DODAJE KOLEJNE POSTACIE
K3 – grupa pięciu najbardziej przystojnych i bogatych chłopaków. Mają wiele talentów. Raczej kręcą się w swoim towarzystwie, a co najważniejsze słyną z licznych szalonych zakładów. Jeśli czegoś chcą to zawsze dostaną.
Wooyoung - niebiesko włosy brat Yuri. Lat 16. Jego pasją jest tenis. Czarnooki wysoki przystojniak. Nie wiadomo czy singiel czy zajęty raz tak raz nie.
Taehyung (Tae)- najprzystojniejszy chłopak w nowej szkole Yuri. Lat 18 lat. Szaro włosy wysoki chłopak o brązowych oczach. Największy flirciarz w całej szkole. Bardzo bogaty Należy do K3(5 bajecznie przystojnych i bogatych). Należy do szkolnej drużyny koszykówki.
Suho– lat 18. Farbowany wysoki brunet o ciemnych oczach. Jego wizytówko jest jego prześliczny uśmiech. Należy do K3 i szkolnej drużyny koszykówki.
Felix- lat 19. Najstarszy i najbardziej odpowiedzialny w K3. Czarnowłosy i carnooki wysoki przystojniak. Należy do szkolnej drużyny koszykówki i K3
Eunwoo - jeden z najlepszych uczniów w szkole. Lat 18. Czarnowłosy, wysoki i ciemnooki przystojniak. Należy do K3 i szkolnej drużyny koszykówki.
Kihyun – lat 17. Wysoki blondyn o ciemno brązowych oczach. Najmłodszy z całego K3. Należy do szkolnej drużyny koszykówki.
Mina- sąsiadka Yuri i nowa przyjaciółka w Busan. Długowłosa brunetka o ciemno brązowych oczach. Lat 17. Chodzi razem z Yuri do tej samej klasy. Ma chłopaka Jungwoona.
Jungwoon- lay 18 lat. Żółtowłosy chłopak Miny. Należy do szkolnej drużyny koszykówki.
CZYTASZ
I need you my dear
Romanceczy po wyprowadzce do nowego miasta odnajdziesz szczęście. Może niewiele potrzeba żeby je znaleźć?