12.Bölüm

172 28 2
                                    

-Kumsal'dan -

Yüzüme vuran güneş ışığı uyanmama sebep olmuştu ama hala uykum vardı. Savaş'a sarılmak için kolumu yatağın yan tarafına uzattığımda Savaş yerine yastıkla sarılmıştım.Esneyerek kafamı kaldırdım.Savaş uyanmış ve yatağın karşısındaki koltuğa oturmuş beni izliyordu yüzünde de dalga geçen kocaman bir gülümseme vardı.

"Günaydın bücür" rezil olmuştum.

Suratımı ellerimle kapatarak " Yaa Savaş " dedim.

"Utanmana gerek yok çok güzel uyuyordun"

"Sağol ya " derken bende güldüm.

"Hadi hazırlan kahvaltı edip okula gidelim " banyoya girip yüzümü yıkayacaktım ki aynadaki yansımam beni bile ürkütmüştü.Gözlerimin altı akan makyajdan dolayı simsiyahtı.Hemen temizleyip saçlarımı topladım.

"Niye erken kalktın sen ? "

"Seni izlemek için "

"İnsanları uyurken izlemek yeni hobin mi ? "

"Pek sayılmaz " elini omzuma atıp " Hadi gidelim"dedi

"Nereye? "

"Sahilde bildiğim güzel bir yer var oraya gidelim ."

"Tamam "

Arabaya binince hemen radyoyu açtım. Çok güzel bir sabaha uyanmıştım ve içimden bağıra bağıra şarkı söylemek geliyordu .Radyoda çalan enerjik şarkıya bağırarak eşlik ediyordum. Savaş bana bakıp sırıtarak ekledi.

" Güne benle başlayınca böyle mutlu olman normal. "

"Herşeyden kendine pay çıkarmasan mı acaba ?"

"Bana hasta olduğunu bu kadar belli etmesen mi acaba ?"

"Diyene bak" deyip kafamı camdan dışarı çıkardım.Birkaç dakika sonra güzel bir kafenin önünde durduk .

"Kapıyı açmamı umuyorsan yanılıyorsun bücür in hadi. "

Somurtarak indim neden böyle kabaydı bu çocuk ? Arabadan inip yanına geldim.Birlikte içeri girdik boş masalardan birine oturduk.Elini kaldırıp garsonu çağırdı bu hareketi bile havalı duruyordu.

"İki kişilik kahvaltı " dedikten sonra bana baktı .

"Gelen herşeyden yiyeceksin bücür itiraz yok"

"Annem gibi konuşuyorsun " güldü .

"Bak bücür dün Cenk'i gördün seni korumam gereken kişilerin başında o geliyor ben yokken her zaman dikkatli ol başına birşey gelmesini istemem hele ki o şerefsiz senin canını yakarsa onu öldürürüm katil olmamı istemezsin herhalde ? "

"Ya abartmıyor musun Savaş o çocuk bana neden zarar versin filmlerde olur böyle şeyler "

"Kumsal bu ciddi bir olay evet belki Poyraz senin canını yakmaz ama Cenk herşeyi yapar beni yenmek için her yolu dener neden kimseye değer vermediği mi neden yalnız takıldığını mı merak ediyordun en önemli sebeplerinden biri bu çünkü benim canımı yakmak isteyip yakamayanlar çevremdekilere zarar vermek istiyor yıllardır böyle benim yüzümden İdil'in bile canını yaktılar.O yüzden güçlü olmadığım zamanlar bile güçlü duruyorum Kumsal .Senin de benim yüzümden başının belaya girmesini istemem .Sen benim için bir hırstan bir itibar yarışından çok daha değerlisin " resmen şok olmuştum bunları söyleyen Savaş olamazdı bazan gerçekten ona çok üzüldüğümü hissettim o bulunduğu ortamı o karanlığı sevmiyordu göründüğü gibi biri değildi.Engelleyemediğim gülümsemem yüzüme yerleşti .

SEV BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin