy megbeszéltük, egymáséra raktuk a kezeinket és Máté beszámolt, s mindannyian kiabáltunk egy ,,BAJNOKOK''-at. A Kihívók ugyan ezt csinálták.
1. kiválasztási kör:
Ákos-Ricsi
Bogi-Lili (ez az én futamom)
Máté-Gergő
Franciska-Livi
Krisztián-Bálint
Lilkó-Dóri
Gabi-Anna
Dani-NagyDani- Érthető volt. Ismeritek a harcteret, ismeritek a párokat. Kezdődön a harc a Villáért. - szólt Palik, s megnyitva a mai versenyt. Ahogy ezeket kimondta mindenki tapsolt.
1.futam:
Bajnokok:0-0:Kihívók
Bogi - Lili- A rajtnál az újonc bajnok Farkas Boglárka. Kihívója pedig Bencsik Lili. Felkészülni... 3,2,1... Rajt. (Sípszó) Ugranak ki. A nyúlnak az első labdához, dobják le, s Bogi vezet pár lépéssel. Bogi már kúszik, pakk bent az első labda szalad vissza a másodikkért, de hol az akadály tetején, és ugrik le, és veszi le a következőt, dobja le, és kúszik utána. Veszi föl, és rakja be, és fut az alagúthoz. Lili most rakja be a másik labdát. Bogi bújik át, s jön az emeletes akadályhoz. Mászik föl, Lilli még az alagútban van. Milyen tempót diktál az 19 éves lány, azta mindenit. Fogja a gömböt és a rudat, és tolja. Helyezi be őket, Lilli mégcsak most fogja meg a gömböt és a rudat. Bogi mászik fel egy kicsit megbotlik, s jön a csúszdához. Csúszik bele, Lili utána. Bogi nem bír átúszni alatta, kevés levegőt vett, de most sikerül neki, Lilinek is. Egyszerre vannak a karikánál, húzzák, Boginak megvan, erőből húzta, Lilinek elakad. Bogi mászik ki, bent a másik medencébe jön ki. Lilinek most van meg a karika akasztás. Bújik át az akadály alatt, nagymacska ugrással mászik át, bújik át, és hozza az akadálypályát. Lili mégcsak most mászik ki, érkezik az utolsó akadálysorhoz. Bogi veszi ki a labdákat, és kezdi a tekebábuk lebombázását. Rugja és pakk kettő lent van. Lili még csak most érkezik. Bogi már három, négy, már öt van lenn. Márcsak öt kell neki. Lilinek mégcsak kettő van lent. Bogi megint leküld kettőt, már csak három, már csak kettő. Lili ismét leküld kettőt. Boginak már csak egy, és már egysem, Bogi behúzza. 1-0-ra vezetnek a Bajnokok. - (Palik kommentárja)
Ahogy leküldtem az utolsó, debeltem egyet. Adtam pacsit Lilinek, s odajöttek a csapattársaim is. Megláttam, hogy Máté megtalálta a kabalámat, s odahozta és odaadta. Motyogtam egy köszit, s mindenkivel pacsiztam. Leültem, s odajöttek körém.
- Na figyeljetek, az első akadálynál nem tudtam, hogy ott mellette kell visszaszaladni, kösz, hogy szóltatok. - mondtam lihegve. - És az ügyességi résznél belsővel rugjátok srácok, és vigyetek bele erőt is.
- És a csúszdánál meg nem birtál átmenni alatta. - szólalt meg Ákos, aki szemügyre vette a kis kabalámat.
- Nem vettem nagy levegőt. - magyaráztam.
- Ott pont utol is ért. - szólalt meg Gabi is.
- A hengert meg nagymacskába. - nevetett Dani.
- A botot meg a gömböt erőből húzzátok. - álltam fel. Egymáséra raktuk a kezeinket és Máté ismét beszámolt, s mindannyian kiabáltunk egy ,,BAJNOKOK''-at.
(Egy rövid kis Kihívók szemszög):
- Nagyon gyors, de ő is hibázott, ott, ahol én is. - mutogatott Lili, s közbe magyarázott.- Őt is meglehet ott fékezni. - mutatott az ügyességire Nagy Dani.
- Hajrá Gergő! - szólt Ricsi, és megveregette a hátát. Egymáséra rakták a kezüket és Gergő beszámolt:
- 3,4! - ordított.
- Kihívók! Au! - ordította mindenki.
Vissza hozzám :)
- Hajrá Máté! - kiabáltam neki, a kezeimmel tölcsért csinálva. A mögöttem álltak Ákos, Dani és Krisztián. A lányok egy kicsit előrébb voltak. Amikor ezt meghallották elcsodálkoztak.
A sípszót meghallva a két fiú kirobbant a rajtból. Pakolták be a két labdát, s egyszerre az alagútnál. Máté elakadt, hiszen, majdnem két méteres volt. Kikászálodott, s utolérte Gergőt.
- Gömb és bot a helyén. - magyarázott Palik. - Jönnek a csúszdához. Csúsznak bele. Megvan! Húzzák a csapóajtót, s akasszák be a karikát. Másznak ki a medencéből, be a másikba. Jönnek ki, jön az utolsó akadály. Megvan. Futnak, s egyszerre vannak ott.
- Belsővel! - ordítottam, ahogy csak tudtam. Máté meghallva átváltott belsőre. Gergő eleinte úgy rúgta.
- Máténak lent van kettő. Gergőnek négy. Megy összeszedni a labdákat. Máté..? Lent van neki kettő, kiegyenlít. Már megint leüt kettőt, már csak négy kell neki, rúgja az elmegy mellette. Mehet összeszedni a labdákat. Gergő érkezik vissza kezében a labdákkal. Rúgja, elmegy mellette. Máté leküld kettőt. Leküld kettőt, Gergő is. Márcsak kettő Máténak. Már egysem... Máté! 2-0 vezetnek a bajnokok. - (Palik Laci kommentárja)
Odamentünk, s pacsiztunk vele. Ő előbb Gergővel, aztán Ákossal, Danival és Krisztiánnal, utána a lányokkal, s én maradtam utoljára. Pacsiztam vele, s elvette a kabalámat. Evvel nálam, biztos elérte a ,,nem szeretem és nem kedvelem" gesztusomat.
Folytatás következik....
YOU ARE READING
Játssz szívvel (Exatlon Hungary f.f)
FanfictionMajd csinálok egy rendes borított. Kihívó(k) szurkoló vagyok, de ezt muszáj volt megcsinálnom. :D. Hajrá Kihívók🔵 •Ez a történet a saját ötletem, ezért nem biztos, hogy követi a 3.évad cselekményeit. Szóval egy 19 éves lányról szól, aki női futsal...