Villajáték+Érkezés(Part3)

197 13 2
                                    

A fiúk futamjával kezdődött a következő két futamos kiválasztás. Ismét ott álltunk a csapattársaimmal, hogy Mátét bíztassuk. Lilkó mellett álltam, 2 méterre voltak a Ákosék és mellettünk Franci és Gabi, aztán arrébb a Kihívók.

Elrajtoltak. Szokás szerint Nagy Dani vezetett a pályán, de Máté mögötte volt. Elértek az ügyességi részhez, ahol mindketten elsőre lebombáztak kettőt. Aztán Nagy Dani elhúzott kb. 4 db volt neki, Máténak meg 6 db. Szurkoltunk neki ahogyan csak tudtunk. Én voltam az egyedüli csöndes.

- Nagy Daninak négy van, míg Máténak 6. Máté leküld kettőt. Márcsak 4 kell neki. Nagy Dani is leküld kettőt, és Máté is. 2-2 tekebábu. Nagy Dani céloz és behúzza. 8-9-re a Kihívók mennek. - hadarta el Palik Laci.

Pacsiztak, a srácok, de mire ők odajöttek leültem. Végülis adtam pacsit Máténak. Ők leültek, s inkább megszólaltam:

- Akkor most, ha behúzom, akkor hirtelen halál lesz?

- Igen az lesz. - válaszolt Franci.

- Hajrá Bogi. - biztatott Lilkó.

- Jó akkor egy hirtelen halál jövök. - tettem ki a kezemet, mikor megszólaltam. Egymáséra raktuk kezeinket.

- 2,3! - számolt be Máté.

- Bajnokok! - ordítottunk mindannyian.

Odamentem a rajthoz. Kiabáltak nekem a csapattársaim: ,,hajrá Bogi", ,,Megtudod csinálni"-ezt pont Lilkó mondta. Dóri is odament. Tudtam, ha ezt a futamot elveszítem nincs Villa.

- 8-9 vezetnek a Kihívók, meccs labdájuk van a Kihívóknak, Nagy Dani révén. A rajtnál a Bajnokok új csapattagja Farkas Bogi, aki idáig 2-2 meccsét hozta, és a pirosak jelölték még egy körre. Az ellenfele Dóri, akit a Kihívók küldtek a végső összecsapásra. Ha a Kihívók ezt a futamot behúzák, akkor ővéké marad a Villa, de ha Bogi behúzza jön a hirtelen hálál. Felkészülni 3,2,1...Rajt. (Sípszó). Ugranak ki a rajtból, fogják meg a labdákat, és kúsznak. Bogi ismét vezet pár lépéssel. Mászik ki és rakja be az első labdát. Szalad vissza az akadály tetején, Dóri utána. Ugrik le Bogi, fogja a másikat és kúszik utána. Dóri most fogja meg a labdát, és dobja le. Bogi most rakja be, és fut a következő akadályhoz. Jön az alagúthoz, egy kicsit megbotlik. Dóri most rakta be a labdát. Bogi jön ki, és szalad az emeletes akadályhoz. Dóri most van ott az alagútnál. Bogi mászik fel az elsőre, kb. 5 méter előnye van. Mászik a másodikra, tolja a hatalmas gömböt és a rudat. Helyezi be a tartójukba őket. Dóri most mászik fel az első emeletre, fut, ott a második emeleten, és tolja a gömböt és a rudat, helyezi be a tartójukba. Bogi ott van a csúszdánál. Csúszik bele, bújik át. Dóri is csúszik bele. Kb. 2 méter az előnye Boginak, rántja a karikát és meg van a csapóajtó, akassza be a karikát, mászik ki a medencéből. Kint van, ugrik bele a második medencébe. Dórinak is megvan a karika. Mászik ki Bogi a második medencéből, és jön az utolsó akadálysorhoz. Dóri bent a második medencében. Bogi bújik át a henger alatt, aztán a második hengernél van, ismét nagymacskában ugorja át. Dóri most ér oda bújik, mászik, bújik, és Bogi hozza az akadály pályát. Dóri is ott van. Csak fél méter a különbség. Bogi kezdi a tekebábuk lerugását, és Dóri is. Kettő lent van Boginak, Dórinak is. Bogi megint leküld kettőt. Dórinak is lent van. Dóri? Nem, nem megy el odáig visszagurul a labda. Bogi ismét leküld ketőt. Márcsak 4. Bogi megint leküld kettőt. Kettő darab tekebábuja. Dóri is leküld kettőt, 4 kell neki. Bogi? És Bogi behúzza. 9-9. Jöjjön a hírtelen halál.

Ahogy kimondta Palik Laci az utolsó négy mondatot, ismét debeltem egyet, s leültem a földre. Odajöttek a csapattársaim. Lilkó felhúzott, hogy tudjak pacsizni velük. Máté ismét odahozta a kabalámat, szerintem már nála is maradhatott volna. Leültem, s ott álltak ismét körben, s Lilkó leült mellém.

- Elfáradtál? - kérdezte Ákos, miután Lilkó a kezembe nyomott egy kis vizet.

- De hogyis! - válaszoltam, s lehúztam. Elég volt, hisz a felét kiköptem, mivel a fociból átjött, hogy soha nem iszok sokat a szünetbe, inkább szomjan halok.

- Hirtelen halál van! - támaszkodott a gerendára Dani.

- Bogi te biztos, hogy mész. - kezdte Ákos. - Bogi és még kéne valaki?

- Máté? - fordulok oda hozza lihegve, s láttam, hogy Ákos is ugyan erre gondol.

- Mész még egyet? - tette fel a kérdés Dani, s Máté csak bólintott. Akkor most benne van vagy nincs?

(Ákos szemszöge):
Mátét rábeszéltük Danival, hogy menjen egyet, mert Bogin is lehetett látni, hogy liheg. Odaküldtük őket, ha ezt Bogi behúzza, akkor irány a Villa, de a veszitünk, akkor a Kihívók maradnak ott. Ott álltunk mindannyian, s szurkoltunk nekik. A Kihívóktól ismét Dóri és Nagy Dani ment. Ahogy meghallották a lányok a sípszót, elrajtoltak. Bogitól meglehetett szokni a gyorsaságát, s vezetett is a pályán. A medencénél ismét nagy előnyre tett szert. Dóri még csak a csúszdánál volt, amikor Bogi odaért a zászlóhoz, és indította Mátét. Dóri is odaért. Nagy Dani is odaért az emeletes akadályhoz, s meg is előzte Mátét. Máté próbálta tartani a tempot, amit Dani diktált, de nem bírta. Dani odaért, és kezdte tekebábuk lebombázását.

- Nagy Dani kezdi a bombázást. 2 lent van neki. Máté most jön váltja Bogit. Nagy Dani megint leküld kettőt. Ez most elgurul. Jön Bogi. Kezdi. Egyből kettőt leküld. Rugja a labdát és megint leküld kettőt. Kiegyenlít. Bogi?. Megint lent van neki kettő. Megy a labdákért. Nagy Dani jön vissza. Rugja és lent van kettőt. Négy kell Nagy Daninak. Jön vissza Bogi. Első lövésből leküld kettőt. Vezet kettővel. Bogi?. És Bogi behúzza. 10-9-re nyernek a Bajnokok, övékké a Villa. - hadarta szokásosan Palik Laci.

Ahogy Bogi leküldte az utolsó kettőt mutatott valamit, amit pont nem láttam, hiszen Krisztián mögött álltam. Pacsiztunk vele, s Máté megszokásból odaadta a kabaláját neki.

Visszahozzám/Bogi szemszöge:
Leültem, s odajöttek mellém. Lilkó megölelt, amikor ültem.

- Miénk a Villa! - örvendeztem.

- Ne esünk túlzásba, jó? - csitított le Franci. Ahogy ezt meghallottam, indultam a Kihívók után. Amúgy tudom hova mennek.

Ott álltunk a záró ceremónián. Máté és Krisz között álltam, s amíg nem jött Laci, addig Dani is beszélgetett velünk. Megjött, s így elkeztük a verseny záró beszélgetést.

- Egy nagyon szoros versenyben a Bajnokok 10-9-re nyertek. - kezdte a mondokáját, s ránk mutatott. A két 8 főből álló csapat tapsolni kezdett. Ahogy elhalkult a taps folytatta. - Bogi?

- Tessék?

- Hogy láttod a teljesítményedet, mivel 3 futamot mentél és a hirtelen halált is behúztad? Mit gondolsz a csapat teljesítményéről?

- Nagyon meg vagyok vele elégedve. Ha Dani nem hozza fel az aranyköpéseit. - szólaltam meg nevetve.

- Mondj egyet. - itt mutagatni kezd. Máténak, Daninak és nekem, füligért a szám.

- A hengert meg nagymacskában. - feleltem a kérésére, s kitört mind a két csapatból a nevetés.

A Kihívóktól is megkérdezett mindenkit, hogy-hogy érezte magát. Ákos véleményt is mondott a mai versenyről, a saját szemszögéből, ki, hogy teljesített.

Remélem tetszett. Ha van valami észre vétel nyugodtan írd meg kommentbe. Ez lett volna a Villajáték verseny 3 részben. Próbáltam valamit kihozni magamból. Ha tetszett vote és komment.
Puszi :)

Játssz szívvel (Exatlon Hungary f.f)Where stories live. Discover now