4.Bölüm

324 38 2
                                    

Multimedia'da Poyraz var iyi okumalaar :)

Sabah annemin sesiyle uyandım.Sonunda bu iğrenç yerden kurtulacaktım.Doktorun yaptığı konuşmadan sonra babam çıkış işlemlerini yapmak için muhasebe bölümüne gitti.Annem de beni merak eden akrabalara çıktığımızı söylemek için telefonu alıp çıktıı.

Poyraz " biz şimdi gidiyoruz Pazartesi okula gitmeden seni almaya gelirim sen de bu iki gün boyunca kendini yorma zaten ben sık sık ararım" dedi.

Sarılıp "görüşürüz " dedim.

Araz da" bay bay kanka " dedi ve hastaneden çıktılar.

Onlar da çok yorulmuşlardı.Ben de çok yorulmuştum daha doğrusu zihnim yorulmuştu.

"Hadi bakalım artık evimize gidebiliriz " dedi babam .Çok güleryüzlü acaba her zaman böyle miydi ? Yoksa kazadan dolayı mı böyle davranıyordu bilmiyorum."Tamam baba " dedim ve son bir kez bu iğrenç odaya baktım .Umarım bir daha böyle bir yere gelmek zorunda kalmazdım.Hastaneden çıkınca derin bir nefes aldım.Bugün yeni hayatımın ilk günüydü.Arabaya binip etrafıma bakındım.Tanımadığım koskoca bir şehir vardı.Keşfetmeye değerdi.Sonunda eve gelmiştik.Çok güzel bir bahçesi vardı.

"Evine tekrar hoşgeldin bebeğim " dedi annem .

"Çok güzelmiş " dedim gülümseyerek ve ekledim "odam neresi ? 

"Çatı katında " diye seslendi babam .

Vaay be çatı katı mı ? Zenginmiydik acaba ? Çatı katına çıktım iki oda ve bir banyo vardı sağdaki kapıyı açtım .Güzel bir odaydı ama benimmiydi bilmiyordum .Masanın üstünde duran resimlere baktım.Arya'nın ve benim resimlerimiz vardı.Poyraz'la da vardı çok güzel çıkmıştık.Odamı inceledim bir sürü kitap makyaj malzemesi aksesuarlar ve kocaman bir elbise dolabı benim odam olduğu belliydi yani.Beğenmiştim.Tam yatağa oturacakken komidinin üzerindeki çerçevenin içindeki resime gözüm takıldı.Atlıkarıncadaydık kocaman gülümsüyorduk.Yanımda ki kız benden büyüktü ve çok güzeldi.Bir an aklıma o olabileceği geldi.Fazla benzemiyorduk ama resimdeki kız babama ben  anneme benziyordum.Acaba ablam kaç yaşındaydı? İyi anlaşıyor muyduk ? Nasıl biriydi ? İlk annemle konuşmayı düşündüm ama sonra acısı çok yeni olduğu için hatırlatmak istemedim ve Arya gelene kadar duş alıp birşeyler yedim.Arya' nın gelmesi için sabırsızlanıyordum.Az sonra kapı  çaldı.Arya gelmiş olmalıydı.Aşağı inip ona sarıldım "hoşgeldin "

" Hoşbulduk nasılsın bakalım ? " dedi yanaklarımı sıkarak 

"İyi sayılır ".Off Arya sana sormam gereken şeyler var ."

"Ne sıktı senin canını yine " odama geçtik çerçeveyi alıp "Ablan bu mu " dedim.Durdu.

"Evet canım " gözleri dolmuştu.

"Çok güzelmiş "

"Öyleydi " 

"Kaç yaşındaydı ? " 

" 24 "

" Nasıl biriydi anlatsana biraz ona dair hiçbirşey bilmemem kötü " 

"Moda tasarım okuyordu herkesten farklı bir kişiliği ve tarzı vardı.Biraz egoisti ama bir o kadar da alçakgönüllü sevecen bir tavrı vardı.İki ruh barındırıyordu biri sert ve asi diğeri ise samimi ve eğlenceli " anlatırken ağlıyordu.Ben de çok duygulanmıştım keşke ölmeseydi .... 

Arya bana sarıldı. "Ağlama emin ol seni böyle görmek istemezdi."

"Haklısın " 

"Merak ettiğin  başka şeyler varsa sor " 

SEV BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin