Capitolul 6-Hello New...i mean London!!

497 22 6
                                    

Ajung in parc si ce sa vezi...fetele nu erau acolo.Mama sa vezi ca le bat cu tigaia in cap daca mai intarzie mult.Dar nici nu am apucat sa ma asez pe banca , ca ma trezesc , cu cele doua zuze deasupra mea razand cu lacrimi.Imediat m-am ridicat de jos si am imcercat sa par serioasa,dar nu prea mi-a reusit ca mai mult le-am facut sa rada asa ca le-am zis:

-Mai...pufarinelor,de ce m-ati speriat asa?! Si eu care voiam sa va zic vestea,dar nu ve-ti mai primi nicio veste...spun eu de abia abtinandu-ma sa nu rad...asa ca spor in continuare la speriat oamenii.

Dupa ce zic asta dau sa plec , dar iar ma trezesc pe jos,de data asta plina de noroi,deoarece inainte sa venim in parc a plouat.-Lasa ca vad ele ce patesc-zic in sinea mea.M-am ridicat de pe jos si m-am dus in spatele zuzelor mele care erau langa lac si incercau sa nu mai rada.Asa ca m-am apropiat de ele si le-am luat in brate in semn de "prietenie",astfel murdarindu-le si pe de noroi.

-AAAAAAAA!Ce-ai femeie,vrei sa ma omori?Din cauza ta era sa lesin si m-ai murdarit si de noroiul asta scarbos si...(spune sau mai bine zis urla Teo)a mai continuat,dar nu am stat sa o mai ascult ca am adormit pe iarba.

Dintr-o data simt cum dragalasele mele prietene mi-au facut o scurta baie

-Sunteti niste nebune,idioate...si lista continua.

-In fine,am inteles...deci de ce ne-ai chemat?

-Pai am o veste proasta...

-Ce veste?Cum?Unde?Cand?intreaba Teo mai aeriana ca de obicei.

-Lasati-ma sa termin.Deci am o veste extrem de proasta si aceea este ca vara asta...

-Ce se intampla vara asta?intreaba Camy nerabdatoare

-V-am spus sa ma lasa-ti sa termin acum am uitat unde eram,fericite?

-Ai ramas la vara asta.raspunde Teo nepasatoare

-A da!Deci vara asta vom pleca toate+Radu in LONDRAAA!!

Dupa ce am zis cuvantul Londra fetele eu inceput sa faca , ca si mine sa sara in sus si sa strige yey la toti oamenii ce treceau pe langa noi.Daca ne-ai fi vazut ziceai ca ai ajuns la nebuni.In fine,dupa ce s-au mai calmat au zis(de aici incolo o sa incep sa pun doar initalele numelor personajelor si ca sa stiti Camy=C Teo=T Radu=R Anca=A Mama=M Tata=Ta si la baieti stiti deja)

T:Tu iti bati joc de noi,este pe aici vreo camera de filmat si nu stiam sau totul este adevarat si chiar o sa mergem la Londra?Si care faza dintre tine si Radu???

C:Da chiar ce este intre tine si Radu?? intreaba ele suspicioase

Eu:1.Da,totul este adevarat si toata vacanta asta o sa stam la tusa Anca si 2.Pai...cum sa o spun...eusiRadusuntemimpreunadeazi.am spus-o atat de repede incat dupa ce am zis-o am avut nevoie de o gura marde aer.

Dintr-o data m-a bufnit rasul,la ce fete confuze aveau era de asteptat.

C:Stai,stai,stai cred ca am inteles ce a zis...Camyyy trebuia tu sa intelegi...a spus eu si Radu suntem imreuna de azi,da asta a zis.Stai ce??Cum s-a intamplat?Te-a sarutat?

T:Cum saruta?Te iubeste?..

Eu:Fetelor,gata cu intrebarile deci 1.s-a intamplat pe la ora 14:25 2.da(si la asta rosesc)3.Teo,pe bune acum,alta intrebare nu puteai gasi si tu,oricum,da saruta super-mega-extra bine si 4.da

Dupa ce le-am raspuns la intrebari au spus andoua deodata "awwww"

T&C:Jinx,dublu jinx,triplu jinx...cand sa zica al 4-lea jinx Camy a batut intr-un copac

C:Ha,nu ai voie sa vorbesti pana nu iti auzi numele strigat de 3 ori si imi datorezi aia 30 de lei.

Teo se bosumfla si pleaca acasa(lasa ca o sun mai tarziu),iar eu m-am gandit sa ii zic lui Camy cand plecam,dar se pare ca suntem telepate ca a si intrebat:

Norocul iti surade(Fan Fic-One Direction)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum