Villajáték+Érkezés(Part2)

191 10 0
                                    

Leültünk, vagyis csak Máté, s magyarázta a hibáit. ,,Ott elakadtam az alagútban, stb."

- 2-0-ra vezetünk! - jelentette ki Krisztián.

- Hajrá Franciska! - tettem ki a kezemet. A többiek rám pakolták a sajátjukat. Máté ismét beszámolt, s zúgott a ,,Bajnokok" ismét.

3.futam:
Bajnokok:2-0:Kihívók
Franciska-Livi

Francinak a pálya nagyon kedvezett, s az ügyességiben is nagyon jó volt. 3-0 mentünk.

4.futam:
Bajnokok:3-0:Kihívók
Ákos-Ricsi

Ákos ebben a futamban helyt állt, s győzött egy hajszálal Ricsi előtt. 4-0 vezettünk.

(Egy rövid kis Bajnokok szemszög):
- Jó volt Ákos! - szólt Dani, s tapsolni kezdtünk. Krisztián és Máté között álltam, s nem maradhatot ki az én véleményem sem.

- Ákos! Az ügyességi résznél nagyon kell belevinni erőt, mert nem megy el odáig. - kezdtem játszani a kis plüssel. Amúgy is 19 évesen plüssel játszani nem szégyen... Szerintem.

5.futam:
Bajnokok:4-0:Kihívók
Lilkó-Dóri

Lilkó nagyon ügyi volt, de az ügyességiben nem érzett rá annyira, a tekebábuk lerúgására. Ezt a futamot sajnos a Kihívók nyerték. 4-1. (Megvan kivel fogok menni a következő körben)

(Egy rövid kis Kihívók szemszög)
/ismét/:
- Nagyon jól mentél. - jelentette ki Ricsi.

- Ahhoz képest, hogy nem tudtam megrángatni a karikát. - lihegett Dóri, miközben tekerte le a vízes termoszát.

- Gyerünk Bálint. - forgolódott Nagy Dani, s mindegyikük kirakta a kezét.

- 3,4! - számolt be Gergő.

- Kihívók! Au! - ordították kórusban.

(Egy kis rövid Lilkó szemszög/gondolatai):
Nem ment az ügyességi annyira, mint a többieknek, de majd próbálom megfogadni Bogi tanácsait, amiket ad.

Vissza hozzám[#2] (:D):
- Nagyon jól voltál a pályán Lilkó, de az ügyességiben, nyugodtam szaladj neki. Nem baj, majd a kövi körben belejössz. - magyaráztam nagyképűen, a lihegő, elfáradt Lilkónak.

6.futam:
Bajnokok:4-1:Kihívók
Krisztián-Bálint

Krisz elsőnek hozta az akadály, de Bálint is ott volt. Ez a futam ismét a kékeknek kedvezett. 4-2.

(Ismét egy kis rövid Bajnokok szemszög):
- Nem baj Krisztián, majd a következő körben. - tapsolt Dani.

- Hozzuk be a mai versenyt, mert akarok menni a Villába. - jelentettem ki. Egymáséra raktuk a kezeinket ismét és Máté beszámolt, s mindannyian kiabáltunk egy ,,BAJNOKOK''-at.

7.futam:
Bajnokok:4-2:Kihívók
Gabi-Anna

Ezt a futamot ismét egy hajszálal Anna hozta a Kihívóknak. 4-3.

8.futam:
Bajnokok:4-3:Kihívók
Dani-Nagy Dani

,,A két Dani futatja jön!" - Palik Laci kijelentettése. A futamot Nagy Dani nyerte. 4-4. Kiegyenlítettek a Kihívók.

Nem beszéltünk egymással Dani futamja után, csak megbeszéltük ki-kit vigyen. A Kihívók ugyan ezt tették, vagyis csak sejtettem, hiszen csak láttam.

- 4-4 az állás! Jöjjön a második kiválasztási kör.:
Bogi-Dóri
Ákos-Gergő
Gabi-Livi
Máté-Bálint
Lilkó-Lili
Krisztián-Nagy Dani
Franciska-Anna
Dani-Ricsi

Játssz szívvel (Exatlon Hungary f.f)Where stories live. Discover now