Capitolul 1

919 31 7
                                    

~PROLOG~

M-am trezit speriata din cauza unui bubuit de afara. Cred ca iar sunt muncitorii ce repara strazile. Ma asez din nou in pat si incerc sa adorm, dar din pacate mi-a fugit tot somnul. Simt ca trebuia sa fac ceva si nu mai stiu ce. Aaa, da. Am uitat sa ma prezint. Numele meu este Alexandra, dar prefer sa mi se spuna Ale sau Alexa, am 14 ani si locuiesc in Bucuresti. Pai sa incepem cu descrierea : sunt blonda(nu sunt proasta daca la asta va gandeati), am ochii albastrii ca si cristalele, nu sunt foarte inalta dar nici scunda nu pot spune ca sunt am 1,64 si sunt destul de slaba. Sunt o fata timida care isi face prieteni destul de greu. Nu prea am incredere in toti colegii, deoarece nu imi doresc sa am prieteni falsi, insa am doua cele mai buna prietene si un PRIETEN cel mai bun( sa va spun un secret, desi este cel mai bun prieten imi cam place de el. Ce zic? Sunt pur si simplu indragostita de el) cu care am sa va fac, cunostinta mai tarziu. Parintii mei? Pai parintii mei sunt niste avocat renumiti si sunt mai plecati tot timpul, eu fiind nevoita sa stau singura singurica acasa si pot spune ca sunt foarte rasfatata. Chiar daca primesc tot ce imi trebuie stiu sa imi respect parintii si sa nu ma folosesc de banii lor...prea mult. Cum v-am promis vi le prezint si pe prietenele si prietenul meu. Prima este Camy: este o fata indrazneata care invata foarte bine la scoala(la fel ca mine de altfel). Este bruneta cu ochii verzi si mai inalta decat mine. A doua este Teodora dar i se spune Teo, ea este cand timida, cand foarte indrazneata. Daca te certi cu ea ajungi sa fii injurati de toti sfinti. Credeti-ma am patit-o pe pielea mea. Este blonda cu parul carliontat, slaba si cu, cativa centimetri mai scunda decat mine(noi formam un fel de scara a magarului). Al treilea este unicul, frumosul, cel mai sexy baiat de pe planeta, inegalabilul Radu( mi-a dat 50 de lei ca sa ii fac aceasta descriere)

- Aloo! Nu mai da din casa. Unde te crezi, pe tarla?urla maimutoiul de Radu

- Da da!

Sa conti...

- Niciun " da da". Daca mai zici ca ti-am dat bani iti tai toate jucariile de plus.

- O sa zboare si porcii cand o sa te apuci tu sa mi le tai. tip eu la el

- De cand ai inceput sa zbori? ma intreaba el sarcastic

- Nu fi idioten ca ne suparam. Si oricum sunt mult mai slaba ca tine asa ca tineti gura daca nu vrei sa dezvalui si cate kg ai.

- Nu ai tupeul, incearca el sa se apere

- Nu ma pune la incercare!

Deci cum spuneam. Sa continuam cu descrierea idiotului meu. Este saten, are ochii ciocolatii, mai ca te pierzi in ei, este mai inalt decat mine cu un cap si desi eu ii zic, ca este gras doar glumeam. Desi are 14 ani arata a 16. Cu totii ne cunoastem inca de la gradinita si suntem colegi de clasa. Si acum sa incepem cu o zi din minunata mea viata:

Era o dimineata frumoasa de vara...ce tot spun eu aici era o dimineata oribila, deoarece iar trebuia sa merg la scoala si sa dau de fitoasa scolii(apropo sunt clasa a 8-a daca va intrebati). In fine ma ridic lenesa din pat si cu viteza melcului batran ma indrept spre baie. Ma imbrac,ca in imagine(in loc de pantofi mi-am luat niste converse roz), mi-am lasat parul lung si blond sa cada pe spate si mi-am dat cu putin fond de ten(urasc sa imi dau cu rimel sau cu altele). Dupa ce am terminat m-am dus in bucatarie si ce sa vezi...mama a venit mai repede acasa!

-Mamii!!! Ce faci?? Cum de te-ai intors asa repede? Unde e tata?....GATEAI??!!

-Bine scumpo, pai seful meu mi-a zis ca am o saptamana libera si am decis sa mai stam si noi doua impreuna ca nu am mai stat demult si tatal tau imi pare rau dar el inca mai are treaba si va mai fi plecat inca 2 saptamani.

-Aha-spun cu oarecare dezamagire in voce-pai bine, sper sa se intoarca, cat mai reped si mai am o intrebare intrebatoare.... TU GATESTI??!!

La intrebarea asta mama a izbucnit in ras

-Ce e asa de amuzant?? Nu te-am mai vazut de mult timp gatind. spun eu si stau bosumflata

-Scuze scumpo, doar ca aveai asa o expresie amuzanta....si am reinceput sa gasc de...azi. Incerc sa fac ceva nou, dar intai sa mai spui ceva uitate spre usa.

Fara sa mai zic ceva m-am intors si am vazut ca in pragul usii statea...

Nu fiti rai va rog,este prima mea poveste pe wattpad si scuzati greselile gramaticale.Multumesc :) <:

Norocul iti surade(Fan Fic-One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum