Megérkeztünk. Ahogy Ákos kinyította az ajtót, egyből elindultam befelé. Elcsodálkoztam. Csodálatos látvány volt. ,,Hogy tudtak ettől megszabadulni? Vagy mi voltunk, ilyen jók?"- ezek a gondolatok és kérdések kavarogtak a fejemben. Elmentem a lépcső felé, föl az emeletre. Felértem, s a bal kezemre eső ajtót kinyítottam. A szobában két ágy volt, és egy erkély. Gyorsan leraktam a táskámat, s loholtam vissza a többiekhez. Útfélen találkoztam a lányokkal, s mondták, hogy ők lepakolnak. Bólintottam, s folytattam az utamat lefelé. Leértem, mikor megláttam, hogy ott a sporttáskám megkönnyebbültem. Azt hittem elhagytam. Felvettem, s kirohantam.
- Bogi, hova mész? - halottam meg Ákos halk kiabáló hangját, mire megtorpantam.
- Focizni! - fordultam meg. Máté és Krisztián elnevették magukat. Azt hiszik, hogy én unatkozni fogok a verseny alatt. Dani valamit kotórászott.
- Rendben! - tette csípőre a kezét. -, de fél óra múlva esszünk.
Azzal meghallva kicsörtettem az ajtón. Letettem a táskámat a fűbe, és kivettem a labdámat és elkezdtem dekázni.
Bajnok lányok véleménye Bogiról, az új csapattagról/
Lilkó szemszögeBent ültünk az egyik szobában, Gabival és Francival. Az ablak előtti ágyon ültünk Gabival, s szembe velünk Franci, egy fekete táska mellett. Tudtommal az lehet, hogy Bogié.
- Mi a véleményetek Bogiról? - szólaltam meg, s a két lányra néztem.
- Nagyon ügyes. - mosolyodott el Gabi.
- Egyet értek Gabival. - kezdte Franci. -, de lehet látni rajta, hogy alig nyit felénk.
- Azt vettem észre rajta, hogy Máté nyitni próbál felé, de ő elzárkozik. - folytattam Franci helyett.
- Meg amúgy a pályát, olyan gyorsan teljesíti. - szólalt meg végül Gabi is.
- Most is inkább kint van. - állt fel Franci, s mi is.
Bajnok fiúk véleménye Bogiról,
az új csapattagról/
Krisztián szemszögeA konyhában voltunk, a fiúkkal. Ákos csinált valamit, és Dani pedig kotórászott. Addig mi Mátéval megterítettünk.
- Mi a véleményed Bogiról? - kérdeztem, mikor leraktam az egyik tányért az asztalra.
- Azt vettem észre, ha valamit elhibázunk vagy, ha mi szólalunk meg, akkor ő csöndben marad. - válaszolt, s idejöttek Ákosék, az ők véleménye sem maradhatott ki.
- Ákos, Dani! - szólítottam meg őket. - Nektek mi a véleményetek Bogiról és a teljesítményéról.
- Amit idáig észre vettem, hogy a pályán ő a leggyorsabb, az ügyességinél pedig - szólalt meg, és tette le Ákos a tányért, s akkor vettem észre, hogy bundás kenyér van. -, kb egy hibája, sem volt. - folytatta.
- Dani? - kérdeztem.
- Egyetértek Ákossal. - felelte.
Amikor megláttuk, hogy a lányok lejönnek, s egyből leültünk, kivéve Máté, aki a fotelhez ment valami dologért. A lányok, mikor leültek, s megláttuk Mátét és a kis kabalát Dani megszólalt:
- Dugd el!
- Hova! - mutogatott a kabalával.
- Fotel párnái közé. - mosolyodott el Franci.
- Nem beviszem a szobánkba! - indult el az emeletre.
Visszahozzám (:D)/ Bogi szemszöge:
Kint dekáztam, aminek nem volt semmi értelme. Külön a csapattól, akiket hamar megkedveltem. A csapatnak vannak külön szokásai, tisztára olyanok, mint a srácok a volt foci csapatomban. Valamelyikünk hibázik, azt kisegítjük vagy adunk neki tippeket.Minden gondolatomat kiveséztem, megfogtam a labdámat, és beraktam az edző táskámba. A vállamra raktam, s bementem. A többiek ettek, s nevetgéltek. Oda értem köszöntem nekik.
- Sziasztok! - köszöntem, amikor leraktam a táskámat, s leültem.
- Szia! - köszönt mosolyogva Lilkó, aki mellettem ült.
- Amúgy mesélhetnél magadról. - kezdte Franci. - Mi még nem ismerünk és, ha lenne kérdésed azt felteheted nekünk, és elmondhatod miben vagy jó-rossz. - pakolta rá az egyik tányérra a bundás kenyeret, s odaadta.
- Rendben. A suliba, ahová jártam, ott, ilyen többféle sportszak volt. Volt vagy 30-35 darab, de nekem a foci tetszett meg közülük. Az első három napban a fiúk gúnyoltak, mert lány voltam. Az edző pedig, azt akarta, hogy legyen egy lány kapitánya a csapatnak. Na erre az ex barátom megkérdezte nem-e lehetne ő. Az edző csak az mondta neki, hogy kampányoljatok, stb-stb - mondtam.
- Mikor kezdted el a freestyle-t? - kérdezte Máté, s utána bele harapott a kenyérbe.
- Tavaly nyáron. - válaszoltam, s én is elkezdtem enni.
- És ez a hobbid, például. - nézett rám Ákos.
- Igen! Amióta ezt csinálom azóta, 4 házi és 2 országosom volt. - nevetem el magam.
- Van valami, olyan dolog, például, ami a mai versenyhez kapcsolodik.? - kérdezte Franci.
- Mi a véleményetek rólam? - néztem körbe rajtuk.
- Figyelj Bogi! - kezdte Ákos. - Ma jöttél és a pályán látszik rajtad, hogy nagy pályán nőttél fel, és az ügyességinél is hibátlan voltál. A tanácsokat, amiket te adtál nekünk, azokat elfogadtuk. Észre vettük, hogy ritkán elszállsz magadtól, de, hamar megkedveltünk, mert te ilyen vagy és, ha te pozitív vagy, akkor mi nem akarunk téged lehúzni. Ahhoz képest, hogy kiabáltunk neked négyszer, hogy az akadály mellett kell visszaszaladni, de te hol jöttél a pálya tetején.
- Igen ravasz vagyok! - nevettem el magam.
- Ákos szeretném kiegészíteni, avval, hogy nem kell kiköpni a tüdődet, próbáld beosztani az erődet. - mondta Franci.
- A másik dolog, amit mindannyian észre vettünk, hogy mi nyitunk feléd, te pedig inkább elzárkozól. - szólalt meg végül Máté is.
- Ja értem! - dűltem hátra. - Kaphatok kb. 1 hetet, hogy átgondoljam ezeket?
- Persze! - válaszolt Franci.
- Mit szólnátok, ha megmutatnám mit tudok. - álltam fel.
Mindannyian felálltunk. Kivettem a labdámat, s kimentünk. Hátra mentem a füves részhez, de Franci visszaszólított:
- Itt is csinálhatod!
- Ja okés. - mondtam, majd vissza mentem hozzájuk.
Amikor odaértem ledobtam a labdát és neki álltam. Kezdésnek egy elég könnyű trükkökkel, majd utána pár csavar után bonyolítottam. Utána jött a neheze a vállra passz, majd a kör, aminek végén jöhetett a ülés és a csavarok és egy utolsó
trükksorozat, a bicikli dekázás.Ahogy ezeket befejeztem felálltam, s meghajoltam. Mindegyikük tapsolt, Franci ujjongot, a többiek csak hallgatták.
- Hogyan? - szólalt meg Dani, mikor elhallkult a taps és Franci ujjongása.
- Sok gyakorlás. Kb. 3-4 hónap mire megtanulod. Elsőnek dekázni tanultam meg, aztán a maradék trükksorozatot. - mosolyogtam el, s felvettem a labdámat, ami utána legurult.
A nap végén kezdtem összehaverkodni a csapattal. Dani vicces aranyköpésein nevettünk sokat. Hamar megvacsoráztunk, majd mindenki elment fürödni és én, ahogy kész voltam bementem a szobámba. Lilkó körülbelül utánam jött be 5 perce és a szét dobált cuccaim fogadták őt.
- Nincs meg a kabalám. - fordultam meg.
- A verseny alatt megvolt. - kérdezte.
- Megvolt, még Máté bohóckodott vele útközben, amikor jöttünk ide. - ültem le, s Lilkó leült mellém.
- Majd holnap megkeresük. - ölelt meg.
Gyorsan visszapakoltam a ruháimat a szekrénybe, s ahogy kész voltam lefeküdtem aludni. Lilkó már aludt, ezért halkan feküdtem le. Fáradt voltam, ezért hamar elaludtam.
YOU ARE READING
Játssz szívvel (Exatlon Hungary f.f)
FanfictionMajd csinálok egy rendes borított. Kihívó(k) szurkoló vagyok, de ezt muszáj volt megcsinálnom. :D. Hajrá Kihívók🔵 •Ez a történet a saját ötletem, ezért nem biztos, hogy követi a 3.évad cselekményeit. Szóval egy 19 éves lányról szól, aki női futsal...