Multimedya da Savaş var iyi okumalar vote vermeyi unutmayiiin :)
Poyraz yanımıza gelince çocuğa bakmayı kestim ama aklım hala ondaydı.Acaba bir daha karşılaşır mıydık ? Yanımda Poyraz varken hiç birşey yapamazdım,olay çıkardı.Çocuk hala bana bakarak içki içmeye devam ediyordu.Slow bir müzik çalmaya başladı.Birden herkes sanki bu anı bekliyormuşcasına dans etmeye başladı.Arya ve Araz da dahil..Poyraz yaklaşıp "Dans edelim mi ?" diye sordu.Hayır desem bozulurdu.
"Olur" dedim çok istekli olmadığım belli oluyordu.Ellerimi belime koyup yavaş yavaş dans etmeye başladı bende ona uyum sağlıyordum aramızda çok az bir mesafe vardı ve sanki biraz daha yakınlaşırsak fırtınanın içinde savrulan bir yapraktan farkım kalmayacaktı.Kendimi ondan uzaklaştırmaya çalışsamda başaramıyordum ben kendimi çektikçe o yaklaşıyordu.Tamam çok karizmatikti ama aşık değildim ona özel bir sevgim yoktu ve ben birine aşık olmak , gözlerine baktığımda heyecanlanmak istiyordum.Gözlerim yine o çocuğu aramaya başladı ama yoktu sanırım gitmişti..Keşke adını öğrenseydim..İçimi bir pişmanlık kaplamıştı.Poyraz suratımdan anlamış olacaktı ki "Bir sorunun mu var ?" diye sordu."Iıı..yok ne olabilir ki yorgunum biraz"
"Oturalım ıstersen"
"Olur"
"Pazartesiye kadar iyi dinlen yoksa derslerde uyuklayan bir Kumsal görmek hocaları pek memnun etmeyebilir"
"Ya hiç hatırlatma o tempoya nasıl ayak uydurucam bilmiyorum derslerdede boş boş bakarım artık."
"Hayır hiç sanmıyorum hocalar sana yardımcı olur merak etme"
"Eskiden nasıl bir öğrenciydim ?" çalışkan değilmişimdir büyük ihtimalle.
"Fazla çalışmasada 5 yada 4 alan öğretmenler tarafından sevilen son derece sosyal her olaya karışan bir öğrenciydin,hala da öylesin." dedi gülümseyerek.
Saat 11-12 gibi eve geldim.Çok yorulmuştum gecenin sonlarına doğru Arya ile dans etmiştik ama eğlencemizi "Hadi artık eve gelin" diyen babam bozmuştu.Yarın bütün gün evde vakit geçirecektim o yüzden Arya ve Poyraz'la plan yapmamıştım.Eve geldiğimde annem ve babam televizyon izliyorlardı.
"Merabaa"
"Hosgeldin" dedi annem.Odama geçip ayı ve panda karışımı desenleri olan pijamamı giyip saçlarımı tepeden topuz yaptım.Poyraz beni böyle görse vazgeçerdi herhalde makyajımı sildikten sonra salona geçtim.
"Napıyonuuuz ? " dedim
"Film izliyoruz sen neler yaptın bakalım" dedi babam.
"Napalım işte dans,müzik,eğlence gürültüden hala kulaklarım uğulduyor"
"Nereye gittiniz ? "
"Söylesem bilecek misin baba ?"
"Aaa lafa bak bilir tabii beni az götürmedi gençken" dedi annem hemen savunmaya geçmişti.
"Tamam bişey demedim barlar sizden sorulur zaten" deyip gülmeye başladım.
"Ben yatıyorum iyi geceler" diye ekledim ve odama çıktım.Günlük yazıp uyuyacaktım.Yaşasın uykuuu.Bıraksalar günlerce uyurdum ama illa uyandıracak birileri oluyordu.Sabah uyanınca saate baktım öğlen olmuştu.Yüzümü yıkayıp aşağı indim.Annem ve babam bahçede oturuyorlardı ne konuştuklarını bilmiyordum ama beni görünce ikiside panik olmuş ve susmuştu ablamla ilgili olabilirdi bazı geceler annemin ağlama seslerini duyuyordum.
"Günaydın" dedim
"Uyuyan güzel sonunda uyandı" dedi babam.
"Biz kahvaltı ettik sanada hazırlayayım mı ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BAŞTAN
De TodoHiç beklenmedik bir anda tüm geçmişini,hayallerini kaybedip yeni bir hayata başlamak zorunda kalan Kumsal'ın sürprizlerle dolu hayatı..