Merhaba

345 9 0
                                    


Çok tanıdıksın bu satırlara ...

Daha anne karnında başladın örtünmeye...

Annenin ev sahipliğinde setroldun , gizlendin . Annen ilk örtün oldu , korudu seni .Zarar görmedin böylece .Sonra dünyaya geldin . Üşüdün , titredin dünyanın soğukluğunda.Bu defa başka  örtüler  sardı, ısıttı seni. Örtü kundak oldu , yorgan oldu , battaniye oldu .Örtülerin içinde ısıtmayı öğrendin. Hatalar yaptın , örttü annen. 

Örtündükçe korudun , ısındın , temize çekildin ...

Büyükdükçe  çoğaldı örtülerin . Sevgi, edep, ahlak örtülerini kuşandın  perde perde ...

İnsan olma yolculuğunun , örtüleri  çoğaltmakla olacağını fark ettin .

Ve şimdi yepyeni bir örtünmenin eşiğindesin . Bu örtünün seni nasıl büyüteceğini , sana neler katacağını merak ediyor olabilirsin .Belki  de aklına takılan sorular var .

Eğer sen de başına örttüğünde çok sıkılacağını bunalacağını düşünüyorsan yalnız değilsin bende böyle düşünmüştüm .

İşte bu yüzden  sana şiddetle bu kitabı okumanı tavsiye ederim.

Okuduğunda ne mi bulacaksın ?

Elinde tuttuğun bu kitap başörtüsüyle ilk tanıştığımda  örtüyü takmadan önce kafama taktığım  soruların cevaplarını sana fısıldayacak.

- neden ,nasıl ,ne zaman 

diye sorduğun her bir sorunun cevabını üstünü örtmeden , açık yüreklilikle sana anlatıyor olacak. 

Zamanında benim yaşadığım zorlukları sen yaşama diye , yolu uzatmadan kestirme yolların yerlerini  gösterecek.

Yani bir abladan , genç kardeşine armağan olcak...



Başımın Üstünde Yerin VarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin