Multimedia da Savaş ve Kumsal temsili var.Umarım beğenirsiniz iyi okumalar vote verirseniz seviniriiim :))
Savaş'la bir haftadır konuşmuyordum.Bu oldukça zor bir şeydi.Okulda sürekli ondan kaçmıştım birçok kez yanıma gelip konuşmayı denemişti ama ona olan kzıgınlığım da sevgim kadar fazlaydı.Onu çok özlemiştim en çokta 'bücür' demesini ... Poyraz sonunda okula dönmüştü konuşmuyorduk yani merhabalardan ibaretti ama böyle olması daha iyiydi sanırım....Günlerim çok sıkıcı ve boş geçiyordu onsuz kalmanın bu kadar kötü olacağını düşünmemiştim.İdil yanımdan geçerken sürekli sırıtıyor omuz atıyordu üstüne atlamamak için kendimi zor tututyordum .O günden sonra onları bir daha görmemiştim ama görüştüklerine emindim.Bu bir hafta boyunca Arya hep yanımda olup destek olmuştu.Araz'da hep bizimleydi her ne kadar Savaş'tan vazgeçmişim gibi davransamda hala seviyordum.Hiç sevmemiş birini hala sevip bu denli beklediğim için de kendimi affetmeyecektim Pijamasının rengini ,en çok hangi yemeği sevdiğini , en neşeli hatıralarını ya da en mutsuz gününü onunla ilgili herşeyi bilmek istiyordum .O gün İdil'le öpüşürken ne hissetmişti ? Ben aklına gelmemişmiydim zihnim bu düşüncelerle dolup taşarken "Kumsal kaldığımız yeden devam et bakalım " diyen öğretmenin sesiyle kendime geldim .Derslerimi çok boşlamıştım ve bu durum hiç hoşuma gitmiyordu .Ders bitince Arya ile kantine indik.
"Arya yaa ben çok sinirli olsam da sanırım Savaş'ı özledim "
"Canım onu düşünme bırak artık kendi gözlerinle gördün onları "
"Evet ama bu durumla ilgili bir açıklaması olduğunu söylüyor hergün konuşmaya çabalıyor daha önce bir kız için bu kadar uğraşmış mıydı ? " düşündü"Aslında haklısın Savaş hiç kimse için uğraşmaz bu durum beni de Araz'ı da şaşırttı eğer çok istiyorsan konuşmayı bir dene "
"Offf çok sıkıldım hadi sınıfa gidelim " sınıfın önünde İdiller vardı
"Bunların ne işi var burada ? "
"Öğreniriz şimdi "
"Hayırdır İdil ?"
"Hayır Kumsalcım hayır " deyip güldü
"Çok komiksin "
"Neyse canım benle uğraşmaman gerektiğini öğrenmişsindir.Savaş'ın ipleri benim elinde senin gibi bir eziğe bakmaz ondan uzak dur "
"İdil önüne gelen herkesle öpüşen kızlarda Savaş'a pek etkileyici gelmez .O günden sonra kaç kere bana açıklama yapmaya çalıştı .Savaş'ın asıl kullandığı biri varsa o da sensin Kendini daha fazla düşürme " dedim ve sınıfa girdim .Bu kızdan iğreniyordum resmen asıl Savaş'ın peşini o bırakmalıydı ayrıca benle uğraşmayı da bıraksa iyi olacaktı .Arya arkamdan sınıfa geldi
"vaay be ne güzel konuştun sen öyle "
"Bu kızın yüzünü bile görmek istemiyorum hele o fare sesini duymak hiç istemiyorum "
"Boşuna kendini üzme o öyle biri basit,yapmacık ve kötü...Sen ondan tamamen farklısın bu yüzden Savaş seni tercih edecektir " Dersin ortalarında müdür duyuru yapmak için sınıfa girdi.
"Arkadaşlar her sene olduğu gibi bu yılda okulumuzda 11.ve 12.sınıflarla kampa gideceğiz katılacak olanlar okulumuzun gezi kulübüne adını yazdırsın cumartesi sabahı yola çıkacağız " hemen Arya ve Esin' e baktım ."gidelim" dedim.Kafa dağıtmaya ihtiyacım vardı Sınıfta bir uğultu oluşmuştu.
"Gideriz " dedi Esin de.
"Ya Savaş ve İdil de gelirse "
"Bence Savaş gelmez hem gelirsede gelsin bizene boşver "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SEV BAŞTAN
CasualeHiç beklenmedik bir anda tüm geçmişini,hayallerini kaybedip yeni bir hayata başlamak zorunda kalan Kumsal'ın sürprizlerle dolu hayatı..