Uzun bir arayıştan sonra Arya'nın doğum günü partisinde ne giyeceğime karar verebilmiştim. Seçtiğim kıyafetleri üzerime giyip aynada kendime baktım güzel gözüküyordum.Saçlarımı açıp uç kısımlarına biraz maşa yaptım. Arya'nın doğum gününe ablamla birlikte gidecektik. Ben makyajımı son kez düzeltirken ablam odaya girdi. ''Kumsal biraz daha oyalanmaya devam edersen Arya ikimize de fena kızacak. ''Tamam abla hazırım güzel olmuş muyum ?'' diye sordum. ''Senin gibi bir baş belası için fazla güzel olmuşşun.Ehh..tabii şaşırmamak lazım ablan ben olunca'' derken saçlarını savurup güldü. Ablam diye söylemiyorum gerçekten çok güzel bir kızdı ve aramızda güçlü bir bağ vardı. ''Ben nasıl olmuşum ? '' diye sordu. ''Bir egoist için fazla güzelsin.Ehh..tabii kardeşin ben olunca'' dedim ve gülmeye başladım. ''.Çok komiksin'' deyip yatağımın üzerindeki ayıcığı bana fırlattı ve ''Ben aşağıya iniyorum bücür çabuk ol '' dedi. 17 yaşındaydım ama bana hala bücür diyordu. Annem ve babama biz gidiyoruz ve klasik geç kalmayız yalanını söyledikten sonra evden çıktık.Ablamın arabasına bindim 18. yaş gününde doğum günü hediyesi olarak almıştık bu arabayı ablama ayrı bir hava katıyordu şanslı kız..Müziğin sesini açtım arabada bağırarak şarkı söylemek en sevdiğimiz şeydi. Arya canlı müzik yapan bir cafeyi kapattırmıştı. Bu gece çok eğlenceli olacağa benziyordu. Biricik sevgilim Poyraz'da orada olacaktı ve Arya'ya sürpriz yapmak için Arya'nın sevdiği çocuğu yani Araz'ı da partiye getirecekti. Arya'nın en güzel doğum günü bu olacaktı. Bunları düşünürken birden karşıdan gelen arabayı görmemle çığlık atmaya başladım. Ablam direksiyonu kırmayı denemiş ama araba çoktan bize çarpmıştı. Herşey 1-2 saniye içinde gerçekleşti. Son gördüğüm şey ablamın kanlar içindeki yüzü son duyduğum ses ise çığlık ve korna sesleriydi. Kafama çok sert bir darbe almıştım ve yavaş yavaş gözlerim kararmaya başladı bedenim uyuşuyordu.Elimden hiçbir şey gelmiyordu hem korkuyor hem de acı çekiyordum. Tek çarem kurtarılmayı beklemekti sonrası zaten koca bir karanlıktan ibaretti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BAŞTAN
RandomHiç beklenmedik bir anda tüm geçmişini,hayallerini kaybedip yeni bir hayata başlamak zorunda kalan Kumsal'ın sürprizlerle dolu hayatı..