9.Bölüm

270 32 7
                                    

Multimedia da İdil var.Bölüm şarkısı Gökcan Sanılman-Hayrola. İyi okumalar vote vermeyi unutmayın :))

-Kumsal'dan -

Uykusuzluktan ölmek üzereydim.Akşam Arya bizde kalmıştı ve üç saatlik uykuyla okula gidecektik.Arya'yı uzun zamandır bu kadar mutlu görmemiştim.Kolyesine bakıp bakıp sırıtıyordu.Bende onun adına çok sevinmiştim .Araz onun için doğru kişiydi benim gibi ateşle oynamıyordu .O anlattıkça hem seviniyor hem de kendimi kötü hissediyordum çünkü Savaş böyle şeyler yapacak biri değildi .....Ama yine de onu seviyordum .Bunları düşünerek uyumuştum şuan da ruh gibiydim ve sıcacık yatağımdan kalkmak işkence gibiydi.Şimdi bu kafayla okulu onca dersi kim çekecekti? Oflayarak yataktan kalktım yüzümü on kere yıkayınca gözlerim anca açılmıştı.

"Arya hadi kanka kalk "

"Ne diyorsun kızım daha yeni uyuduk " 

"Valla birbuçuk saat sonra ders başlıyor sen hala yataktasın " 

"Emekli olup bütün gün yatmak istiyorum " 

"Ben de " dedim ve okul formamı giydim bu sırada Arya'da penguen gibi dolanıp duruyordu bir saat sonra evden çıktık.Yürüyerek gidecektik.Yolda Arya'ya Poyraz'ı sordum okula gelmiyordu ya da ben görmüyordum.

"Birkaç kere konuştuk iyi ama seni Savaş'la görmek istemediği için gelmiyormuş hala oldukça sinirli"

"Offf acaba bir ara ben mi konuşsam? " 

"Canını yakabilir istemeden de olsa ...bence boşver zamanla toparlanır " 

"Umarım " 

Okulun kapısında Savaş' ı görmemle kalp atışlarım hızlandı Ben de sürekli bu etkiyi yaratması hoşuma gitse de korkmama sebep oluyordu.

"Günaydın " 

"Günaydın " dedim .Bir insanın sesi ancak bu kadar etkileyici olabilirdi Arya "ben Araz 'ın yanına gideyim görüşürüz " dedi .Bizi yanlız bırakmak için yapmıştı.

"Kumsal bundan sonra biryerlere yanlız giderken bana haber vermeni istiyorum.Düşmanlarım seni rahatsız etmeye kalkabilir " 

"Düşmanların ? " dedim.

" Bana zarar vermek isteyenler var bücür ama bunu başaramadıkları için çevreme zarar vermek isteyebilirler dikkatli ol ama korkma " 

"Tamam " dedim fazla üstüne gitmek istemiyırdum zaten beni koruyordu ve korurdu ayrıca yalnız değilde onunla biryerlere gitmek işime gelirdi.

"Anlaştık " 

"Kurallara uymazsan oyun dışı kalırsın " 

Oyun dışı kalmak ne demekti ? Bir sonraki talibine mi geçecekti ....

"Senin içim zaman kaybıysam söyle " 

"Saçmalama ayrıca sana harcayacak yeterince zamanım var rahat ol " 

"Göreceğiz Savaş " dedim.ve yürümeye başladık .Savaş'la yürürken okuldaki herkesin gözleri üstümüzdeydi.Bu havalı birşey olsa da benim hoşuma gitmiyordu .

" İyi dersler güzelim dikkatli ol " 

"Sana da iyi dersler" deyip gülümsedim 12.sınıfların koridorundan çıkmak için yürürken esmer ve son derece güzel bir kız yanıma geldi 

"Baksana sen bir bana ezik " Bu da neydi şimdi? Bu kız kendini ne sanıyordu böyle? 

"Ne diyorsun sen be"  dedim çirkefleşerek

SEV BAŞTANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin