Deci eu si baietii ne-am gandit sa ii luam prin surprindere cu o partida de paintball. Din cate am inteles de la Unchiul Simon, el vrea sa o duca pe Anca la el acasa, ca sa ii ofere o cina romantica si mai mult nu ne-a spus. De dimineata ne vom afla in casa "inamica".
~Perspectiva lui Camy~
Doamne, cat am putut rade de idiotii astia. Sunt foarte, dar foarte amuzanti cand sunt speriati. Cu chiu-cu-vai ne-am ridicat de pe jos si ca niste copiii mici am inceput sa ne holbam la baieti. Ne-am tarat pana am ajuns unii langa altii si am inceput sa ne intrebam ce or mai fi pus la cale disperatii astia cinci. Am stat noi ce am stat pana am auzit cuvantul paintball. Nu cred! Vor paintball? Le aratam noi paintball, asa ca am ajuns sa discutam de tactica noastra.
- Bai, poate ca noi suntem inferiori numeric, dar suntem mai destepti. Radu stiu ca tu ai mai jucat paintball si esti foarte bun la jocul asta, asa ca tu ii iei pe Harry si Liam. Louis, cum e el bezmetic, sigur se va fatai dintr-un loc intr-altul, asa ca iti revine tie, Ale, ca stiu ca tu poti sa te concentrezi numai pe el. Teo, cum tu si Niall iubiti mancarea si o simtiti de la o posta eu spun sa il iei in vizor pe Niall, iar eu il voi lua pe Zayn, care cel mai probabil se va holba la propria lui reflexie. Deci? Ce spuneti? Sunteti de acord?
- De acord! afirma Ale, Teo si Radu in acelasi timp
Dupa ce am discutat tactica am batut cu totii palma si ne-am pus sa ne uitam iarasi la baieti care radeau. Dupa ce s-au calmat si ei, am facut pace si ne-am dus inapoi la casa noastra, fiindca eram rupti de oboseala.
~Perspectiva lui Harry~
Le-am vazut pe puslamalele alea mici discutand ceva, asa ca, in timp ce colegii mei, cat si cei patru muschetari erau concentrati asupra conversatiei fiecarui grup, m-am furisat in spatele lui Camy si le.am auzit putin din tactica. Deci Ale ne va tinti pe mine si Liam, Radu pe Louis, Camy pe Niall si Teo pe Zayn. Ce bine imi pare! Ale, nici nu stii ce te.a lovit. M-am intors la grupul meu si am inceput sa le povestesc ce am auzit. Dupa aceea toti am inceput sa radem de tactica lor posteasca. Dupa un scurt timp, cei patru au plecat la casele lor, iar noi ne-am pus sa ne culcam.
*Dimineata urmatoare*
M-am trezit cu pofta de viata, de abia asteptand runda de paintball. Aseara, inainte sa ne culcam, am decis sa mergem la pista de paintball de la iesirea din Londra. Am decis sa ies din camera cu gandul de a vedea daca si ceilalti s-au trezit. Primul lucru a fost sa merg in bucatarie sa imi fac un ceai si sa vad daca e Niall sau Zayn pe acolo. Odata ajuns acolo am observat ca nu era nimeni, asa ca, in 5 miniute mi-am si facut ceaiul. In timp ce sorbeam din lichidul fierbinte, am intrat in fiecare camera uitandu-ma daca s-a mai trezit cineva inafara de mine, insa nimeni nu mai era treaz. Deranjat de faptul ca nu am cu cine sa vorbesc, am zis sa vad cat e ceasul. 6 dimineata?! De ce m-am trezit asa devreme. Ei bine, asta e, dupa ce imi beau ceaiul ma pun din nou la culcare.
*Dupa 3 ore*
~ Perspectiva lui Radu~
Razele soarelui mi-au invadat camera, asa ca m-am dat jos si am tras draperiile, dupa care m-am aruncat inapoi in pat cu speranta de a mai dormi putin. Ei bine, din pacate somnul meu a fugit asa ca a fost nevoie sa ma scol si sa ma duc sa-mi fac un dus. Dupa o baie revigoranta mi-am luat o bluza si o pereche de pantaloni din dulap si m-am dus in camera lui Ale sa o trezesc. Am intrat usor in camera ei si am vazut ca inca doarme. Tiptil tiptil m-am dus catre patul ei si am inceput sa zgaltai usor pentru a o trezi.
- Mm, inca 5 minute mami.
- Niciun 5 minute, hai trezirea.
Si atunci o vad cum isi trage plapuma peste cap, vrand sa mai doarma. Atunci m-am dus in bucatarie, am umplut un pahar cu apa rece si m-am dus inapoi in camera ei. M-am pus langa patul ei si am intrebat-o:
- Nu vrei sa te trezesti?
- Nu..raspunde in plapuma de abia auzibil
- Bine atunci.
M-am dat putin mai departe de pat si am aruncat apa pe ea. Nici nu cred ca vreti sa stiti cum a facut. A tipat ( a trezit toata casa cu tipatul ei) si dupa a inceput sa ma alerge. A trebuit sa ma ascund dupa canapea, in bucatarie sub masa, chiar si la baie de ea! In fine, dupa cateva minute a obosit si s-a asezat pe canapea, punandu-ma si eu langa ea. La un momendat am auzit cum a batut cineva la usa. M-am dus i m-am uitat prin vizor sa vad cine era. Cei care au sunat erau chiar cei 5 fantastici. Le-am dat drumul inauntru si ca de obicei Louis a tipat "Buna dimineata lume!"
- Mda, buna dimineata si tie Louis. spune Ale
- Deci, ce planuri aveti pentru azi copiii?
- Sa stam.raspund
- Ei bine, astazi nu veti mai sta. Hai trezitii si pe ceilalti, imbracati-va si veniti cu noi. V-am pregatit o surpriza. spune Zayn
- De ce? intreaba Teo, cate tocmai a coborat in sufragerie
- V-am spus, avem o surpriza pentru voi.
Toti am inceput sa ne uitam suspicios la ei, insa stiam care era surpriza. In liniste ne-am dus, ne-am facut baie, ne-am imbracat si am plecat impreuna cu baietii.
*Dupa o ora*
~ Perspectiva lui Ale~
Asa cum ne asteptam, ei ne-au dus la un parc de paintball. Dupa ce am coborat din masina, ne-am dus in locul special amenajat, ne-am pus pe noi hainele speciale pentru acest joc, ne-am luat armele si ne-am plasat pe teren, fiecare la locul lui. Cum eu am fost insarcinata sa ma uit dupa Louis, am stat atenta sa vad daca se ridica de undeva. M-am uitat peste tot si parca am vazut o miscare de langa un tufis. M-am furisat pana aproape de acel tufis si cand l-am vazut ca se ridica din locul lui imediat l-am impuscat.
- Ha! Te-am prins!
- Stai ce? Ai ma. Nici nu ne jucam bine ca am si murit? Ce naspa. bolborosea in timp ce pleca de pe teren
~ Perspectiva lui Zayn~
Aoleu, deja l-au eliminat pe Louis. Sunt foarte ra..o, dar ce avem noi aici? O oglinda. Oglinda oglinjoara, cine e cel mai frumos si sexy din tara? Eu. Da, eu. In timp ce ma admiram am simtit cum ca ceva m-a atins pe burta. M-am uitat si am vazut ca nu era decat o pata rosie. Stai! O pata rosie? Nu cred! Deja m-au eliminat? Care m-o fi impuscat? Urasc jocul asta.
~ Perspectiva lui Teo~
Oh dragul meu sandwich, nici nu vreau sa fi momeala, dar..of..trebuie. Hai sandwichel, atrage-l pe Niall, pe rog. Cu parere de rau mi-am aruncat sandwichul drept momeala lui Niall. Am vazut cum o mana de langa un copac a luat mancarea. Acea mana probabil era a lui Niall, deci usor-usor, fara sa ma vada nimeni, m-am dus catre un tufis care era in apropierea copacului. Chiar atunci l-am vazut pe Niall muscand din sandwichul meu, in timp ce incerca sa se ascunda. O nu. Nimeni nu mananca din mancarea mea. Atunci, m-am ridicat imediat si l-am impuscat. Am vazut ca nici nu a simtit ca l-am impuscat si a continuat sa manance. Atat i-a fost. Am inceput sa alerg dupa el, dar n-a fost bine ca am facut asta ca am fost lovita. O care, a fost nenorocitul? Cred ca Liam a fost. Bine, bine, las' ca il impusca Radu. Dupa ce am iesit din teren am inceput sa il alerg pe Niall ca mi-a mancat sandwichul.
~ Perspectiva lui Radu~
Am putut vedea perfect cum Liam a impuscat-o pe Teo, fiindca statea chiar cu spatele la mine. Imediat ce m-am putut apropia mai bine, l-am fixat si l-am nimerit. Am vazut ca s-a uitat in directia mea, insa m-am ascuns repede ca sa nu ma vada. Am scapat de unul, mai am unul. Ma uitam dupa Harry si am vazut ca incerca sa traga in Camy. Ale, fiind mai aproape de ea, i-am facut semn sa il impuste mai repede ea pe Harry, zis si facut insa chiar atunci el s-a dezechilibrat si, cand Camy nu era atenta a impuscat-o fix in obraz. Am vazut cum a cazut lata si toti am alergat spre ea. Ne-am pus in jurul ei si am vazut ca toata fata ei era galbena de la vopsea. Liam, a adus imepdiat un pahar cu apa si cateva servetele si am inceput sa o stergem si am incercat sa o trezim.
- Ce se intampla aici? a rasunat o voce in tot parcul
Well, buna, buna. Imi pare nespus de rau ca nu am mai postat de mult, insa, uitati, aici este capitolul 13. Sper sa va placa si nu ezitati sa imi lasati o parere, o critica, orice.
Pai love you all and hope you like it. ;) :* ♡
CITEȘTI
Norocul iti surade(Fan Fic-One Direction)
FanfictionAceasta este povestea Alexandrei,care in vacanta de vara va pleca impreuna cu Camy si Teo in Londra la matusa ei.Cum vor reactiona fetele cand la un concert Ed Sheeran ii vor intalni pe idolii lor?Ei bine cititi si o sa aflati.